Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

БДЖ написа:Снимките са хубави ! А знае ли се горе-долу колко време ще се оперира и по кои линии ?
Локомотива утра заран тръгва за Карнобат през По и Кв, в Карнобат ще нощува и на следващия ден за Горна Оряховица. От там за Русе и към вкъщи. Пътуването е демонстрационно и главно с цел опознаване на типа локомотиви от персонала, който ще работи на тях.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Какъв е сладур само... да се бяха сетили поне да го измият! :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Какъв е сладур само... да се бяха сетили поне да го измият! :evil:
Може и да е бил измит, но пътя, който е минал за да ни дойде на гости е дълъг! Като цяло обаче, посещението му ме зарадва много.
64.19
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

42 072.9 написа:Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.
Точно от това се опасявам още от както излезе новината за лиценза на RCA. Може доста да намалее работата за БДЖ и да има нови съкращения в депата.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

Naskoni написа:
42 072.9 написа:Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.
Точно от това се опасявам още от както излезе новината за лиценза на RCA. Може доста да намалее работата за БДЖ и да има нови съкращения в депата.
и аз съм на същото мнение :( :x
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Но влаците ще се карат от наши машинисти най-вероятно.

Започвам все повече да се привързвам към идеята за цялостна приватизация на товарните превози. Частника ще има интерес да има повече работа и хората ще си получават нужните заплати. Така, че работа ще има.

Нека някой да каже какви са условията на работа в БЖК, защото аз лично не съм запознат. Но със сигурност е по-добре и във финансово отношение.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Но влаците ще се карат от наши машинисти най-вероятно.
Наши машинисти ще ги отвозват.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Сега имат шанс машинистите с документ за ES64U2, но пък те май са обвързани с договор с БДЖ. Но пък колко му е от RCA да спретнат един курс, пък и за ER-20 може би ще има такъв.
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Определено се радвам,че има раздвижване в товарния сектор.За жалост БДЖ не върви на добре.Ще си остане само с пътническите превози.Може да съм го споменавал, но за мен БДЖ трябва да се съсипе напълно и да почне да се изгражда на ново.Тази компания има сбъркано управление.
Пътувай с влак - спаси природата !
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снимки на дошлия днес в Пловдив ел. локомотив на SIEMENS с номер 1116 023-1.
При влизане в Плодив:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.

машинистът и машината;
откъм коловозите;
откъм перона;
талигата и логото;
в компанията на Чайката;
пантографа;
Фотографии отвътре:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
One to Another.

И за финал нещо , което почти никога не пропускам - снимка за спомен с машината.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Чудни снимки сте направили на "ТАУРИ". Аз трябваше да го придружавам до По, но оспиване възпрепядства осъществяването на тази идея.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Гледам, че е отбелязана линийка до 120 км/ч. Та мисълта ми е- и той ли като изолиран локомотив у нас ще се движи с V макс. 80 или...?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Гледам, че е отбелязана линийка до 120 км/ч. Та мисълта ми е- и той ли като изолиран локомотив у нас ще се движи с V макс. 80 или...?
Не е линийка а указател за зададена скорост. Карат с АУДС, поради което са задали Vмакс. Аз лично не ползвах и не харесвам АУДС поради ред причини - мудност на локомотива, от време на време дава и ядове. За това, ключето до телефон слушалката на долната средна колона на пулта в положение "0" и си осигуряавам спокойно и приятно дежурство.
64.19
Мнения: 6
Регистриран на: Сря Ное 18, 2009 9:33 pm
Местоположение: бургас

Мнение от БЪРЗАМ БАВНО »

Разбрах, че до шест месеца ще пристигнат 20 локомотива профила е заснет и съответните спирачни проби са направени!
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

20 локомотива ще са според мен малко множко, но 10 (5 тауруса и 5 херкулеса) ще има. Все пак тука има много работа около наше село и липсата на 20 машини ще се усети. ;)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация