45111 написа:Бистра освен на "Слъчнев бряг", по 8-ма няма. На 3601/2 тръгва ресторант ARmz, такъв чака и слънчевия. За Видин също се спряга бистро.
Администратор
Наистина време беше да пуснат и тези ресторанти. Така ще се освободят пък бистра за бързи влакове.
Който каквото и да говори, ГДВ 2010 има повече положителни страни, отколкото отрицателно. Намалено е драстично времепътуването на много влакове, обновени са състави. Дано има още неписани приятни изненади.
Който каквото и да говори, ГДВ 2010 има повече положителни страни, отколкото отрицателно. Намалено е драстично времепътуването на много влакове, обновени са състави. Дано има още неписани приятни изненади.
64.19
Напълно съм съгласен! Последните 2 ГДВ са много по-добри от предходните няколко. Яд ме е само за намалените КПВ Сф-Пк-Сф (знам какво ще кажете). Аз често ги ползвам - през деня няма влак с под 50-60човека, а на моменти се пръскат по шевовете. Изключително тъпо е нарушаването на тактовия график (а автобусите са на 3 фирми през час, т.е. на 20 мин. и запазват тактовия график). Преди са пътували ЕМВ 32 на 30 мин. (макар и при по-добра инфраструктура). Смятам, че сегашните 40мин. са идеални и конкурират автобусите отлично (по-бързи са, а картите за автобус са само за един от превозвачите, т.е. на 1 час - веднъж). Между другото влаковете съвсем не са толкова бавни. Официалните разписания на министерството показват, че само 3 автобуса са по-бързи от "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ"(и то с 25 мин.), а някои са по-бавни от бързите. Проблемът е, че не се спазва максималната скорост за движение и се правят подвеждащи реклами. Например Витоша рекламират пътуване до Пв а 2 часа, а според министерското разписание (утвърденото) е 2:20! Няма контрол!lok45111 написа:Който каквото и да говори, ГДВ 2010 има повече положителни страни, отколкото отрицателно. Намалено е драстично времепътуването на много влакове, обновени са състави. Дано има още неписани приятни изненади.
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!
Администратор
За Перник при тези скорости и намаления не може да има тактов график. А "трамваите" ги намалиха, тъй като един чифт влакове си вървяха полупразни.
По 2-ра и 3-та има намаляване на времепътуванията на доста влакове. Ако вървим с тези темпове и ако някой сложи ограничение в скоростта на автобусите, то от Сф до Ва и Бс, влакът ще пътува по - бързо.
Що се касае до съставите - да се надяваме на обновяване на доста влакове и на премахване на вагоните серия 43 от дългите рамена.
По 2-ра и 3-та има намаляване на времепътуванията на доста влакове. Ако вървим с тези темпове и ако някой сложи ограничение в скоростта на автобусите, то от Сф до Ва и Бс, влакът ще пътува по - бързо.
Що се касае до съставите - да се надяваме на обновяване на доста влакове и на премахване на вагоните серия 43 от дългите рамена.
64.19
lok45111 написа:За Перник при тези скорости и намаления не може да има тактов график. А "трамваите" ги намалиха, тъй като един чифт влакове си вървяха полупразни.
По 2-ра и 3-та има намаляване на времепътуванията на доста влакове. Ако вървим с тези темпове и ако някой сложи ограничение в скоростта на автобусите, то от Сф до Ва и Бс, влакът ще пътува по - бързо.
Що се касае до съставите - да се надяваме на обновяване на доста влакове и на премахване на вагоните серия 43 от дългите рамена.
София Варна няма как да стане влака по-бърз от автобуса, просто рейса взема сериозен аванс докато влака се мъкне из дефилето, отделно че по пътя е с 80 км от колкото по ж.п линията, виж когато стане Карнобат-Синдел и трета линия в проектните параметри тогава може и да се гони 5ч и 40 мин до Варна (при макс. скорост 130), но ако влака пътува за 6часа и 40-50 мин, със климатизирани и чисти вагони и има бистро - просто много хора ще предпочетат влака, когато тръгва в удобно за тях време защото лятото автобуси за Варна има почти на всеки час
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Здравейте! на 6.12 пътувах с 4626. Макар да беше неделя във влака бяха събрани около 150 подпса срещу спирането му и насочването на хората от последните смени към още по-късния 2627(само във 2-ри вагон, където бях аз се събраха 66 подписа). Те са недоволни, че и сега чакат около час (някои повече) за 4626. Освен това казаха, че в делничните дни хората са много повече. Изненада за мен беше, че след Мездра имаше 50-60 човека все още. На ГО слязоха 15-ина, но до Русе станахме и над 60 (7-ми беше работен ден и имаше много работници). След това пътувах с 9621/3660, където няма кои да те напсува преди Разград и Самуил. Кондукторката на 9621 пушеше най-нагло и се наложи да ползвам "Горещата линия" на ППП. За жалост не можах да снимам нарушителката. Отговорът на оплакването ми беше светкавичен. Благодаря на инж. Мишев за обърнатото внимание и поетия ангажимент. След това смених още няколко влака 3622, 30155, 3636(прилчна населеност) и после безсмислицата 4697 (Тулово-Димитровград(-Подкова)). Та чудя се какъв е смисъла да спират пълни влакове и да пропъждат хората от някои дестинации, когато се пилеят пари за подържане на половинчати влакове с два вагона и трима пътника. Друг е въпроса сега (предпразнично) ли се затварят главни линии като 4-та?!? Моля ви, ако някой от вас иска да се опита да помогне на горките хора от 4626(някой са за оплакване - спят по 4-5 часа у дома, а останалото време са по влаковете или на гарата в Сф, защото смените им и разписанието на влаковете нямат никаква допирна точка), пишете до PR-отдела по този повод. В защита на влака ще кажа, че за разлика от дневните по направлението сега не видях пътник без билет и пушачи в коридора, платформите и тоалетните. Персонала беше на ниво, а вагоните бяха 3 лъскави и доста чисти 74-ки.
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!
Администратор
Спирането на 4626 наистина е малко прибързано решение. Първо "свиха" състава на влака до 3 вагона, махнаха му кушета, после и фургона. Според мен можеше да си остане влака, да се пуснат три второкласни вагона, една първа класа и един кушет пък да видим каква ще е населеността му.
Аз забелязах друго безумие в ГДВ 2010. Пътническия влак №24216, заминаващ от Троян на 16:40 и пристигащ в Левски на 18:31. В ГДВ 2009, този влак пристига в Л отново на 18:31, но от Тя тръгва с 20 мин по - рано, тоест в 16:20. Е, защо след като са натеглани влака с цели 20 мин, не са оставили часа му на заминаване от Тя отново 16:20 и да пристига в Л в 18:11. По този начин с малка корекция на МБВ 463, пътниците от този край ще имат връзка за София. Но явно автобусното лоби и тук си е казало думата.
И това е само при прегледа на едва втората книжка - разписание. А продължавам да чета и събирам материал
Аз забелязах друго безумие в ГДВ 2010. Пътническия влак №24216, заминаващ от Троян на 16:40 и пристигащ в Левски на 18:31. В ГДВ 2009, този влак пристига в Л отново на 18:31, но от Тя тръгва с 20 мин по - рано, тоест в 16:20. Е, защо след като са натеглани влака с цели 20 мин, не са оставили часа му на заминаване от Тя отново 16:20 и да пристига в Л в 18:11. По този начин с малка корекция на МБВ 463, пътниците от този край ще имат връзка за София. Но явно автобусното лоби и тук си е казало думата.
И това е само при прегледа на едва втората книжка - разписание. А продължавам да чета и събирам материал
64.19
Модератор
Казаното от Марио за троянските влакове и връзките им в Левски е факт,който от години си стои на едно и също дередже.Докато автобусните фирми се роят и постепенно прилапват пътниците от Ловеч и Троян за София,БДЖ продължава с години да насажда едно и също некадърно направено разписание,което не устройва пътуващите в посока София и изобщо региона на Северозападна България.Имаше един много удобен влак сутрин в 4:40 от Ловеч,който правеше връзка в Левски с "Янтрата",но големите съкращения през 2000г го пометоха.По този начин отпадна и единствения вариант да пристигнеш в левски преди 8:00ч.
Според мен спирането на 4626 е оправдано, тъй като до Горна и без това се движи на две междугария пред 2627. Но решението е определено е доста прибързано, тъй като хората от последните смени наистина няма как да се приберат. Може да се помисли за пускането на КПВ 20225, обслужван от два ЕМВ 30/31, заминаващ от София в 22.30 и пристигащ в Лакатник около 23.45. Мотрисите и лок. бригадата нощува на гарата и сутринта връщат КПВ 20220. Елементарно, ама коя от "умните" глави в дирекцията може да мисли?desiroml написа:Здравейте! на 6.12 пътувах с 4626. Макар да беше неделя във влака бяха събрани около 150 подпса срещу спирането му и насочването на хората от последните смени към още по-късния 2627(само във 2-ри вагон, където бях аз се събраха 66 подписа). Те са недоволни, че и сега чакат около час (някои повече) за 4626.
Модератор
Спирането на 4626 едва ли ще доведе до някакви драстично спестяване на средства.Напротив оттук започват други проблеми,БВ 2627 започва да се движи като пътнически влак между София и Лакатник,губи се излишно време из дефилето за влак,който го очакват 543 км.Отделно оттова смятам,че Русе е град,който все пак заслужава нощен влак и той спокойно можеше да се движи и да бъде прилично населен,ако тръгваше много преди 23:00ч като по този начин нямаше да върви на две междугария пред 2627.А за хората,които се прибират към населените места в дефилето смятам,че за близките разстояния им прилича да се прибират с КПВ,а не с бърз влак на дълго разстояние,само и само да спестим някой лев.
Модератор
Администратор
Малкото на брой влакове водят до увеличаване на спиранията за да се обслужи адекватно населението.todor plamenov написа:Явно и дневните влакове не бързат за никъде като ги видя с тези спирания по села и паланки и почнеш да се чудиш с кой ум плащаш за категорията бърз влак.
Да се върнем на темата за ГДВ 2010 и да успокоя неспокойните, че НИТО ЕДИН видински влак няма да намаже нови 63-ки, поне за сега! Баба "Диди" ще отнесе единия нов състав. "Чайка"-та май ще намаже с втория.
64.19
Аз също съм против спирането на 4626 (ех , защо не съм присъствал при подписите).Забелязъл съм , че има влакове , които регистрират много по - ниска населеност , но те се движат от години.Има бързи влакове също с 3 вагона , но те и до ден днешен не са спрени.И изобщо какъв е този резил с нощните влакове - погледнете само дестинациите - столицата е свързана с Варна (даже през 2 направления) , Бургас - за тези градове съм съгласен , но също така има нощна релация с Добрич и Силистра , какво пречи , че да се лиши град като Русе , който е много по - голям от тях от такава връзка , макар и с 3 вагона , аз не мога да разбера.
Да напомня едно разписание на нощните влакове по 2-ра , тръгващи от София за което само ще си спомняме - 18:00 (МВ за Москва) , 19:15 (БВ за Силистра) , 20:30 (БВ за Добрич и Кардам) , 21:32 (БВ за Варна) , 22:40 (БВ за Русе) , 23:15 (ПВ за Видин).Както забелязате влаковете са тръгвали през едночасови интервали и са били изключително удобни за пътниците.Защо в сегашното разписание почти се дублират по час на тръгване 4626 и 2627 , толкова ли не могат да ги разпределят равномерно? Това е и една от причините единият да отпадне. И на всеки е ясно , че това няма да е този за морето.
И още нещо - ако толкова държат 2627 да тръгва късно , нека поне на СФ да прави връзка с 362 , така или иначе международният пристига последен в столицата.
Да напомня едно разписание на нощните влакове по 2-ра , тръгващи от София за което само ще си спомняме - 18:00 (МВ за Москва) , 19:15 (БВ за Силистра) , 20:30 (БВ за Добрич и Кардам) , 21:32 (БВ за Варна) , 22:40 (БВ за Русе) , 23:15 (ПВ за Видин).Както забелязате влаковете са тръгвали през едночасови интервали и са били изключително удобни за пътниците.Защо в сегашното разписание почти се дублират по час на тръгване 4626 и 2627 , толкова ли не могат да ги разпределят равномерно? Това е и една от причините единият да отпадне. И на всеки е ясно , че това няма да е този за морето.
И още нещо - ако толкова държат 2627 да тръгва късно , нека поне на СФ да прави връзка с 362 , така или иначе международният пристига последен в столицата.
Информация
Модератори