


Администратор
Каквото и да се говори, 42 100 са уморени коне и е редно да бъдат пенсионирани. Факт е, че тези машини вече гълтат повече пари за поддръжка и ремонти, отколкото са изкарали за превозвача. Дца имат добър ремонт, но и това не може да помогне на вече разпадащите се "подводници". Персонала също с право се страхува да работи на тези машини.Nikss написа:Колегата 44142 спомена, че и другата 42 в движение (т.е. 184) щяла скоро да финишира.
64.19

Акредитиран фотограф

То и Варна до 2 г. ще спрат всички подводници, но сега са подхванали за ПР 42160, а 42 150 беше отписана, а я възстановиха.lok45111 написа:Каквото и да се говори, 42 100 са уморени коне и е редно да бъдат пенсионирани. Факт е, че тези машини вече гълтат повече пари за поддръжка и ремонти, отколкото са изкарали за превозвача. Дца имат добър ремонт, но и това не може да помогне на вече разпадащите се "подводници". Персонала също с право се страхува да работи на тези машини.Nikss написа:Колегата 44142 спомена, че и другата 42 в движение (т.е. 184) щяла скоро да финишира.


Информация
Модератори