
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

До преди малко преглеждах стари разписания и открих една леко обезпокояваща тенденция - все по - назад се измества часът на тръгване на последния влак за Кулата / Петрич.От 16:35 през 2001 г. се свежда до 16:20 през 2002-ра , на 16:10 през 2004-та , 16:00 през 2005-та , 15:48 през 2008-ма , за да достигне сега 15:32.Пътниците от Благоевград на юг са принуждавани все по - рано да си правят сметката за пътуване , чудя се дали ще дойде време , когато няма да успеят да си хванат влака (знаем в петък колко много хора от София си отиват за родните места , доста от тях направо след работа)?!?
А по този начин битката с автобусите окончателно ще бъда загубена.
Въпрос за размисъл......

Въпрос за размисъл......

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Просто така са разпределени, че и влаковете и автобусите да са наравно пълни.
А причината за изместването на часа на тръгване на 5623 е лошите параметри на железния път и ниските скорости. Иначе часът на тръгване 16:35 както е било през 2001 г. е идеален, преспокойно за 3 ч и 25 мин може да се стига до Петрич с проектни скорости и редуцирани спирания.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Много се съмнявам да е заради железния път. По-скоро е заради автобусната мафия. 5623 кой работещ в София може да го хване? Дори и в 16:35 е рано. От Благоевград надолу пък е последния влак и часът 18:22 е прекалено рано за учениците втора смяна. Когато беше към 19 часа, беше по-добре.Nikss написа:Просто така са разпределени, че и влаковете и автобусите да са наравно пълни.А причината за изместването на часа на тръгване на 5623 е лошите параметри на железния път и ниските скорости. Иначе часът на тръгване 16:35 както е било през 2001 г. е идеален, преспокойно за 3 ч и 25 мин може да се стига до Петрич с проектни скорости и редуцирани спирания.
Да не говорим, че ПВ и БВ вървят едни след други, а през голяма част от деня няма влакове...
5620 / 5625 към 2000 г. си беше от и до Кулата , при сегашното разписание също е възможно , но само ако се вдигнат скоростите.При час на тръгване 22:35 от Бг , в Кулата ще е след полунощ и няма кой да го използва.Сутрин ситуацията е идентична - ще тръгва от Кулата в 4:40 , за да е в 6:20 на Благоевград.А от и за Петрич просто забравете да има хора при тези часове.

Весо, аз много пъти съм хващал 5620 в 4 и нещо от Дамяница, в 5 и нещо от Симитли. Когато искаш да стигнеш в София рано, влакът е идеален. Обратно с 5625 колко много пъти съм се прибирал, имало е доста хора до Кулата и Петрич. Разбира се, добре е да тръгва по-рано от София, защото видях, че в новия ГДВ са го писали по-късно. Пристига по същото време в Благоевград, само дето е понатегнат.VESO написа:5620 / 5625 към 2000 г. си беше от и до Кулата , при сегашното разписание също е възможно , но само ако се вдигнат скоростите.При час на тръгване 22:35 от Бг , в Кулата ще е след полунощ и няма кой да го използва.Сутрин ситуацията е идентична - ще тръгва от Кулата в 4:40 , за да е в 6:20 на Благоевград.А от и за Петрич просто забравете да има хора при тези часове.
Nikss , да те помоля за уточнение - тъй като графиците са за разчет 2 години , който точно график за 2000 г. искаш - 1999 / 2000 или 2000 / 2001? Първият е по - интересен , точно преди да орежат влаковете.Nikss написа:Весо, ако имаш възможност моля те напиши ни разписанието на всички БВ от 2000 г. по 5-та линия. Благодаря.

Информация
Модератори