Много благодаря за ценната информация. Ще трябва да почерпя по бира42 072.9 написа:Воденето на буксите е чрез ленкерни щанги(пръти) лагерувани в сайлент-блокове към рамата на талигата, това би трябвало да ти реши проблема.
Глава релса-колоос-лагери-буксово тяло-ленкерни пръти през гумените елементи-рама на талигата-централно-болтова греда-централен болт-кош.
Администратор
Глобален модератор
Л-тиви 87 имат пясъчна с-ма!. 
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
По принцип ( не съм запознат точно с 87 серия но на външен вид изглежда като 07 серия и ще ти го напиша принципно ) : та предаването на тяговото усилие на куплата е по следния начин : въртящя момент от ротора на ТД на малко зъбно колело-голямо зъбно колело-колос-букса-надлъжни буксови водачи-рама на талигата-централен болт-главна рама-купла на локомотива.vankata87 написа:Единственото, което ми трябва като малко по-обширна информация остана за предаването на теглителната сила на локомотива на 87 серия. Знам, че е чрез централния болт, но ми трябва малко по-подробно. Благодаря!
Трябва само да провериш как е точно предаването на въртящия момент от ТД до самата колоос понеже не съм запознат с устройството им ( на 87-ма серия) , може да е ис кух вал като ел.локомотивите на БДЖ или както съм ти го описал с директна едностранна зъбна предавка , иначе след колооста би трябвало да е така както съм ти го написал.
За сега се справям. Ако има нещо, от което се нуждая ще пиша. Благодаря още веднъж за всичко.Информация за механичната част на ЕЛ 44/45 може да се намери в специализираната литература за това. За 87 има също доста литература, ако желаеш на Скайп се свържи за пращане
Благодаря за подробната информация!По принцип ( не съм запознат точно с 87 серия но на външен вид изглежда като 07 серия и ще ти го напиша принципно ) : та предаването на тяговото усилие на куплата е по следния начин : въртящя момент от ротора на ТД на малко зъбно колело-голямо зъбно колело-колос-букса-надлъжни буксови водачи-рама на талигата-централен болт-главна рама-купла на локомотива.
Трябва само да провериш как е точно предаването на въртящия момент от ТД до самата колоос понеже не съм запознат с устройството им ( на 87-ма серия) , може да е ис кух вал като ел.локомотивите на БДЖ или както съм ти го описал с директна едностранна зъбна предавка , иначе след колооста би трябвало да е така както съм ти го написал.
Здравейте, може ли малко инфо за трите серии въобще?
В "История на електрическите локомотиви серия 41" lok45111 пише:
"...41 - 60 - Отново юбилеен локомотив, изграден на базата на рама от локомотив серия 41 и възли от локомотиви серия 43 и 43Р(сега серии 44/45).... "
Ако това означава,че някогашната серия 43 сега е 44, а 43р - 45, то на какво отговаря сегашното обозначение 43?
(Извинявам се за глупавия може би въпрос, но не намерих никъде обяснение).
В "История на електрическите локомотиви серия 41" lok45111 пише:
"...41 - 60 - Отново юбилеен локомотив, изграден на базата на рама от локомотив серия 41 и възли от локомотиви серия 43 и 43Р(сега серии 44/45).... "
Ако това означава,че някогашната серия 43 сега е 44, а 43р - 45, то на какво отговаря сегашното обозначение 43?
(Извинявам се за глупавия може би въпрос, но не намерих никъде обяснение).
Лок. серия 43 и преди и сега са си серия 43(43-01 до 43-56),а серия "43р" сега е разделена на серии 44 и 45.(43р-57 до 43р-145 сега са серия "44 ",съответно 44 057 до 44 145 и 43р-146 до 43р-205 сега са серия "45" , съответно 45 146 до 45 205).Поредните номера на старата серия "43р" са продължение на номерата на серия 43.Машинист_на_сън написа:Здравейте, може ли малко инфо за трите серии въобще?
В "История на електрическите локомотиви серия 41" lok45111 пише:
"...41 - 60 - Отново юбилеен локомотив, изграден на базата на рама от локомотив серия 41 и възли от локомотиви серия 43 и 43Р(сега серии 44/45).... "
Ако това означава,че някогашната серия 43 сега е 44, а 43р - 45, то на какво отговаря сегашното обозначение 43?
(Извинявам се за глупавия може би въпрос, но не намерих никъде обяснение).
Виж това дали ще ти помогне - Сглобена единица на ЦРО - реални размери. Това е само половината напречна люлкова греда спрямо надлъжната ос на локомотива, респективно и само единия комплект пружини + подвески. Подвеските още ги няма, но скоро като ги сложа ще се изясни още повече.vankata87 написа: Първо за 44 серия:
1. Как става предаването на вертикалните усилия от коша към релсовия път?
Тук ще кажа моето предположение, моля поправете ме ако греша.
Коша ляга върху опорите, чрез упорите усилието се предава на надресорната греда. От там през винтовите пружини се предава на подвеските в пружините и от там се натоварва рамата на талигата. От рамата на талигата се предава чрез винтови пружини към буксите. От там чрез лагера и шийката към колооста и релсовия път.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори