Мнения: 63
Регистриран на: Чет Окт 01, 2009 8:12 pm
Местоположение: Sofiya

Мнение от desiroml »

45111 написа:Бистра освен на "Слъчнев бряг", по 8-ма няма. На 3601/2 тръгва ресторант ARmz, такъв чака и слънчевия. За Видин също се спряга бистро.
:D :D :D У-р-р-р-а-а-а-а-а-а! :D :D :D
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Наистина време беше да пуснат и тези ресторанти. Така ще се освободят пък бистра за бързи влакове.

Който каквото и да говори, ГДВ 2010 има повече положителни страни, отколкото отрицателно. Намалено е драстично времепътуването на много влакове, обновени са състави. Дано има още неписани приятни изненади.
64.19
Мнения: 63
Регистриран на: Чет Окт 01, 2009 8:12 pm
Местоположение: Sofiya

Мнение от desiroml »

lok45111 написа:Който каквото и да говори, ГДВ 2010 има повече положителни страни, отколкото отрицателно. Намалено е драстично времепътуването на много влакове, обновени са състави. Дано има още неписани приятни изненади.
Напълно съм съгласен! Последните 2 ГДВ са много по-добри от предходните няколко. Яд ме е само за намалените КПВ Сф-Пк-Сф (знам какво ще кажете). Аз често ги ползвам - през деня няма влак с под 50-60човека, а на моменти се пръскат по шевовете. Изключително тъпо е нарушаването на тактовия график (а автобусите са на 3 фирми през час, т.е. на 20 мин. и запазват тактовия график). Преди са пътували ЕМВ 32 на 30 мин. (макар и при по-добра инфраструктура). Смятам, че сегашните 40мин. са идеални и конкурират автобусите отлично (по-бързи са, а картите за автобус са само за един от превозвачите, т.е. на 1 час - веднъж). Между другото влаковете съвсем не са толкова бавни. Официалните разписания на министерството показват, че само 3 автобуса са по-бързи от "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ"(и то с 25 мин.), а някои са по-бавни от бързите. Проблемът е, че не се спазва максималната скорост за движение и се правят подвеждащи реклами. Например Витоша рекламират пътуване до Пв а 2 часа, а според министерското разписание (утвърденото) е 2:20! Няма контрол!
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За Перник при тези скорости и намаления не може да има тактов график. А "трамваите" ги намалиха, тъй като един чифт влакове си вървяха полупразни.

По 2-ра и 3-та има намаляване на времепътуванията на доста влакове. Ако вървим с тези темпове и ако някой сложи ограничение в скоростта на автобусите, то от Сф до Ва и Бс, влакът ще пътува по - бързо.

Що се касае до съставите - да се надяваме на обновяване на доста влакове и на премахване на вагоните серия 43 от дългите рамена.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:За Перник при тези скорости и намаления не може да има тактов график. А "трамваите" ги намалиха, тъй като един чифт влакове си вървяха полупразни.

По 2-ра и 3-та има намаляване на времепътуванията на доста влакове. Ако вървим с тези темпове и ако някой сложи ограничение в скоростта на автобусите, то от Сф до Ва и Бс, влакът ще пътува по - бързо.

Що се касае до съставите - да се надяваме на обновяване на доста влакове и на премахване на вагоните серия 43 от дългите рамена.

София Варна няма как да стане влака по-бърз от автобуса, просто рейса взема сериозен аванс докато влака се мъкне из дефилето, отделно че по пътя е с 80 км от колкото по ж.п линията, виж когато стане Карнобат-Синдел и трета линия в проектните параметри тогава може и да се гони 5ч и 40 мин до Варна (при макс. скорост 130), но ако влака пътува за 6часа и 40-50 мин, със климатизирани и чисти вагони и има бистро - просто много хора ще предпочетат влака, когато тръгва в удобно за тях време защото лятото автобуси за Варна има почти на всеки час
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

И отново идва въпроса за липсващия следобеден влак до Ва. Предлагам напролет да направим сериозна атака на PR отдела :lol:
Мнения: 63
Регистриран на: Чет Окт 01, 2009 8:12 pm
Местоположение: Sofiya

Мнение от desiroml »

Здравейте! на 6.12 пътувах с 4626. Макар да беше неделя във влака бяха събрани около 150 подпса срещу спирането му и насочването на хората от последните смени към още по-късния 2627(само във 2-ри вагон, където бях аз се събраха 66 подписа). Те са недоволни, че и сега чакат около час (някои повече) за 4626. Освен това казаха, че в делничните дни хората са много повече. Изненада за мен беше, че след Мездра имаше 50-60 човека все още. На ГО слязоха 15-ина, но до Русе станахме и над 60 (7-ми беше работен ден и имаше много работници). След това пътувах с 9621/3660, където няма кои да те напсува преди Разград и Самуил. Кондукторката на 9621 пушеше най-нагло и се наложи да ползвам "Горещата линия" на ППП. За жалост не можах да снимам нарушителката. Отговорът на оплакването ми беше светкавичен. Благодаря на инж. Мишев за обърнатото внимание и поетия ангажимент. След това смених още няколко влака 3622, 30155, 3636(прилчна населеност) и после безсмислицата 4697 (Тулово-Димитровград(-Подкова)). Та чудя се какъв е смисъла да спират пълни влакове и да пропъждат хората от някои дестинации, когато се пилеят пари за подържане на половинчати влакове с два вагона и трима пътника. Друг е въпроса сега (предпразнично) ли се затварят главни линии като 4-та?!? Моля ви, ако някой от вас иска да се опита да помогне на горките хора от 4626(някой са за оплакване - спят по 4-5 часа у дома, а останалото време са по влаковете или на гарата в Сф, защото смените им и разписанието на влаковете нямат никаква допирна точка), пишете до PR-отдела по този повод. В защита на влака ще кажа, че за разлика от дневните по направлението сега не видях пътник без билет и пушачи в коридора, платформите и тоалетните. Персонала беше на ниво, а вагоните бяха 3 лъскави и доста чисти 74-ки.
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Спирането на 4626 наистина е малко прибързано решение. Първо "свиха" състава на влака до 3 вагона, махнаха му кушета, после и фургона. Според мен можеше да си остане влака, да се пуснат три второкласни вагона, една първа класа и един кушет пък да видим каква ще е населеността му.

Аз забелязах друго безумие в ГДВ 2010. Пътническия влак №24216, заминаващ от Троян на 16:40 и пристигащ в Левски на 18:31. В ГДВ 2009, този влак пристига в Л отново на 18:31, но от Тя тръгва с 20 мин по - рано, тоест в 16:20. Е, защо след като са натеглани влака с цели 20 мин, не са оставили часа му на заминаване от Тя отново 16:20 и да пристига в Л в 18:11. По този начин с малка корекция на МБВ 463, пътниците от този край ще имат връзка за София. Но явно автобусното лоби и тук си е казало думата.

И това е само при прегледа на едва втората книжка - разписание. А продължавам да чета и събирам материал :twisted:
64.19
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Казаното от Марио за троянските влакове и връзките им в Левски е факт,който от години си стои на едно и също дередже.Докато автобусните фирми се роят и постепенно прилапват пътниците от Ловеч и Троян за София,БДЖ продължава с години да насажда едно и също некадърно направено разписание,което не устройва пътуващите в посока София и изобщо региона на Северозападна България.Имаше един много удобен влак сутрин в 4:40 от Ловеч,който правеше връзка в Левски с "Янтрата",но големите съкращения през 2000г го пометоха.По този начин отпадна и единствения вариант да пристигнеш в левски преди 8:00ч.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

desiroml написа:Здравейте! на 6.12 пътувах с 4626. Макар да беше неделя във влака бяха събрани около 150 подпса срещу спирането му и насочването на хората от последните смени към още по-късния 2627(само във 2-ри вагон, където бях аз се събраха 66 подписа). Те са недоволни, че и сега чакат около час (някои повече) за 4626.
Според мен спирането на 4626 е оправдано, тъй като до Горна и без това се движи на две междугария пред 2627. Но решението е определено е доста прибързано, тъй като хората от последните смени наистина няма как да се приберат. Може да се помисли за пускането на КПВ 20225, обслужван от два ЕМВ 30/31, заминаващ от София в 22.30 и пристигащ в Лакатник около 23.45. Мотрисите и лок. бригадата нощува на гарата и сутринта връщат КПВ 20220. Елементарно, ама коя от "умните" глави в дирекцията може да мисли?
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Спирането на 4626 едва ли ще доведе до някакви драстично спестяване на средства.Напротив оттук започват други проблеми,БВ 2627 започва да се движи като пътнически влак между София и Лакатник,губи се излишно време из дефилето за влак,който го очакват 543 км.Отделно оттова смятам,че Русе е град,който все пак заслужава нощен влак и той спокойно можеше да се движи и да бъде прилично населен,ако тръгваше много преди 23:00ч като по този начин нямаше да върви на две междугария пред 2627.А за хората,които се прибират към населените места в дефилето смятам,че за близките разстояния им прилича да се прибират с КПВ,а не с бърз влак на дълго разстояние,само и само да спестим някой лев.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нощните влакове не бързат за никъде, могат да си спират навсякъде, а 4626 с три вагона е безсмислен - половината ток отива за търкаляне на локомотива.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Явно и дневните влакове не бързат за никъде като ги видя с тези спирания по села и паланки и почнеш да се чудиш с кой ум плащаш за категорията бърз влак.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

todor plamenov написа:Явно и дневните влакове не бързат за никъде като ги видя с тези спирания по села и паланки и почнеш да се чудиш с кой ум плащаш за категорията бърз влак.
Малкото на брой влакове водят до увеличаване на спиранията за да се обслужи адекватно населението.

Да се върнем на темата за ГДВ 2010 и да успокоя неспокойните, че НИТО ЕДИН видински влак няма да намаже нови 63-ки, поне за сега! Баба "Диди" ще отнесе единия нов състав. "Чайка"-та май ще намаже с втория.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз също съм против спирането на 4626 (ех , защо не съм присъствал при подписите).Забелязъл съм , че има влакове , които регистрират много по - ниска населеност , но те се движат от години.Има бързи влакове също с 3 вагона , но те и до ден днешен не са спрени.И изобщо какъв е този резил с нощните влакове - погледнете само дестинациите - столицата е свързана с Варна (даже през 2 направления) , Бургас - за тези градове съм съгласен , но също така има нощна релация с Добрич и Силистра , какво пречи , че да се лиши град като Русе , който е много по - голям от тях от такава връзка , макар и с 3 вагона , аз не мога да разбера.
Да напомня едно разписание на нощните влакове по 2-ра , тръгващи от София за което само ще си спомняме - 18:00 (МВ за Москва) , 19:15 (БВ за Силистра) , 20:30 (БВ за Добрич и Кардам) , 21:32 (БВ за Варна) , 22:40 (БВ за Русе) , 23:15 (ПВ за Видин).Както забелязате влаковете са тръгвали през едночасови интервали и са били изключително удобни за пътниците.Защо в сегашното разписание почти се дублират по час на тръгване 4626 и 2627 , толкова ли не могат да ги разпределят равномерно? Това е и една от причините единият да отпадне. И на всеки е ясно , че това няма да е този за морето.
И още нещо - ако толкова държат 2627 да тръгва късно , нека поне на СФ да прави връзка с 362 , така или иначе международният пристига последен в столицата.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация