Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

amon написа:Вътре има един билюк машини та не се знае кога ще и дойде ред :)
Няма да е лошо, ръководството на депо Пд първо да обърне внимание на спрените читави машини като 45 148 например. Локомотиви като 078 ако питаш мен, направо за база "Тракция" - Русе, там ще си свършат работата 8)
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

По-скоро 148 е за Русе тъй като от нея е останало горе долу половината, докато 78 може да се ремонтира и в Пд.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс. 8)
Ремонтите се опиратне от друго, а от липсата на резервни части, добра база, персонал и главно поради даването на зор за изписване на локомотивите. Поради това 44 087.5 беше изписана с протокол за допълнителен ремонт, дълъг колкото опис за КР.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Nikss написа:Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс. 8)
Не се заблуждавайте, че БТ са факири! Само хубавата боя и тапицерия не кара влака!А за среден ремонт да не се смени например ключ 370/372-то кога. Или да не се ревизират както трябва спирачни контактори и да сменим два от тях докато са в гаранция?А в челните стъкла да се напълнят с 1см вода? Или на първата седмица да се ремонтира редуктор.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Факири са. 89 още я правим и не можем да я оправим :(
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На снимката "Кардама" ли тегли?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Точно кардамеца.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Единия от контролерите и сега е на 87 ако не се лъжа. Като дойде след ''ремонта'' програмата му беше избегала чак някъде по Вакарел :D
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

amon написа:Единия от контролерите и сега е на 87 ако не се лъжа. Като дойде след ''ремонта'' програмата му беше избегала чак някъде по Вакарел :D
Тя 44 089 беше втората машина, правена в "База Тракция" Русе. Нормално е да има проблеми, освен това доста от хората там са дизелисти до колкото знам. Като цяло иначе ми харесва това, че поне слагат доста нови части. Сега двата капитални ремонта в Русе ще бъдат сигурно на още по - високо ниво. В рамките на посещението ми в Русе ще се опитам да установя контакт и да заснема хода на ремонтите в момента там.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нормално е според мен всяка следваща машина, която излиза да е все по-добре и по-добре направена от предишните... 45 199 за пример, която излезе първа оттам имаше минимални следремонтни дефекти - освен пушек в калодките аз друго не забелязах, машинистите от депо Мездра пък бяха много доволни от новата си придобивка. Помните ли първите 46 200 когато излизаха от Кончар колко много проблеми даваха? Е не, че и сега не дават такива новите попълнения, но са значително по-малко. Единствено 234 и 231 не съм чувал да са давали повреди след излизането от модернизацията докато бяха гаранционни.
Според мен каквото са поръчали "от горе" това пристига. :D Да не са луди от Трансимпекс и Кончар да се поддадат да бъдат прецакани? :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Актуално състояние на 45 179.9, на която се извършва ремонт в "БДЖ - Трансимпекс" Русе:

ОТВЪН: Коша е грундиран, започнато е боядисването му. Когато посетих ЛВЗ, жълтата линия вече беше нанесена.
Изображение

ОТВЪТРЕ: Кабините са като нови. Оборудването в машинното помещение е качено. Остава само трафа.
Изображение
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Талигите ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Талигите ?
Талигите на 45 179.9 не са готови още. Чакат се и колоосни комплекти. За сега ще си е 45-та серия, освен ако БДЖ не пратят червени колооси и не поискат преминаването и на този локомотив в серия 44.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация