Много си далече си от истината. Рамите на 43 302 и 43 303 са от серия 42, а има 43 300 (не се сещам коя) с плугове от 42. То и в някои машини серия 43-оригинал има части от 42.44-134 написа:до колкото знам в 43300 не са използвани части от 42-ра серия

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


43 309 и 43 310 са със асиметрични пантографи, но доколкото знам нямат реостатна спирачка.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:12 am, променено общо 1 път.
Нито една 43 300 няма реостат. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Не е задължително. 44 064 си е чиста 43 300 и няма реостат, само че след като я възстановиха (от частите на 44 064-оригиналът и 44 077) не й дадоха номер 433XX, а именно 44 064, за да запълни празното място в серията.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

имам един въпрос: 44 070 знам, че е катастрофирала и след катастрофата е правена при което е загубила отдушниците за изхвърляне на въздух които се намират на покрива на локомотива (има ги на всички Р-ки). Та въпроса ми е: 44 070 нали има реостат? Ако няма значи трябва да спада към серия 43300!?!
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:44 am, променено общо 2 пъти.
Информация
Модератори