Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Командировка ще се води.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

44142 написа:Командировка ще се води.
Странно, машинистите в София казват, че ще мине към София.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Командировка.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Същото се говореше и за 44 127 преди няколко години. Много по-добре е да се възстанови машина от оградата от колкото да се взима чужда.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Същото се говореше и за 44 127 преди няколко години. Много по-добре е да се възстанови машина от оградата от колкото да се взима чужда.
115 си е на депо Горна Оряховица. Просто поради липса на локомотиви в депо София, машината е командирована до второ нареждане.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Днес 44-138 мина успешно скоростната проба от ПР.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Следващата седмица 44-126 излиза от ГПР>
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:Следващата седмица 44-126 излиза от ГПР>
Браво на ремонта в ГО. Две машини за толкоз кратко време да излязат в тая криза си е чудо.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес лок 44138.6 е на товарна проба на вл.40131-ІІ до Па. 8) Явно след скоростната е имало нещо за доизкусуряване та не беше вчера на пробата. :? Не знам като я лепват на ПВ каква товарна проба е това. По принцип всички ГО лок от ремонт ходят на тоя влак и до Па за товарна проба. :roll:
Е, както и да е. Ако пробата е успешна би трябвало до довечера или най-късно утре сутрин лок да е предаден за експлоатация. 8) Ако не, в Понеделник нова проба, но едва ли ще се издъни. :arrow:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Датата на пробата не зависи само от състоянието на машината.За да се отиде на каквато и да е проба се изисква разрешение и се пуска телеграма.Не може да се изисква проба за два дни подред, защото си представи,че скоростната проба не излезе. За какво ти е тогава другата дата.А пък и се плаща за трасе. И то не малко. А иначе 44-138, можеше веднага да отиде и на товарна проба,след скоростната.Никакви забележки.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Явно след скоростната е имало нещо за доизкусуряване та не беше вчера на пробата....
borislaviv написа:Днес 44-138 мина успешно скоростната проба от ПР.
Мисля че понятието - скоростна проба не съответства на реално провежданата проба при пробата на машините след ремонт. Има СПИРАЧНА проба и ТОВАРНА проба. Първата е за установяване не скоростните качества на локомотива, а на спирачните му качества. Товарната проба пък е за установяване на теглителните и спирачни(на ел. спирачката) качества.
Да в протоколите пише скоростно-спирачна проба, но реално това е чисто спирачна проба, защото всички изпитания според протокола касаят спирачните качества на локомотива, а не скоростните му :!:
В нито една графа няма някакъв показател за развиване на определена скорост за единица време или подобно.
Във всички графи фигурират показатели като изминат спирачен път за единица време при задържане от еди каква си скорост.
Неизвестно е какво са имали предвид мозъците като са написали в образеца от далечната 1995г. заглавието скоростно-спирачна проба :?
Единствената проба не касаеща спирачните качества на локомотива е сравнителната проба на двата скоростомера са тяхното правилно показание. Това съвсем не може да се нарече скоростна проба, в смисъла в който всеки го разбира. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Командированата 44 115 замества 44 087.
Изображение
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

45-196 мнго дълго се подвизава в Мездра да не е и тя по заместване ???
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Преди нея пролетта 45 189 работеше в Мездра.
А иначе Дидо, скоростно-спирачна са я кръстили, защото се прави при висока скорост (колкото позволява трасето, по което се прави пробата), не може при 40 km/h да кажат, че се прави спирачна проба, защото спирачният път ще е къс, а при положение, че лок е до 100 km/h, трябва скоростта на пробата да е близка до V max. Доколкото съм чувал май при 80 km/h се прави въпросната проба. :)
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

При 100 км/ч се прави проба на спирачката в положение R и P. А така също и на директната спирачка и реостата. На 80 км/ч се прави проба на спирачката в режим G- товарен режим. На скорост 60км/ч се проверява работата на скоростомерите. За една минута се изминава 1 километър- гледат се пътните знаци за разстояние. Досега не е имало грешка в този метод.Направете сметка колко пъти машината трябва са вдига 100км и да спре на място.Наистина скоростно-спирачна проба.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация