Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=277803&cat=7058
Локомотив 44-088 се,, разду" от чакане. Започна да се надува , като балон да избързат от БДЖ докато не се е спукал.
Локомотив 44-088 се,, разду" от чакане. Започна да се надува , като балон да избързат от БДЖ докато не се е спукал.
Последно промяна от Иван Иванов на Нед Дек 06, 2009 5:18 pm, променено общо 1 път.
Преди малко повече от 10г. от София в депо Русе дойде една машина /44-067/ на, която и бяха взели здравето .Съжалявам, че нямам снимка от тогава. Възстановихме я като авариен ремонт и я зчислиха в Русе. През 2004 направи километри за СР . След ремонта 44-067 изглеждаше така:
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=277811&cat=7153
За да го видите трябва да натисните синия текст и да го свалите . Приятно гледане.
Още три снимки на 44-067:
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=277811&cat=7153
За да го видите трябва да натисните синия текст и да го свалите . Приятно гледане.
Още три снимки на 44-067:
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Последно промяна от Иван Иванов на Нед Дек 06, 2009 5:44 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Когато преразпределят локомотивите за окомплектоване на графика за движение на влаковете не мога да кажа коя година но повече от 10г. на Русе прехвърлиха 44-00 серия от ГО въпросните машини са от там. Отначало трябваше да са поредни номера,/съгласно нареждането/ но в действителност поредни бяха 44-102 и 44-103 след това се скача на 44-108, от там на 44-120, 44-123, на 44-136,на 44139. Та двете 44-120 и 44139 когато дойдоха в Русе вече бяха поне ведъж възстановявани след катастрофи.44-120 беше уникум но рядко имаше оставени влакове.Нямам лоши спомени освен,че като дойде за първи път едната кабина беше провиснала от глава релса спрямо другата с разлика от 50мм. Това го оправихме с регулиране на подвеските и това беше. 44-139 при нас се пали от ИУ и коша беше провиснал повече от допустимото но с разрешение от БДЖ лок. излезе от ЗР мисля 1990г.и провисването е отразено в паспорта на локомотива.Оперативните кабели са изпълнени както 42-00М поради липса на реостат. Лесна за ремонт. ИУ са 44-00 серия.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Един русенски колега ми беше казвал, че е трябвало от 101 до 106 май, не съм много сигурен да са в Русе. Но тогавашния началник бил казал на нас не ни трябват машини с реостати. Но е факт, че добре се справяте с ремонтите. 44093 и 44112 също го доказват. Последната възтановена маш 44123 също е много добре направена. Интересно ми е къде са удряни 093 и 112.
Информация
Модератори