Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Би трябвало да си по-запознат от мен дали 126 струва или не...но с някои изключения всяка вечер кара кардамеца.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Най-интересно за мен е справя ли се с отоплението, защото досега не съм чувал влак с 07 100 да е бил отопляван. Като причина да не се прави това съм чувал, че така се натоварвал много двигателя и било опасно. :roll: Но така е, друго си е баба Шкода. :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Nikss написа:Най-интересно за мен е справя ли се с отоплението, защото досега не съм чувал влак с 07 1хх да е бил отопляван. Като причина да не се прави това съм чувал, че така се натоварвал много двигателя и било опасно. :roll: Но така е, друго си е баба Шкода. :lol:
Първо, Шкодата няма как да иде след Синдел. Второ, щом се подават 07 1хх, значи отоплението работи. Като не е свободен такъв локомотив, се подава и вагон-отоплител.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За Шкодата ми е ясно, че не може да отиде от Сл нататък, но просто го дадох за пример тъй като 2007 г. когато пътувах с 2636 Чб-Сф в една от 47-ците беше северния полюс, в друга екватора, а пътниците бяха от Добрич и казаха, че до Синдел било студ. На 01.05 когато се връщахме от Пва с вл.40164 с лок 07 111 отопление помнят форумците, че нямаше, а навън беше студ. До Дг мръзнахме, но нататък като дойде електровоза и веднага баня. 8) Та затова попитах да се знае какво е положението, явно не всички 07 100 са изправни относно кабелите за ВО.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

На 07 100 ВО работи на някои от позициите на контролера - над 10та и под 5та май не се включва.......
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В действителност, работата на преобразувателите за отопление на влака(ПОВ) е крайно незадоволителна. Опитваха се да ги оправят, но не се получи нищо и не е един случая, в който влак, теглен от 07 1ХХ си пътува студен. Но вината тук е на нашите ахмаци, дето напълниха на "Кончар"-ци гушите с пари за нещо, което е провал още при проектирането си - вместо тая купчина железа, можеше да си поръчат от руснаците генератори с извод за ВО и да си решим проблемите.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е да, ама нали сме големи специалисти, пък и в тоя недоимък пък генератори ще поръчваме... ае дай там на тия в Кончар, те разбират много.
Затова всичко е наопаки в държавата, защото сме големи специалисти и разбирачи по всичко. :evil: :x
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:В действителност, работата на преобразувателите за отопление на влака(ПОВ) е крайно незадоволителна. Опитваха се да ги оправят, но не се получи нищо и не е един случая, в който влак, теглен от 07 1ХХ си пътува студен. Но вината тук е на нашите ахмаци, дето напълниха на "Кончар"-ци гушите с пари за нещо, което е провал още при проектирането си - вместо тая купчина железа, можеше да си поръчат от руснаците генератори с извод за ВО и да си решим проблемите.
Още по евтино щеше да излезе да се купят няколко дизел генератора и да се преоборудват стари вагон отоплители....
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Такива генератори са нужни за влаковете , движещи се по неелектрифицираните участъци в зимния период на годината.Някои си мислеха , че като ПВ-тата са обслужвани от DESIRO , за бързите и международните 071XX-X ще се справят и положението е готово.Да , ама си направиха сметката без кръчмар.И добре , че където има 55-00-ци с изправни котли , те спасяват ситуацията.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

07 1хх ги пускат на ОПТИМА ЕКСПРЕС заради ресторант-вагоните- да могат да захранват фризери и хладилници с ток. На МБВ пак нашите вагони са със собствен котел. Не съм сигурен как седи въпроса с отоплението на чуждите вагони- дали е автономно или зависи от локомотива.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

07 100 за фризери и хладилници съвсем не стават.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Така лятото ми обясни шафнер от Оптимата.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:07 100 за фризери и хладилници съвсем не стават.
Зависи от системата на вагона, и какво точно подава ВО на 07 100? прав или променлив ток - ако е прав по може да се получи нещо но иначе ако е променлив с променливо напрежение и честота си е живо порно.....
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За кухнята във вагон - ресторантите и бистрата не се ли изискваше постоянен ток без вариации в напрежението? Така е и при 63-ките.На модернизираните 071XX-X основният проблем е , че напрежението варира в зависимост от скоростта на локомотива.И по пътя на логиката излиза , че колкото е по - голяма скоростта , толкова напрежението по - високо и влакът по - добре отоплен.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Напрежението варира в зависимост от позицията на контролера, а скоростта не зависи само от това, ако извода е директно от генератора мисля че максималното напрежение на генератора е 825 волта - трябва да има и трансформатор за да подаде поне 1000, лошото е че ако е директно от генератора се променя и честотата на напрежението, имах някъде таблица със честотата на въртене и напрежението на изводите не генератора на ДЛ 07 но кои я знае къде е забутана......
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация