
Администратор

И не само от превозните бригади... транспортните полицаи също окупират едно от купетата, другото е за превозната бригада, третото (ако няма никой както каза Весо по-горе) си стои празно. Спомням си Декември 2007 г. пътувах с Янтрата и возеше 33-ка на опашката. На Мездра видях 44 098 с КПВ М-Вц и отидох специално в инвалидния, за да я видя отблизо. От купето се показа полицай и ме попита от кой вагон съм - казах му, че съм от 2-ри, но съм дошъл да подишам малко чист въздух, тъй като прозорците на другите вагони не се отварят. И поседях 2-3 минути, но като тръгна влака го затворих и се върнах обратно. Отделно началник-влака и кондукторката също се показаха от другото купе.
В смисъл те могат да те попитат, но не и да ти забранят категорично.За мен окупиране значи,че не можеш да стоиш във вагона.Не говоря за купетата които са си първокласни, а това,че превозната бригада и полицайте стоят там няма значение.Може и да си стоят в А вагона.В интерес на истината на мен не са ми правили проблем ако искам да стоя във вагона,но пояснявам не купетата.Имаше веднъж такъв случай на "Чайката",но там имаше и други фактори. 

Пътувай с влак - спаси природата !
В момента ако успееш да влезеш в инвалидния на "Сл.Бряг" (много често челните врати , водещи от другите вагони в него са заключени от кондукторите) още при приеминаването през купетата веднага те питат какво търсиш тук.Отговаряш им , че преминаваш , а те те подсещат , че това е последния (респ. първия вагон) и нямаш място в него.
Нямят пряво да зяключват вратите към вагона както и да не ме допуснат вътре.Естествено пак казвам ако не сядам в купетата 1-ва класа.
Това е нарушение и мога да подам оплакване.Както знаем няма да се зарадват много на това мое решение.Пробвал съм го за заплаха и има ефект.Има две основни причини поради които ходя в съответните вагони: да постоя на отворен прозорец понеже както знаем се движат на влакове с неотварящи се прозорци или пък да направя снимка/ки на някакъв обект.Интересно ми е какво е тяхното оправдание за това да не допускат лица до тези вагони.
Пак казвам аз лично съм нямал проблеми за допускането ми в тези вагони.
Това е нарушение и мога да подам оплакване.Както знаем няма да се зарадват много на това мое решение.Пробвал съм го за заплаха и има ефект.Има две основни причини поради които ходя в съответните вагони: да постоя на отворен прозорец понеже както знаем се движат на влакове с неотварящи се прозорци или пък да направя снимка/ки на някакъв обект.Интересно ми е какво е тяхното оправдание за това да не допускат лица до тези вагони.

Пътувай с влак - спаси природата !

Администратор
Пробвай да влезеш в 18 метровия на влакове 4611/4612. Тям директно ще бъдеш изгонен, въпреки, че вагона има второкласни места. За първокласните купета - ако си с карта или билет за 1-ва класа, пак нямат право да те изгонят. Но наистина, този вагон се заключва от превозната бригада и общо взето остава окупиран през цялото пътуване. Полицаите НЯМАТ право да седят в първокласните купета и отделения на влака!!! Съгласно разпоредбите, обслужващия помощен персонал във влаковете - полицаи, техници, пътуват във второто купе на първия вагон, а ако влака е снабден с фургон или друг служебен вагон, заемат първото купе в първия пътически вагон! Подменните или подменени локомотивни и превозни бригади, когато отиват за обслужване на влак или се връщат от такова, пътуват в първото купе на първокласния вагон, а ако няма такова, заемат първото свободно купе след купето на началник - влака. Тоест второто или третото, но това ако няма първокласен вагон.
Като погледнеш малко по - задълбочено разпоредбите за превоз на пътници, Тарифата и другите нормативи, забелязваш, че няма бърз/ускорен влак, в който да няма поне едно нарушевие от страна на превозните бригади. Това показва или слабо познаване на нормативите, или тоталното безхаберие, което се вихри из ППП-тата. Това се дължи на факта, че като цяло превозния персонал и превозните инструктури разчитат, че "тия от дирекцията не знаят нищо" и си го карат през просото. Но когато се започне да се търси сметка, тогава ще им се наложи да започнат да изпълняват разпоредбите и Тарифата, тъй като иначе наказанията са сурови. Недопустимо е нахални превозни бригади и полицаи да си правят каквото искат във влаковете и да смущават по този начин комфорта на пътуване на пътниците, които си заплащат билет.
Като погледнеш малко по - задълбочено разпоредбите за превоз на пътници, Тарифата и другите нормативи, забелязваш, че няма бърз/ускорен влак, в който да няма поне едно нарушевие от страна на превозните бригади. Това показва или слабо познаване на нормативите, или тоталното безхаберие, което се вихри из ППП-тата. Това се дължи на факта, че като цяло превозния персонал и превозните инструктури разчитат, че "тия от дирекцията не знаят нищо" и си го карат през просото. Но когато се започне да се търси сметка, тогава ще им се наложи да започнат да изпълняват разпоредбите и Тарифата, тъй като иначе наказанията са сурови. Недопустимо е нахални превозни бригади и полицаи да си правят каквото искат във влаковете и да смущават по този начин комфорта на пътуване на пътниците, които си заплащат билет.
64.19


И в 80-ките на "Сл. Бряг" е така.Когато с един форумец влязохме там , само защото си правихме разходка из влака , веднага излезе началника от едно купе и ни попита какво търсим тук.Казахме му , че се разхождаме , а той отвърна (цитирам): "Какви са тези полунормални неща , които правите? Пътниците си стоят на местата във вагона , как така ще се разхождате из влака!". После добави , че с нашето ходене из вагоните смущаваме кондуктора , който не можел да се ориентира кой от коя гара се е качил и ние си тръгнахме.
При друг случай , аз бях сам и влизах в инвалидния вагон.Тъкмо подминах купетата и се озовах в багажното помещение , когато отново нач. влака излезе и ме попита кого търся в този вагон.Отговорих му , че си правя разходка из влака , а той ме изгледа учудено и каза , че във влак се стои седнал на седалките. "Пробвай в рейса от Пловдив за Ст.Загора така да тръгнеш да се разхождаш!" - ми каза и ме призова да напусна вагона , за който съм нямал издадено запазено място.Изчаках на Сзт да се смени бригадата и когато пак отидох до инвалидния вагон , вратата от него за останалата част от композицията беше заключена.
При друг случай , аз бях сам и влизах в инвалидния вагон.Тъкмо подминах купетата и се озовах в багажното помещение , когато отново нач. влака излезе и ме попита кого търся в този вагон.Отговорих му , че си правя разходка из влака , а той ме изгледа учудено и каза , че във влак се стои седнал на седалките. "Пробвай в рейса от Пловдив за Ст.Загора така да тръгнеш да се разхождаш!" - ми каза и ме призова да напусна вагона , за който съм нямал издадено запазено място.Изчаках на Сзт да се смени бригадата и когато пак отидох до инвалидния вагон , вратата от него за останалата част от композицията беше заключена.

При мен също се е случвало да пътувам от Чб до Пл в бистрото с билет за 2-ри вагон и място, а там дори не ме провериха и си пътувах безпроблемно. След Ясен дори се преместих в салонното отделение до купетата.desiroml написа:Проблем са и заключените тоалетни в бистрата. А за 1класа - аз исках място там - не получих. НЕ СЕ ПРОДАВАТ и няма схема за тях при касиерите. В първокласния салон бях от Сф до Левски с билет 2кл. и само с една кола и едно кафе. Бяха доста любезни (като за БДЖ)!


А относно инвалидните вагони една превозна бригада барабар с транспортните куки като го отнесе и разкаже след това на колегите стой та гледай как ще козируват ако трябва следващия път.



Администратор

Информация
Модератори