Няма да е лошо, ръководството на депо Пд първо да обърне внимание на спрените читави машини като 45 148 например. Локомотиви като 078 ако питаш мен, направо за база "Тракция" - Русе, там ще си свършат работатаamon написа:Вътре има един билюк машини та не се знае кога ще и дойде ред
Администратор
Администратор
Ремонтите се опиратне от друго, а от липсата на резервни части, добра база, персонал и главно поради даването на зор за изписване на локомотивите. Поради това 44 087.5 беше изписана с протокол за допълнителен ремонт, дълъг колкото опис за КР.Nikss написа:Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс.
64.19
Не се заблуждавайте, че БТ са факири! Само хубавата боя и тапицерия не кара влака!А за среден ремонт да не се смени например ключ 370/372-то кога. Или да не се ревизират както трябва спирачни контактори и да сменим два от тях докато са в гаранция?А в челните стъкла да се напълнят с 1см вода? Или на първата седмица да се ремонтира редуктор.Nikss написа:Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
На снимката "Кардама" ли тегли?
Последно промяна от VESO на Нед Окт 25, 2009 12:19 am, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Администратор
Тя 44 089 беше втората машина, правена в "База Тракция" Русе. Нормално е да има проблеми, освен това доста от хората там са дизелисти до колкото знам. Като цяло иначе ми харесва това, че поне слагат доста нови части. Сега двата капитални ремонта в Русе ще бъдат сигурно на още по - високо ниво. В рамките на посещението ми в Русе ще се опитам да установя контакт и да заснема хода на ремонтите в момента там.amon написа:Единия от контролерите и сега е на 87 ако не се лъжа. Като дойде след ''ремонта'' програмата му беше избегала чак някъде по Вакарел
64.19
Нормално е според мен всяка следваща машина, която излиза да е все по-добре и по-добре направена от предишните... 45 199 за пример, която излезе първа оттам имаше минимални следремонтни дефекти - освен пушек в калодките аз друго не забелязах, машинистите от депо Мездра пък бяха много доволни от новата си придобивка. Помните ли първите 46 200 когато излизаха от Кончар колко много проблеми даваха? Е не, че и сега не дават такива новите попълнения, но са значително по-малко. Единствено 234 и 231 не съм чувал да са давали повреди след излизането от модернизацията докато бяха гаранционни.
Според мен каквото са поръчали "от горе" това пристига.
Да не са луди от Трансимпекс и Кончар да се поддадат да бъдат прецакани? 
Според мен каквото са поръчали "от горе" това пристига.
Администратор
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Администратор
Информация
Модератори

