
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Какво толкова има за чудене не мога да разбера , пускат го дори и като 2-ра класа , но комфортът ще е малко по-голям , което ще се оцени положително от пътниците.lok45111 написа:.... Още се чудят какво да правят септемврийските вагони, които са с места в схема 2+1. Прокрадвала се идея да станат първокласни, дано това не се случи.
Преди време старата композиция на "ЯНТРА"-та нали пак беше с по 6 места в купе независимо от това коя класа е вагонът.
От това ще последва още едно положително нещо , понеже ще се намали броя на пътниците в 1 вагон , за запазване на предвидените места в даден влак ще трябва да се увеличи съставът му от вагони , което пък ще доведе по-малко натоварване на спирачките с всички положителни работи от това и влаковете няма да "изпушват" както сега когато се спускат по продължителните надолнища .

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Ако зависеше от него , проблеми няма да има , но той е само обикновен член на комисията.Аз знам защо се натиска именно Видин да бъде града , към който да потегля обновената композиция , но и да не го казвам , мисля , че всички , които познават някои от ръководните кадри точно в тези отдели на Дирекцията се досещат - двама от тях (единият дори началник отдел) са именно от дунавския град.Нещата са повече от ясни.46 242 написа:Veso,kажи на твоя познат да не се ебава и да ги пуска на Янтрата.Идеалния вариант. Ще го почерпим !

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Видинския чифт 7620/7625 не е лоша идея за подновяване на състава. По 7-ма линия наистина имат нужда от нещо по - свежо, за да върнат клиентелата, която избяга на по - скъпите и неудобни автобуси.Labros написа:Ами да вземат тогава да оптимизарат графика и влаковете за Видин.
Друг е въпроса, че ниските скорости там предполагат пускане на ремонтирани стари 63-ки, а не на новичките, които могат да бъдат дадени на "високоскоростен" БВ.
64.19
Аз предлагам новите вагони да бъдат включени в състава на Чайката, още повече времепътуването й от новия ГДВ е конкуретноспособно на автобусите, вследствие на вдигане на скоростите в не малко междугария. С подобряването на услугата, БДЖ бързичко ще излапа клиентите на "Биомет", "Юнион Ивкони" и тем подобни пишман автобусни фирми.
Именно заради ограниченото наличие на новите 63-ки, би било най-ефективно да бъдат включени в състава на влак 3623/3620. На този етап за Златните и дума да не става, защото за него са необходими две композиции - всяка от тях с 5 вагона.VESO написа:Но нека не забравяме , че все още малък брой 63-ки са минали проби.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

За Видин пускането на нови 63 при тези скорости е неефективно и само дето ще бъдат съсипани за 3-4 месеца хубавите вагони. Да пуснат стари 63, минали ревизия и с новата синя тапицерия тъй като за Видин няма къде да се вдигнат повече от 100 km/h, че даже и толкова няма, пък новите 63 да вървят на бившите УБВ. 


Администратор
Напълно съм съгласен и се надявам, да се усетят и "Чайка"-та да си вземе полагащите и се новорециклирани вагони серия 63. Много ще е интересно да видим 4 второкласни 63-ки с оранжеви врати, една инвалидна и една първокласна от старите. Като цяло ноия облик на вагоните серия 63 е много интересен и приятен за гледане. Около София напоследък вече няколко пъти щъка 63-045-5, на който правят проби и е много приятна гледка. Колегите депото също бяха изненадани от интересното решение за запазване на оранжевия цвят на вратите.46 242 написа:По новия гдв двете чайки са 5:55. Невъзможно е при Vmax=100.
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
А Русе супата ще духа със мърляви вагони на външен вид.
Информация
Модератори