
Първо да кажа здравейте на всички и поздравления за хубавия и полезен форум, който сте направили. Сега по същество. Имам да правя сравнителен анализ на 44 и 87 серия локомотиви. Намерих доста инфо (част и от вашият форум), но има неща, в които не съм съвсем сигурен или нямам нужната информация. Разчитам на ваша компетентност и помощ. Та ето сега и въпросите:
Първо за 44 серия:
1. Как става предаването на вертикалните усилия от коша към релсовия път?
Тук ще кажа моето предположение, моля поправете ме ако греша.
Коша ляга върху опорите, чрез упорите усилието се предава на надресорната греда. От там през винтовите пружини се предава на подвеските в пружините и от там се натоварва рамата на талигата. От рамата на талигата се предава чрез винтови пружини към буксите. От там чрез лагера и шийката към колооста и релсовия път.
2. Има ли система за мазане на ребордите и ако "да" моля малко инфо за нея, как действа и т.н.
За 87:
1. Опорно възвръщащите устройства само пружините в централната степен ли са?
2. Също и тук как точно става предаването на вертикалните усилия?
Моето предположение: От рамата на коша през винтовите пружини към рамата на талигата. От там чрез винтови пружини към буксата. От там към буксовия лагер и шийката, после към колооста и от там на релсата и релсовия път.
3. Има ли пясъчна уредба за подобряване на сцеплението и ако "да" малко инфо за нея.
4. Има ли система за намаляване на съпротивлението при вписване в криви и подобряване на коефициента на запас против дерайлиране? Какви?
Надявам се, че ще можете да ми помогнете. Предварително благодаря и поздрави!
Първо за 44 серия:
1. Как става предаването на вертикалните усилия от коша към релсовия път?
Тук ще кажа моето предположение, моля поправете ме ако греша.
Коша ляга върху опорите, чрез упорите усилието се предава на надресорната греда. От там през винтовите пружини се предава на подвеските в пружините и от там се натоварва рамата на талигата. От рамата на талигата се предава чрез винтови пружини към буксите. От там чрез лагера и шийката към колооста и релсовия път.
2. Има ли система за мазане на ребордите и ако "да" моля малко инфо за нея, как действа и т.н.
За 87:
1. Опорно възвръщащите устройства само пружините в централната степен ли са?
2. Също и тук как точно става предаването на вертикалните усилия?
Моето предположение: От рамата на коша през винтовите пружини към рамата на талигата. От там чрез винтови пружини към буксата. От там към буксовия лагер и шийката, после към колооста и от там на релсата и релсовия път.
3. Има ли пясъчна уредба за подобряване на сцеплението и ако "да" малко инфо за нея.
4. Има ли система за намаляване на съпротивлението при вписване в криви и подобряване на коефициента на запас против дерайлиране? Какви?
Надявам се, че ще можете да ми помогнете. Предварително благодаря и поздрави!
44 серия имат мазилна системаvankata87 написа:Първо да кажа здравейте на всички и поздравления за хубавия и полезен форум, който сте направили. Сега по същество. Имам да правя сравнителен анализ на 44 и 87 серия локомотиви. Намерих доста инфо (част и от вашият форум), но има неща, в които не съм съвсем сигурен или нямам нужната информация. Разчитам на ваша компетентност и помощ. Та ето сега и въпросите:
Първо за 44 серия:
1. Как става предаването на вертикалните усилия от коша към релсовия път?
Тук ще кажа моето предположение, моля поправете ме ако греша.
Коша ляга върху опорите, чрез упорите усилието се предава на надресорната греда. От там през винтовите пружини се предава на подвеските в пружините и от там се натоварва рамата на талигата. От рамата на талигата се предава чрез винтови пружини към буксите. От там чрез лагера и шийката към колооста и релсовия път.
2. Има ли система за мазане на ребордите и ако "да" моля малко инфо за нея, как действа и т.н.
За 87:
1. Опорно възвръщащите устройства само пружините в централната степен ли са?
2. Също и тук как точно става предаването на вертикалните усилия?
Моето предположение: От рамата на коша през винтовите пружини към рамата на талигата. От там чрез винтови пружини към буксата. От там към буксовия лагер и шийката, после към колооста и от там на релсата и релсовия път.
3. Има ли пясъчна уредба за подобряване на сцеплението и ако "да" малко инфо за нея.
4. Има ли система за намаляване на съпротивлението при вписване в криви и подобряване на коефициента на запас против дерайлиране? Какви?
Надявам се, че ще можете да ми помогнете. Предварително благодаря и поздрави!



Отвътре или отвън? Ако ти трябва отвътре , ето тук има снимки.vankata87 написа:Да питам още нещо. Някой дали може да ми даде линк със снимка на кабината на 44 серия?

Много благодаря, трябваше ми отвътре.VESO написа:Отвътре или отвън? Ако ти трябва отвътре , ето тук има снимки.vankata87 написа:Да питам още нещо. Някой дали може да ми даде линк със снимка на кабината на 44 серия?
Нашият администратор на форума - Марио е направил снимка и от кабината на серия 87.Ето и нея.

Супер. Хиляди благодарности. Сега ако и някой успее да ми отговори на въпросите ще бъде чудесно.VESO написа:Нашият администратор на форума - Марио е направил снимка и от кабината на серия 87.Ето и нея.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
На серия 87 ОВУ е в централната степен "гъвкава спирала". Аналогично вертикалните усилия кош-опори-талига-букси и т.н.
При загуба на сцепление на някоя от колоосите на локомотива се подава спирачен импулс чрез бутон от пулта на машиниста.
Не ми е известно да имат пясъчна инсталация.
Поради голямата база на талигите в наши условия с малък радиус на криви се наблюдава износване на ребордите, затова се монтира инсталация за мазане (машините пристигат без такава).
При загуба на сцепление на някоя от колоосите на локомотива се подава спирачен импулс чрез бутон от пулта на машиниста.
Не ми е известно да имат пясъчна инсталация.
Поради голямата база на талигите в наши условия с малък радиус на криви се наблюдава износване на ребордите, затова се монтира инсталация за мазане (машините пристигат без такава).

Администратор


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори