45111 написа:Бистра освен на "Слъчнев бряг", по 8-ма няма. На 3601/2 тръгва ресторант ARmz, такъв чака и слънчевия. За Видин също се спряга бистро.






Напълно съм съгласен! Последните 2 ГДВ са много по-добри от предходните няколко. Яд ме е само за намалените КПВ Сф-Пк-Сф (знам какво ще кажете). Аз често ги ползвам - през деня няма влак с под 50-60човека, а на моменти се пръскат по шевовете. Изключително тъпо е нарушаването на тактовия график (а автобусите са на 3 фирми през час, т.е. на 20 мин. и запазват тактовия график). Преди са пътували ЕМВ 32 на 30 мин. (макар и при по-добра инфраструктура). Смятам, че сегашните 40мин. са идеални и конкурират автобусите отлично (по-бързи са, а картите за автобус са само за един от превозвачите, т.е. на 1 час - веднъж). Между другото влаковете съвсем не са толкова бавни. Официалните разписания на министерството показват, че само 3 автобуса са по-бързи от "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ"(и то с 25 мин.), а някои са по-бавни от бързите. Проблемът е, че не се спазва максималната скорост за движение и се правят подвеждащи реклами. Например Витоша рекламират пътуване до Пв а 2 часа, а според министерското разписание (утвърденото) е 2:20! Няма контрол!lok45111 написа:Който каквото и да говори, ГДВ 2010 има повече положителни страни, отколкото отрицателно. Намалено е драстично времепътуването на много влакове, обновени са състави. Дано има още неписани приятни изненади.
lok45111 написа:За Перник при тези скорости и намаления не може да има тактов график. А "трамваите" ги намалиха, тъй като един чифт влакове си вървяха полупразни.
По 2-ра и 3-та има намаляване на времепътуванията на доста влакове. Ако вървим с тези темпове и ако някой сложи ограничение в скоростта на автобусите, то от Сф до Ва и Бс, влакът ще пътува по - бързо.
Що се касае до съставите - да се надяваме на обновяване на доста влакове и на премахване на вагоните серия 43 от дългите рамена.
Според мен спирането на 4626 е оправдано, тъй като до Горна и без това се движи на две междугария пред 2627. Но решението е определено е доста прибързано, тъй като хората от последните смени наистина няма как да се приберат. Може да се помисли за пускането на КПВ 20225, обслужван от два ЕМВ 30/31, заминаващ от София в 22.30 и пристигащ в Лакатник около 23.45. Мотрисите и лок. бригадата нощува на гарата и сутринта връщат КПВ 20220. Елементарно, ама коя от "умните" глави в дирекцията може да мисли?desiroml написа:Здравейте! на 6.12 пътувах с 4626. Макар да беше неделя във влака бяха събрани около 150 подпса срещу спирането му и насочването на хората от последните смени към още по-късния 2627(само във 2-ри вагон, където бях аз се събраха 66 подписа). Те са недоволни, че и сега чакат около час (някои повече) за 4626.
Малкото на брой влакове водят до увеличаване на спиранията за да се обслужи адекватно населението.todor plamenov написа:Явно и дневните влакове не бързат за никъде като ги видя с тези спирания по села и паланки и почнеш да се чудиш с кой ум плащаш за категорията бърз влак.