
Техник
Нишо подобно. Причината е друга. Не е свързана въобще с празници и тем подобни.VESO написа:Не знам , но дочух , че пожарът в нощния влак за Кардам е бил извършен от младежи , вербувани от хора на ДПС , само и само жертвите да помрачат националния празник 3-ти март.И явно тези , които са искали , са постигнали целта си.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Весо и ти си пощурял.
Пожара е възникнал в 6-то купе на кушет-вагона, предизвикан е от пияни жени, запалили примус. (вижда се на снимката отвора в тавана, следствие на взривната вълна). Пили са, чрез примуса става пожар, но женорята тръгва да гаси огъня с подръчни средства. В паниката заливат огъня с алкохол, разгаря се, подпалва се гетинакса. Но от движението и скоростта огъня се прехвърля в/у другия вагон. Резултатът: заключени врати, нежелание на пътниците да напуснат вагона (заради багажа си) и ей ти жертвите.
Пожара е възникнал в 6-то купе на кушет-вагона, предизвикан е от пияни жени, запалили примус. (вижда се на снимката отвора в тавана, следствие на взривната вълна). Пили са, чрез примуса става пожар, но женорята тръгва да гаси огъня с подръчни средства. В паниката заливат огъня с алкохол, разгаря се, подпалва се гетинакса. Но от движението и скоростта огъня се прехвърля в/у другия вагон. Резултатът: заключени врати, нежелание на пътниците да напуснат вагона (заради багажа си) и ей ти жертвите.
Пропуснатото намаление е на Роман. Не съм сигурен дали тогава е въведен указателят, но навремето намаленията са имали само предсигнали, както е навсякъде в нормалните страни (но там има и АЛС).lok45111 написа:Машината се е завъртяла и врязала в първата класа. Загинали са няколко човека от вагона, включително дежурния патрул на транспортна милиция, който тогава е минавал през коридора. Ако не ме лъже паметта, 8 човека са били загинали във влака + 2 - мата машинисти. И всичко това заради една малка грешка - незабелязан навреме указател за намаление. От тогава намалението също носи цифра на табелата си, а не само знак за начало!
На Одърне по моите сведения входният сигнал е бил даден за главен, а първата стрелка е била за отклонение по вина на дежурния стрелочник, който е работил с разделен комплект ключове за правия клон на стрелката. Така стрелката е била обърната за отклонение, а стрелочника е поставил в апарата на РУКЗ ключа за правия коловоз, който би трябвало да виси на ключалката на стрелката, свързан неразделно с нейния ключ.
Машината преминава успешно първата стрелка, но изпада на втората, завърта се и вагоните връхлитат върху челната кабина.

Глобален модератор
След!, Роман се започна с поставянето на пред сигналните табели!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Грешка , това се отнася за катастрофата в Роман , при тази на Одърне просто не е бил нареден маршрутът за главния коловоз от постовия стрелочник и влакът с над 95 км/ч влиза в отклонение от което и дерайлира.lok45111 написа:......И всичко това заради една малка грешка - незабелязан навреме указател за намаление. От тогава намалението също носи цифра на табелата си, а не само знак за начало!riko написа:Някой знае ли нещо за катастрофата на Одърне 1988 год.?Вярно ли е че е имало много повече загинали от двамата машинисти?
Ей човек ти малко мислиш ли преди да пишеш такива цифри...nikol4yy написа:Можеби не знаеш, но и ЕВ "Янтра" (208/7) е катастрофирвала в София. Тогава тя е била с обновен састав на най-много един месец с 74-ки, но заради не изместени стрелки ТВ се врязва в нея и повече от 60% от пътниците загиват. Естествено и от вагоните нищо не става.
Не предсигналните , а УКАЗАТЕЛ-ните табели за намалението , след Одърне въведоха онзи с точката за гари с РУКЗ , а после го допълниха за прелезите и за изключени стрелки от централизацията на гарата .choveka_vlak написа:След!, Роман се започна с поставянето на пред сигналните табели!.

Администратор

Глобален модератор
Моя грешка!, премам бързането е лош съветник!.disell написа:Не предсигналните , а УКАЗАТЕЛ-ните табели за намалението , след Одърне въведоха онзи с точката за гари с РУКЗ , а после го допълниха за прелезите и за изключени стрелки от централизацията на гарата .choveka_vlak написа:След!, Роман се започна с поставянето на пред сигналните табели!.

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Някъде имаше тема май...
Най-общо:
Влак с две машини - начело и бутаща. Влакът се скъсва преди спирка Златуша. Бригадите на двете машини се разбират да придвижат двете части (всяка машина да си придвижи нейната част) в равния участък на спирката, след което задната машина да подаде първия вагон след скъването на опашката на предната част, където вагонът да се завърже с въже и да отпътува с предната част. После челната машина трябва да се върне да вземе и задната част.
Челната машина изтегля предната част до спирката и спира. В това време задната машина бута с пълна сила задната част и тя се разбива в задницата на предната част.
Най-общо:
Влак с две машини - начело и бутаща. Влакът се скъсва преди спирка Златуша. Бригадите на двете машини се разбират да придвижат двете части (всяка машина да си придвижи нейната част) в равния участък на спирката, след което задната машина да подаде първия вагон след скъването на опашката на предната част, където вагонът да се завърже с въже и да отпътува с предната част. После челната машина трябва да се върне да вземе и задната част.
Челната машина изтегля предната част до спирката и спира. В това време задната машина бута с пълна сила задната част и тя се разбива в задницата на предната част.
Кога е била тази катастрофа ? И на спирката кой ще обслужва стрелките ,за да се прави маневра ?bdz46 написа:Някъде имаше тема май...
Най-общо:
Влак с две машини - начело и бутаща. Влакът се скъсва преди спирка Златуша. Бригадите на двете машини се разбират да придвижат двете части (всяка машина да си придвижи нейната част) в равния участък на спирката, след което задната машина да подаде първия вагон след скъването на опашката на предната част, където вагонът да се завърже с въже и да отпътува с предната част. После челната машина трябва да се върне да вземе и задната част.
Челната машина изтегля предната част до спирката и спира. В това време задната машина бута с пълна сила задната част и тя се разбива в задницата на предната част.
Информация
Модератори