

Вижте, Дянков наследи от предишното правителство доста неуредици и проблеми. Друг като него няма да намерите, но съгласете се, че не може като фокусник да вади пари изпод ноктите си.
Ще се справи с проблемите, но сега навсякъде е криза и преживяваме едни от най-трудните си периоди и няма как да стават чудеса.

Дянков може да е голям експерт в институция като СБ, но да си финансов министър на страна със 40% сива икономика и политици (включително и от собствената му полит. сила) намиращи се под влиянието на лобита и да работиш под натиск на ЕС за разкриване на злоупотреби на предишни управляващи се иска по друг опит. Грубо казано той е канцеларски плъх и трудно ще се справи "на канала"Nikss написа:Вижте, Дянков наследи от предишното правителство доста неуредици и проблеми. Друг като него няма да намерите, но съгласете се, че не може като фокусник да вади пари изпод ноктите си.Ще се справи с проблемите, но сега навсякъде е криза и преживяваме едни от най-трудните си периоди и няма как да стават чудеса.


Администратор
Аз ще повярвам, когато черно на бяло видя пари, отпуснати за чисто нови вагони от "Тювасаш" и видя поръчка. Но това май няма да стане в рамките на "Малката постна пица", както наричат Бюджет 2010.
Що се касае до доставените до този момент "рециклирани" спални вагони и предстоящите да пристигнат такива - пълна скръб. Ще има персонала да се чуди какво да ги прави. Но тук има нещо интересно. Спални вагони като тези, доставени до момента и пуснати в експлоатазия, през 2003 г. си купиха и румънските железници и ги търкаляха в международно съобщение. На влаковете им през България, още се търркалят. Абсолютно идентични със серии 71 и 76.
Що се касае до доставените до този момент "рециклирани" спални вагони и предстоящите да пристигнат такива - пълна скръб. Ще има персонала да се чуди какво да ги прави. Но тук има нещо интересно. Спални вагони като тези, доставени до момента и пуснати в експлоатазия, през 2003 г. си купиха и румънските железници и ги търкаляха в международно съобщение. На влаковете им през България, още се търркалят. Абсолютно идентични със серии 71 и 76.
64.19
Да , но техните вагони са минали пълна модернизация в заводите ASTRA - Аrad и само външно приличат на нашите.Вътре интериорът е променен коренно , дори климатиците са изместени малко към единия край , за разлика от оригиналната доставка , при която те са били точно по средата.
Когато с Rexkos и Vladyar пътувахме с 462 , спалният на CFR беше на външен вид абсолютно същия като серии 71 и 76 , с тази разлика отвън , че имаше автоматични врати и неотварящи се прозорци (поне от страната на коридора , където са по - малко).От другата страна прозорците бяха идентични на тези от нашата серия 63 - отваряше се само най - горната малка част от тях.Това по несъмнен начин показва , че този вагон не е дошъл така в северната ни съседка , а е минал модернизация.Какво пречи и спрямо нашите да се приложи такава стъпка?
Когато с Rexkos и Vladyar пътувахме с 462 , спалният на CFR беше на външен вид абсолютно същия като серии 71 и 76 , с тази разлика отвън , че имаше автоматични врати и неотварящи се прозорци (поне от страната на коридора , където са по - малко).От другата страна прозорците бяха идентични на тези от нашата серия 63 - отваряше се само най - горната малка част от тях.Това по несъмнен начин показва , че този вагон не е дошъл така в северната ни съседка , а е минал модернизация.Какво пречи и спрямо нашите да се приложи такава стъпка?

Администратор

Добре, щом така смяташ след 1-вия мандат ще си говорим пак, но ако ги изберат и 2-ри да изкарат значи, че има ефект и се върши работа.07 написа:Оптимизмът е безплатенNikss написа:Наричайте го както щете, аз обаче имам добро предчувствие за него и съм сигурен, че ще докаже защо е финансов министър колкото и безизходно да изглежда положението към днешна дата.





Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Дянков е фатален човек. Ще нанесе такива щети, дето и комунягите не са ги нанесли.
Много хора (и те се знаят) си мислят, че с тия кошници ще прилапат пътниците отново да пътуват със спалните вагони. Да, ама не... Който лапна парици от Мутафчиев ще ги защитава по медии и пред хората, ама тия будали и хабер си нямат от... железница
Много хора (и те се знаят) си мислят, че с тия кошници ще прилапат пътниците отново да пътуват със спалните вагони. Да, ама не... Който лапна парици от Мутафчиев ще ги защитава по медии и пред хората, ама тия будали и хабер си нямат от... железница



Администратор
Би следвало да минат някакъв ремонт , както немските , които дойдоха.Знаете как с Наско дебнехме толкова време в студените месеци да дойдат и накрая ги хванахме в базата , намираща се в източната гърловина на гарата.Още повече , че човекът ме информира за крайна дестинация на тези вагони Септември , което още повече ме навежда на мисълта , че ще правят нещо по тях.

Администратор
Понеже още се чувствах гузен пред форума , за това , че обещах да покажа душ - кабината в спалните вагони от серии 71 и 76 , днес в 8627 успях да се реванширам.Ето как изглежда тоалетната , заедно с прословутата душ - кабина от вагон "WLABmz".Накрая , за да завърша серията , има 2 фотографии от коридора:


Явно доста от този тип спални вагони са рекламация в Септември , и на 25-ти срещу 26-ти декември , както 8627 , така и 8626 возеха само по една 71-ца , а другия беше от старите 80-ки.На 26-ти срещу 27-ми в композицията на 8627 се появиха две 71-ци , най - вероятно някоя е дошла от "ВРЗ 99".
Явно доста от този тип спални вагони са рекламация в Септември , и на 25-ти срещу 26-ти декември , както 8627 , така и 8626 возеха само по една 71-ца , а другия беше от старите 80-ки.На 26-ти срещу 27-ми в композицията на 8627 се появиха две 71-ци , най - вероятно някоя е дошла от "ВРЗ 99".

Информация
Модератори