Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

То няма ни един локомотив 42 или 43 без да е с усилени пети за тягите и заварки по тях :wink: .
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

disell написа:То няма ни един локомотив 42 или 43 без да е с усилени пети за тягите и заварки по тях :wink: .
42160-2? :wink: :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Колегата 44142 спомена, че и другата 42 в движение (т.е. 184) щяла скоро да финишира. :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Колегата 44142 спомена, че и другата 42 в движение (т.е. 184) щяла скоро да финишира. :roll:
Каквото и да се говори, 42 100 са уморени коне и е редно да бъдат пенсионирани. Факт е, че тези машини вече гълтат повече пари за поддръжка и ремонти, отколкото са изкарали за превозвача. Дца имат добър ремонт, но и това не може да помогне на вече разпадащите се "подводници". Персонала също с право се страхува да работи на тези машини.
64.19
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

До колкото съм чувал 42.184 се представя добре, но не съм запознат с състоянието и не смея да твърдя.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
Nikss написа:Колегата 44142 спомена, че и другата 42 в движение (т.е. 184) щяла скоро да финишира. :roll:
Каквото и да се говори, 42 100 са уморени коне и е редно да бъдат пенсионирани. Факт е, че тези машини вече гълтат повече пари за поддръжка и ремонти, отколкото са изкарали за превозвача. Дца имат добър ремонт, но и това не може да помогне на вече разпадащите се "подводници". Персонала също с право се страхува да работи на тези машини.
То и Варна до 2 г. ще спрат всички подводници, но сега са подхванали за ПР 42160, а 42 150 беше отписана, а я възстановиха. :o В таз криза се кара всичко до разпад... :?
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация