
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

И пак сигурно ще минат боя и смяна на тапицерията в някой завод, ще бъдат пуснати, ще се вдигне много шум, ще стане някоя беля и пак ще има главоболия... типично по български.
А по-стари и калпави вагони от тези не можаха ли да намерят бре да им се не види и тъпанарите... обираме боклуците на всички държави в Европа. След още някоя и друга година ще почнат да ни пробутват платформени вагони и да ни подиграват открито с думите "Тъпа нация".
А между другото нали щяха да доставят някакви турски спални вагони? Какво стана с тях?
В тях е надеждата. 


А между другото нали щяха да доставят някакви турски спални вагони? Какво стана с тях?



Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Акредитиран фотограф
Такъв ли беше вагона?
Значи започнаха да ги пускат в международно съобщение.
Значи започнаха да ги пускат в международно съобщение.


Акредитиран фотограф
Да такъв беше, но за номера него видях.VESO написа:Такъв ли беше вагона?
Значи започнаха да ги пускат в международно съобщение.
Както и обещаха да ги пуснат , само където са с няколко месечно закъснение.
Според информацията , получена още на 6-ти юни , докато пътувах със 10263 , на който бяха пуснали пробно вагоните до Пловдив и обратно , от 1-ви август , спалните от серии 71 и 76 би следвало да се пуснат в международно съобщение по следните дестинации - до Bucureşti Nord в композициите на 383 и 382 , до Istanbul Sirkeçi в състава на 490 / 491 , за Beograd - на 293 / 292 , като бяха предвидени още 2 дестинации , където се движат български спални вагони - до Αθηνα в състава на 462 / 463 и директните вагони за Wien West Hbf. За сега щом се движат към румънската столица , ще очакваме да ги пуснат и по другите дестинации , че само се излагаме , както пред съседите ни , така и в Европа.Представям си във Виена как гледат на нашия таралясник.

Според информацията , получена още на 6-ти юни , докато пътувах със 10263 , на който бяха пуснали пробно вагоните до Пловдив и обратно , от 1-ви август , спалните от серии 71 и 76 би следвало да се пуснат в международно съобщение по следните дестинации - до Bucureşti Nord в композициите на 383 и 382 , до Istanbul Sirkeçi в състава на 490 / 491 , за Beograd - на 293 / 292 , като бяха предвидени още 2 дестинации , където се движат български спални вагони - до Αθηνα в състава на 462 / 463 и директните вагони за Wien West Hbf. За сега щом се движат към румънската столица , ще очакваме да ги пуснат и по другите дестинации , че само се излагаме , както пред съседите ни , така и в Европа.Представям си във Виена как гледат на нашия таралясник.

Администратор
Тези вагони са доставени от старото ръководство на БДЖ, платени са и сега ще си ги получим. Каручки с климатик.Nikss написа:И пак сигурно ще минат боя и смяна на тапицерията в някой завод, ще бъдат пуснати, ще се вдигне много шум, ще стане някоя беля и пак ще има главоболия... типично по български.А по-стари и калпави вагони от тези не можаха ли да намерят бре да им се не види и тъпанарите... обираме боклуците на всички държави в Европа. След още някоя и друга година ще почнат да ни пробутват платформени вагони и да ни подиграват открито с думите "Тъпа нация".
![]()
А между другото нали щяха да доставят някакви турски спални вагони? Какво стана с тях?В тях е надеждата.
Турските нови вагони ще дойдат, ама не скоро. Да - те ЩЕ отговарят на всички изисквания за безопасности съвременен комфорт, но имат един недостатък, който в Бъэлгария е основна причина да не се доставят... СТРУВАТ ПАРИ! За милите очи на пакостливото момченце Дянков никой не дава нищо!
64.19

Администратор
Абе като го гледам Дянков... Може пък и да му дадат нещо за кръшната снага. Анадолския башибозук обича заплащането и в натура.07 написа:За мили очи - дават само по най-евтините холивудски филми. А тези вагони, въпреки че ще са набори на нашите е сигурно че са по-добре поддържани, а и климатика не е малка екстра (за нас българските пътници) Все пак тук най новите ни "кушетченца" бяха на оградата доста преди дядовците си......

64.19

Администратор
Поради тези проблеми, БДЖ ще купува стари вагони, железничарите ще ходят гладни на работа, а пътниците ще се радват на вагони 10-та употреба!07 написа:Проблема на Дянков е че до сега е бил в "симулатор". от канцеларията на "световната банка" можеш да кажеш "не отговряш на условията - няма пари за теб", но в реална държава не можеш да го нацепиш току така на 15 000 души от БДЖ или на пенсионерите........
64.19
Информация
Модератори