По това, което виждам на външен вид BRm вагонът е в много добро състояние. Естествено трябва да се ревизират въздушните и ел. системи и дебелина на бандажите и естествено да се изчисти вагона.
Това моментално му виждам мястото на "Родопи"-те.
Това моментално му виждам мястото на "Родопи"-те.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Предоставям Ви, и мойте снимки от проекта осъществен на 11,12,2009 във ВР депо Пловдив.Приятно гледане!
Вагон бюфет 50-52-84-47-046-3
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278212
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278213
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278214
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278215
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278216
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278217
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278221
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278222
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278225
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278219
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278220
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278223
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278224
Админа в действие.
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278218
Вагон бюфет 50-52-85-50-055-2
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277899
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277901
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277900
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278230
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278227
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278226
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278229
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278228
Ретро вагон 50-52-20-20-035-4
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277897
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277896
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277898
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278232
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278234
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278233
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278238
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278237
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278235
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278249
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278250
Ретро вагон 52-20-20-152-7
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278240
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278241
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278244
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278242
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278245
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278243
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278247
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278248
Вагон бюфет 50-52-84-47-046-3
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278212
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278213
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278214
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278215
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278216
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278217
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278221
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278222
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278225
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278219
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278220
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278223
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278224
Админа в действие.
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278218
Вагон бюфет 50-52-85-50-055-2
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277899
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277901
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277900
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278230
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278227
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278226
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278229
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278228
Ретро вагон 50-52-20-20-035-4
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277897
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277896
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=277898
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278232
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278234
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278233
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278238
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278237
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278235
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278249
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278250
Ретро вагон 52-20-20-152-7
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278240
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278241
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278244
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278242
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278245
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278243
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278247
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=278248
Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Вагон 50 52 20 20 035-4 е първокласен айлцугваген при доставката си-купеен е.Или е D-zug ваген фабрично доставен 3 класа-ако е с 11 купета.
Последно промяна от refil на Нед Дек 13, 2009 10:23 pm, променено общо 2 пъти.
На тази снимка , правена преди години , Наско е застанал пред бюфет с квадратни прозорци.Него не го ли мернахте някъде?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Направените снимки по време на мероприятието ясно показват на какъв хал е музейната колекция на БДЖ. Трите ретро - вагона се нуждаят от значителни ремонти, за да бъдат пуснати в експлоатация. Все пак, направените снимки заедно с доклад, ще бъдат стоварени на бюрото на Управителя на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, когато дойдат пари от някъде ще ги направят.
Бюфета 84 47 046 след извършване на ревизия може да се движи като "бистро" в състава на някой бърз влак, например 4611/4612. ДАли в "интерсити" ливреята или стандартната червено - бяла на БДЖ, вагонът има нужда от съвсем незначително освежаване на интериора, както и полагащите се ревизии. Той също ще бъда детайлно засегнат в доклада.
Бюфета 84 47 046 след извършване на ревизия може да се движи като "бистро" в състава на някой бърз влак, например 4611/4612. ДАли в "интерсити" ливреята или стандартната червено - бяла на БДЖ, вагонът има нужда от съвсем незначително освежаване на интериора, както и полагащите се ревизии. Той също ще бъда детайлно засегнат в доклада.
64.19
Администратор
Във връзка с бюфет № 50 52 84 47 046-3 току - що проведох телефонен разговор с Управителя на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД и се сподели мнение, че бюфета може да бъде ревизиран и експериментално пуснат на един от нощните влакове или на 8613/8612. В Четвъртък в рамките на работната среща м/у Администрацията на Форум "Локомотиви" и Управителя на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, от участвалите в проекта ще бъде представен подробен доклад за състоянието на вагона, с приложени към него фотоси.
64.19
Ооо браво на вас, страхотни вагони особенно запазения Бюфет-бистро
. И идеята да бъде пуснат на 4611/12 също е добра. Нека първо се пусне експериментално на 8612/13.
ПС. Дори могат да стегнат вагон бюфет 50-52-85-50-055-2, не знам колко е лошо състоянието му, но от снимките изглежда добре.
ПС. Дори могат да стегнат вагон бюфет 50-52-85-50-055-2, не знам колко е лошо състоянието му, но от снимките изглежда добре.
По тази тема аз ще се включа със снимки още от юли 2007 г. на един интересен смесен вагон 40 серия (спален и ресторант), сниман в депо Варна. Вагонът е с точната номерация 51 52 99 40 003-3 и се е водел към ЖП Тракция Варна. Надявам се да представлява интерес. Има както екстериорни, така и интериорни снимки. Дано вагонът седи непокътнат все пак.....
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=4394&ppuser=3548
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=4394&ppuser=3548
Пътувай с влак - спаси природата!
Акредитиран фотограф
Администратор
Бюфета, описан от теб е бил софийски. Има такъв сниман по - назад в темата. Общо взето и тези вагони могат да се считат като изчезващ вид...44.123 написа:Преди години като малък си спомням добре "Дунава" 4611/4612 имаше бюфет 47 серия пет купета и останалата част на вагона бюфет беше а сега този вагон ми се губи нямаго на ограда от пътнически вагони на товарна гара може би ще е бил Софийски.
64.19
Хубаво ще пуснат пробно, ще ги изкарат нерентабилни и ще ги спрат.
Информация
Модератори