Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

lok45111 написа:
bdz46 написа:На лок серия 45 и на 44 001 и 002 реостата не се изключва при екстрено спиране.
ЗА 45 съм съгласен, но за 44 001/002 ми се върти нещо в главата, че отпадат спирачните контактори... :roll:
Мен пък ми се върти в главата, че като падне налягането под 3,2 атмосфери и пада ГВП-то
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Дали пада ГВП или СК, все машината остава без реостат. На 45-та серия и екстрено да удариш пак машината не държи пневматично, а само реостатно. Това го проумейте. На 44 001 и 44 002 се разпада директно веригата на реостата и сам се сещай.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Според литературата при 44 001 и 002 реостата не отпада, а пнвматично държи само когато реостата не може да реализира по-голяма спирачна сила от пневматичната спирачка (разбирай при малка скорост). ГВП няма защо да изключва.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

няма такова нещо. лок просто не минава в тяга ако не се натиснат някой бутони та да може да се натисне при откачане. междо другото 46219 най сетне е влязла за ремонт но май ще е подемен. 44002 трябва вече да е в ПД и да я подготвят за боя. 44001 все още чака ред за ГПР. дочух нещо че май ще връщаме сименса в германия и няма да го караме.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За тяга е ясно, но при задържане с кранмашиниста лок държи с реостат и би трябвало да продължи да държи с реостата и при екстрено спиране.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

много ясно че държи.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

значи за 44 00х немога да говоря но при 46 2хх и в частност 46 229 провода падне ли под 5 атмосфери и веднага машината започва да държи с реостат и е много лошо когато се закачи помощна отпред защото се случва на предната машина 5-те атмосфери да не отговарят на 5-те на 229 и тогава дадеш ли джойстика на тяга тя започва да държи
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

44142 написа:няма такова нещо. лок просто не минава в тяга ако не се натиснат някой бутони та да може да се натисне при откачане. междо другото 46219 най сетне е влязла за ремонт но май ще е подемен. 44002 трябва вече да е в ПД и да я подготвят за боя. 44001 все още чака ред за ГПР. дочух нещо че май ще връщаме сименса в германия и няма да го караме.

Затова ли организират курс в депото за 46200 а не за Сименса ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не е за това. Просто депо Сф ще има 2-3 машини 46 200, а сименса е само един.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Кои машини ще са за София?Аз знам единствено за 238,а другата коя ще е? 221 ли?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Кои машини ще са за София?Аз знам единствено за 238,а другата коя ще е? 221 ли?
Вероятно 221. Ако има трета 46200 в София, то тя би трябвало да е 234, но тя е в процес на модернизация едва от около месец. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

238 ne sa q platili oshte, da ne govorim che byrgazlii shte si q iskat vednaga, dryg e vuprosa ako ostane za SF mashinata dosta shte se ozori sus tykashnite merodavni nakloni(podobno na izpitanite do sega 46200).
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Доколкото разбах, на 46 238 и монтират АЛС в момента и след това ще я пуснат. А това за 211 на Владая се съмнявам да е било "озорване". Ще попитам достоверни източници.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

211 не е ходила на Владая, озорила се е на Вакарел.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Mного легенди се разправят за тези машини...Само дето не чухме,че са се озорвали между Вл.Павлов и Поморие...Машината се е представила отлично на Веринско-Вакарел.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация