
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Администратор

Днес лок 44138.6 е на товарна проба на вл.40131-ІІ до Па.
Явно след скоростната е имало нещо за доизкусуряване та не беше вчера на пробата.
Не знам като я лепват на ПВ каква товарна проба е това. По принцип всички ГО лок от ремонт ходят на тоя влак и до Па за товарна проба. 
Е, както и да е. Ако пробата е успешна би трябвало до довечера или най-късно утре сутрин лок да е предаден за експлоатация.
Ако не, в Понеделник нова проба, но едва ли ще се издъни. 



Е, както и да е. Ако пробата е успешна би трябвало до довечера или най-късно утре сутрин лок да е предаден за експлоатация.


Датата на пробата не зависи само от състоянието на машината.За да се отиде на каквато и да е проба се изисква разрешение и се пуска телеграма.Не може да се изисква проба за два дни подред, защото си представи,че скоростната проба не излезе. За какво ти е тогава другата дата.А пък и се плаща за трасе. И то не малко. А иначе 44-138, можеше веднага да отиде и на товарна проба,след скоростната.Никакви забележки.

Nikss написа:Явно след скоростната е имало нещо за доизкусуряване та не беше вчера на пробата....
Мисля че понятието - скоростна проба не съответства на реално провежданата проба при пробата на машините след ремонт. Има СПИРАЧНА проба и ТОВАРНА проба. Първата е за установяване не скоростните качества на локомотива, а на спирачните му качества. Товарната проба пък е за установяване на теглителните и спирачни(на ел. спирачката) качества.borislaviv написа:Днес 44-138 мина успешно скоростната проба от ПР.
Да в протоколите пише скоростно-спирачна проба, но реално това е чисто спирачна проба, защото всички изпитания според протокола касаят спирачните качества на локомотива, а не скоростните му

В нито една графа няма някакъв показател за развиване на определена скорост за единица време или подобно.
Във всички графи фигурират показатели като изминат спирачен път за единица време при задържане от еди каква си скорост.
Неизвестно е какво са имали предвид мозъците като са написали в образеца от далечната 1995г. заглавието скоростно-спирачна проба

Единствената проба не касаеща спирачните качества на локомотива е сравнителната проба на двата скоростомера са тяхното правилно показание. Това съвсем не може да се нарече скоростна проба, в смисъла в който всеки го разбира.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

45-196 мнго дълго се подвизава в Мездра да не е и тя по заместване ???

Преди нея пролетта 45 189 работеше в Мездра.
А иначе Дидо, скоростно-спирачна са я кръстили, защото се прави при висока скорост (колкото позволява трасето, по което се прави пробата), не може при 40 km/h да кажат, че се прави спирачна проба, защото спирачният път ще е къс, а при положение, че лок е до 100 km/h, трябва скоростта на пробата да е близка до V max. Доколкото съм чувал май при 80 km/h се прави въпросната проба.
А иначе Дидо, скоростно-спирачна са я кръстили, защото се прави при висока скорост (колкото позволява трасето, по което се прави пробата), не може при 40 km/h да кажат, че се прави спирачна проба, защото спирачният път ще е къс, а при положение, че лок е до 100 km/h, трябва скоростта на пробата да е близка до V max. Доколкото съм чувал май при 80 km/h се прави въпросната проба.

При 100 км/ч се прави проба на спирачката в положение R и P. А така също и на директната спирачка и реостата. На 80 км/ч се прави проба на спирачката в режим G- товарен режим. На скорост 60км/ч се проверява работата на скоростомерите. За една минута се изминава 1 километър- гледат се пътните знаци за разстояние. Досега не е имало грешка в този метод.Направете сметка колко пъти машината трябва са вдига 100км и да спре на място.Наистина скоростно-спирачна проба.
Информация
Модератори