
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Акредитиран фотограф


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


В ЛВЗ - Русе по-голямата част от командните електрически апарати са заменят с нови докато в Подуяня същите тези се отремонтират поради липса на финансиране за закупуване на нови такива. Нормално е машините да дават дефекти след изписване. Не може с релета на 30 години да се гарантира нормална работа на локомотива колкото и добре да са отремонтирани ( едно е намотка с 956 ома, друго е намотака с 945 ома примерно ). А какво е станало с финансите отпуснати за ремонта на определен локомотив И КОИТО НЕ СТИГАТ ЗА НАЙ-ЕЛЕМЕНТАРЕН ПРЕДПАЗИТЕЛ трябва най-вероятно да се запитат ''колегите'' от Централно управление на БДЖ, тьй като никой друг не може с такава свобода да се разпорежда с финансирането на ремонта на локомотивите.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

В момента аз съм единствения, който се занимава с ремонта на тези апарати ( визирам релета R3N, контактори V40E, V63E, пакетни превключаватели VS16 и т.н. и т.н. ) и мога с чисто сърце да кажа, че ми писна вече от разни пластинки, кученца, водачи, които вече просто не могат да се отремонтират поради умора на пластмасата. поради намаляване на С на пружините и др. Геометричната форма на подвижните мостове на кученцата се показва с възможно най-странните уравнения на аналитичната геометрия ( използвам думата ''кученца'' за водачите на подвижните мостове при VS16 ).
П.П. Ако за един ПР се отпускат 30.000 лв. , то от тях в ремонта се усвояват не повече от 5.000 лв. - смятал съм ги. За несведущите да поясня - нищо ново не се слага а се възстановява старото. Единственото ново са шунтовете на спомагателните машини и то защото винаги липсват при приемане на машината. Кой знае защо
Да допълня - един контактор струва между 100 и 200 лева а това не са малко пари за някой джоб.
П.П. Ако за един ПР се отпускат 30.000 лв. , то от тях в ремонта се усвояват не повече от 5.000 лв. - смятал съм ги. За несведущите да поясня - нищо ново не се слага а се възстановява старото. Единственото ново са шунтовете на спомагателните машини и то защото винаги липсват при приемане на машината. Кой знае защо

Да допълня - един контактор струва между 100 и 200 лева а това не са малко пари за някой джоб.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Администратор
Да не говоря, че няма "реглетни" ключове и се правят старите. Много ми е интересно кой възстановява реглети в Подуяне в момента. Преди Симеон Разложки им беше хванал цаката, разглобяваше ги, почистваше ги и ги връщаше към живота. Отделно много пъти се просеше от трамвайно депо Искър - добре, че човека с дашната фамилия Дашев все помагаше поради сантиментална обвързаност с депо Подуяне. Но като Дашев се пенсионира, на чия врата ще висят подуянци да молят за милостиня в размер на няколко реглети?
64.19
Информация
Модератори