Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Първо, Шкодата няма как да иде след Синдел. Второ, щом се подават 07 1хх, значи отоплението работи. Като не е свободен такъв локомотив, се подава и вагон-отоплител.Nikss написа:Най-интересно за мен е справя ли се с отоплението, защото досега не съм чувал влак с 07 1хх да е бил отопляван. Като причина да не се прави това съм чувал, че така се натоварвал много двигателя и било опасно.Но така е, друго си е баба Шкода.

За Шкодата ми е ясно, че не може да отиде от Сл нататък, но просто го дадох за пример тъй като 2007 г. когато пътувах с 2636 Чб-Сф в една от 47-ците беше северния полюс, в друга екватора, а пътниците бяха от Добрич и казаха, че до Синдел било студ. На 01.05 когато се връщахме от Пва с вл.40164 с лок 07 111 отопление помнят форумците, че нямаше, а навън беше студ. До Дг мръзнахме, но нататък като дойде електровоза и веднага баня.
Та затова попитах да се знае какво е положението, явно не всички 07 100 са изправни относно кабелите за ВО.


Администратор
В действителност, работата на преобразувателите за отопление на влака(ПОВ) е крайно незадоволителна. Опитваха се да ги оправят, но не се получи нищо и не е един случая, в който влак, теглен от 07 1ХХ си пътува студен. Но вината тук е на нашите ахмаци, дето напълниха на "Кончар"-ци гушите с пари за нещо, което е провал още при проектирането си - вместо тая купчина железа, можеше да си поръчат от руснаците генератори с извод за ВО и да си решим проблемите.
64.19

Още по евтино щеше да излезе да се купят няколко дизел генератора и да се преоборудват стари вагон отоплители....lok45111 написа:В действителност, работата на преобразувателите за отопление на влака(ПОВ) е крайно незадоволителна. Опитваха се да ги оправят, но не се получи нищо и не е един случая, в който влак, теглен от 07 1ХХ си пътува студен. Но вината тук е на нашите ахмаци, дето напълниха на "Кончар"-ци гушите с пари за нещо, което е провал още при проектирането си - вместо тая купчина железа, можеше да си поръчат от руснаците генератори с извод за ВО и да си решим проблемите.
Такива генератори са нужни за влаковете , движещи се по неелектрифицираните участъци в зимния период на годината.Някои си мислеха , че като ПВ-тата са обслужвани от DESIRO , за бързите и международните 071XX-X ще се справят и положението е готово.Да , ама си направиха сметката без кръчмар.И добре , че където има 55-00-ци с изправни котли , те спасяват ситуацията.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
За кухнята във вагон - ресторантите и бистрата не се ли изискваше постоянен ток без вариации в напрежението? Така е и при 63-ките.На модернизираните 071XX-X основният проблем е , че напрежението варира в зависимост от скоростта на локомотива.И по пътя на логиката излиза , че колкото е по - голяма скоростта , толкова напрежението по - високо и влакът по - добре отоплен.
Напрежението варира в зависимост от позицията на контролера, а скоростта не зависи само от това, ако извода е директно от генератора мисля че максималното напрежение на генератора е 825 волта - трябва да има и трансформатор за да подаде поне 1000, лошото е че ако е директно от генератора се променя и честотата на напрежението, имах някъде таблица със честотата на въртене и напрежението на изводите не генератора на ДЛ 07 но кои я знае къде е забутана......
Информация
Модератори