

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

А нещо по въпроса тия вагони да излизат и в чужбина, в това число за Белград, Букурещ, Солун? Стига са пускали само скотовози....И в крайна сметка не може все на едни и същи влакове да се подменя състава - все Чайка, Дияна, Дида, Златни и прочие.....Като че ли няма други влакове по тая ж.п. мрежа...Нали вече УБВ няма да има...


Колеги, дискусията стана доста разгорещена. Ще взема отношение по въпроса.
1. Русе не духа супата, защото вагоните чинно си минават ревизиите и в сравнение със софийските 74 най-вече са на светлинни години, че даже и перденца имат, това на софийски вагон не може да се види.
2. Пускане на чисто нови вагони по линия където повече от 80 km/h не може да се вдигнат, на влак, спиращ на всички села и возещ селяни с вили и други оръжия на труда, е кощунство... още неизминал първия месец от пускането им и ще бъдат съсипани. Ми ще е язък за барута, че толкова пари се наляха за рециклирането им. Както казах да пуснат от старите 63, при 80 km/h вибрации няма да има, само да минат ревизия, да им се смени тапицерията, да се поосвежат (реновират) и са готови. Разбирам линията да беше направена поне да има участъци за 120-130 km/h да е оправдано, спиранията да са оптимизирани да, но на този етап пускането им сега ще докара на всички ни само главоболия независимо, че се оплакват видинчани. Ние например какво да кажем за Златните като много рядко попадаме на читави вагони, минали ревизия и с новата тапицерия? Старите са ужас, тапицерията направо е потъмняла.
Мисля, че нашите нужди са много по-належащи и ще оправдаят пускането на новите рециклирани 63.
Ами това имах да кажа.
Дано някой се вслуша в думите ни. Пускането на тези вагони на бившите от новия ГДВ УБВ е първата стъпка към връщането на експресите. Следващата е вдигането на скоростите до проектни.

1. Русе не духа супата, защото вагоните чинно си минават ревизиите и в сравнение със софийските 74 най-вече са на светлинни години, че даже и перденца имат, това на софийски вагон не може да се види.
2. Пускане на чисто нови вагони по линия където повече от 80 km/h не може да се вдигнат, на влак, спиращ на всички села и возещ селяни с вили и други оръжия на труда, е кощунство... още неизминал първия месец от пускането им и ще бъдат съсипани. Ми ще е язък за барута, че толкова пари се наляха за рециклирането им. Както казах да пуснат от старите 63, при 80 km/h вибрации няма да има, само да минат ревизия, да им се смени тапицерията, да се поосвежат (реновират) и са готови. Разбирам линията да беше направена поне да има участъци за 120-130 km/h да е оправдано, спиранията да са оптимизирани да, но на този етап пускането им сега ще докара на всички ни само главоболия независимо, че се оплакват видинчани. Ние например какво да кажем за Златните като много рядко попадаме на читави вагони, минали ревизия и с новата тапицерия? Старите са ужас, тапицерията направо е потъмняла.


Ами това имах да кажа.



Ами аз съм казал на моя познат да предложи на декемврийската среща , но момчето с право го е страх и аз го разбирам.Да се изправиш срещу решението и то не на кой да е , а на собствения си шеф си е меко казано опасно.Такъв късмет , че нямат нито един плевенлия , шуменец или варненец в групата им.А шефът им на отдел веднага ще намери оправдание , че нужните 2 композиции няма как да бъдат осигурени , тъй като изискването е този влак да отива и се връща в рамките на един ден.
За сега не знам за кога е насрочена декемврийската среща , но пак ще му кажа , ако може да направи нещо.Дори и за евентуална почерпка (предложена от тук).
За сега не знам за кога е насрочена декемврийската среща , но пак ще му кажа , ако може да направи нещо.Дори и за евентуална почерпка (предложена от тук).

Последно промяна от VESO на Чет Ное 26, 2009 11:48 am, променено общо 1 път.

Администратор
Аз дочух нещо във връзка с пускането на нови 63-ки до Видин и смятам, че няма да надделее нито едно мнение. Един(или въпросния) шеф е видинлия и доста яко натискал за там да се дадат такива вагони и вероятно поради тази причина, все пак ще тръгнатна 7620/7625. Но пък може и за добро да е. Знаем, че този край е силно скептичен към жп транспорта и много от младите хора ползват автобуси. Като пуснат тези вагони, може пък да се върнат доста пътници на влака. Тъй, че това си има и добра страна.
64.19
Пълна простотия. И какво излиза сега? Новите 63-ки ще се лангъркат през целия път със 70-80 km/h, а бившите УБВ ще продължават да се влачат със 100 и ще има едни закъснения.... Да не говорим, че точно този влак вози клошарите и бабичките, носещи по 5 тона торби с праз, и както вече казаха някои форумци, за нула време вагоните ще запричинат на нищо. Не виждам какъв е целият този рев, още повече 7620/7625 всеки път го засичам с много чисти и спретнати вагони 74-та серия, поради което смятам оплакването им за напълно неоснователно. 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Не знам , за мен лично щом са решили и към Северозападна България да пуснат такива вагони , значи имат нещо предвид.Едно , че видинчани са лишени от ускорен влак там , второ няма нощна връзка между столицата и дунавския град , трето първият влак от СФ за Вн пристига чак в 12:08.Нека не забравяме и какво се строи на километри от града и вземем предвид неговото бъдещо функциониране в трансграничните преходи.Наистина една оптимизация на графика по 7-ма линия и пускане на 63-ки може да върне доста народ към влака , още повече , че освен видинчани , в участъка пътуват и хора от други градове , като Враца , Монтана , Лом.Какво им пречи поне до Бойчиновци или до Брусарци да пътуват в нормални условия?
Да ама могат и да пътуват и със старите 63-ки, например като заменят на на някои др. влак старите да ги сложат за дунавския град и готово.VESO написа:Не знам , за мен лично щом са решили и към Северозападна България да пуснат такива вагони , значи имат нещо предвид.Едно , че видинчани са лишени от ускорен влак там , второ няма нощна връзка между столицата и дунавския град , трето първият влак от СФ за Вн пристига чак в 12:08.Нека не забравяме и какво се строи на километри от града и вземем предвид неговото бъдещо функциониране в трансграничните преходи.Наистина една оптимизация на графика по 7-ма линия и пускане на 63-ки може да върне доста народ към влака , още повече , че освен видинчани , в участъка пътуват и хора от други градове , като Враца , Монтана , Лом.Какво им пречи поне до Бойчиновци или до Брусарци да пътуват в нормални условия?

Разбира се, и старо да е, едва ли ще е по-старо от това, с което в момента се возят.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори