
Администратор
Това може да се дължи на много неща.44-134 написа:В началото светят и помпи.
За да се върнем към обсъждането на ремонтираните в "БДЖ - Трансимпекс" локомотиви, нека спомена , че 44 057 и 44 133 все още не са закарани в Русе. 45 179 е почти готова, остава боята и да се качи ремонтиран траф, както и довършителни работи в кабините. 44 088 отдавна е готова, хванала е паяжина от чакане БДЖ да я плати.
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Виц на седмицатаlok45111 написа:Днес екип на Форум "Локомотиви" бе любезно посрещнат от г-н Иван Иванов, ръководител "Ремонт ел локомотиви" в БДЖ - Трансимпекс - Русе. Целта на посещението бе установяване хода на ремонта на ел. локомотивите и ЕМВ, като констатациите, които направихме бяха повече от убеждаващи, че качеството на ремонта в бившия ЛВЗ- Русе е повече от добър. Въпреки това, БДЖ не превежда пари, поради което годната 44 088 седи и чака плащане, а работата по 45 179, която в момента е на състояние "нов локомотив" е замразена. Редно е някой да се усети и да поднови големите ремонти в ЛВЗ, защото хората се стараят повече от нужното.
Казаното е подкрепено със снимки, които като се върна в Сф ще кача



Определено не е виц. В сравнение с ремонта по депата /изкл. ГО/ качеството е задоволително. Остава открит въпросът защо тези пари не се преведат примерно на депо ГО и не се извърши ремонта там а се ангажира частна фирма. 

Последно промяна от Ghost на Пет Окт 30, 2009 5:25 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори