Локомотива утра заран тръгва за Карнобат през По и Кв, в Карнобат ще нощува и на следващия ден за Горна Оряховица. От там за Русе и към вкъщи. Пътуването е демонстрационно и главно с цел опознаване на типа локомотиви от персонала, който ще работи на тях.БДЖ написа:Снимките са хубави ! А знае ли се горе-долу колко време ще се оперира и по кои линии ?

Администратор
64.19


Администратор
Точно от това се опасявам още от както излезе новината за лиценза на RCA. Може доста да намалее работата за БДЖ и да има нови съкращения в депата.42 072.9 написа:Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.
и аз съм на същото мнениеNaskoni написа:Точно от това се опасявам още от както излезе новината за лиценза на RCA. Може доста да намалее работата за БДЖ и да има нови съкращения в депата.42 072.9 написа:Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.


Но влаците ще се карат от наши машинисти най-вероятно.
Започвам все повече да се привързвам към идеята за цялостна приватизация на товарните превози. Частника ще има интерес да има повече работа и хората ще си получават нужните заплати. Така, че работа ще има.
Нека някой да каже какви са условията на работа в БЖК, защото аз лично не съм запознат. Но със сигурност е по-добре и във финансово отношение.
Започвам все повече да се привързвам към идеята за цялостна приватизация на товарните превози. Частника ще има интерес да има повече работа и хората ще си получават нужните заплати. Така, че работа ще има.
Нека някой да каже какви са условията на работа в БЖК, защото аз лично не съм запознат. Но със сигурност е по-добре и във финансово отношение.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Определено се радвам,че има раздвижване в товарния сектор.За жалост БДЖ не върви на добре.Ще си остане само с пътническите превози.Може да съм го споменавал, но за мен БДЖ трябва да се съсипе напълно и да почне да се изгражда на ново.Тази компания има сбъркано управление.
Пътувай с влак - спаси природата !
Снимки на дошлия днес в Пловдив ел. локомотив на SIEMENS с номер 1116 023-1.
При влизане в Плодив:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
машинистът и машината;
откъм коловозите;
откъм перона;
талигата и логото;
в компанията на Чайката;
пантографа;
Фотографии отвътре:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
One to Another.
И за финал нещо , което почти никога не пропускам - снимка за спомен с машината.
При влизане в Плодив:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
машинистът и машината;
откъм коловозите;
откъм перона;
талигата и логото;
в компанията на Чайката;
пантографа;
Фотографии отвътре:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
One to Another.
И за финал нещо , което почти никога не пропускам - снимка за спомен с машината.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Не е линийка а указател за зададена скорост. Карат с АУДС, поради което са задали Vмакс. Аз лично не ползвах и не харесвам АУДС поради ред причини - мудност на локомотива, от време на време дава и ядове. За това, ключето до телефон слушалката на долната средна колона на пулта в положение "0" и си осигуряавам спокойно и приятно дежурство.Labros написа:Гледам, че е отбелязана линийка до 120 км/ч. Та мисълта ми е- и той ли като изолиран локомотив у нас ще се движи с V макс. 80 или...?
64.19

Информация
Модератори