Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44-134 написа:до колкото знам в 43300 не са използвани части от 42-ра серия
Много си далече си от истината. Рамите на 43 302 и 43 303 са от серия 42, а има 43 300 (не се сещам коя) с плугове от 42. То и в някои машини серия 43-оригинал има части от 42.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

На 43 303 рамата си е от 43. Само 302 е с рама от 42-ра.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

43 302 ясно личи че е с рама от 42 1-во по плуга второ се вижда,че е леко закръглена долу както при 42 :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43 309 и 43 310 са със асиметрични пантографи, но доколкото знам нямат реостатна спирачка.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

43 309 е правена от 2 ерови машини но поради големи повреди в реостатите и на двете машини реостат не е сложен и за това е зачислена към серията 43
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Нито една 43 300 няма реостат. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

ако имаше нямаше да е 43 :wink:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Не е задължително. 44 064 си е чиста 43 300 и няма реостат, само че след като я възстановиха (от частите на 44 064-оригиналът и 44 077) не й дадоха номер 433XX, а именно 44 064, за да запълни празното място в серията.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

44 064 има реостат въпреки че не фаща.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

След като е възстановена и е даден юбилеен номер 44 045, както са били всички 43 300. След 1992г се появява серията 43 300, а 44 045 става 44 064. След това има период, когато е 45 064, преди да стане 44 064.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нещо си се заблудил 134 лок 44064 няма реостат още след първия удар.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 064 на мястото на спирачните съпротивления е празно място, няма никакви реостати.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

имам един въпрос: 44 070 знам, че е катастрофирала и след катастрофата е правена при което е загубила отдушниците за изхвърляне на въздух които се намират на покрива на локомотива (има ги на всички Р-ки). Та въпроса ми е: 44 070 нали има реостат? Ако няма значи трябва да спада към серия 43300!?!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тези отдушници са за излизане на топлия въздух от спирачните съпротивления на реостата. Всички машини, на които ги няма са без реостат, включително и 44 064, където отдушниците са затапени с ламарина.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи 44 070 и 44 064 са си чисти 43 300 :D
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация