Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

В началото светят и помпи.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:В началото светят и помпи.
Това може да се дължи на много неща.

За да се върнем към обсъждането на ремонтираните в "БДЖ - Трансимпекс" локомотиви, нека спомена , че 44 057 и 44 133 все още не са закарани в Русе. 45 179 е почти готова, остава боята и да се качи ремонтиран траф, както и довършителни работи в кабините. 44 088 отдавна е готова, хванала е паяжина от чакане БДЖ да я плати.
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Значи 179 можем да я очкваме до 3 седмици.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

45 179 да не е станала и тя 44 ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:45 179 да не е станала и тя 44 ?
За сега не е 44, но като видях, че табелите и са свалени и прибрани в апаратното отделение, нищо чудно да я гласят и нея за 44-ка. В момента машината чака само траф и готови талиги.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Именно от талигите може да се разбере дали ще стане 44. Някъде се говореше че 4-5 лок 45 ще преминат в серия 44.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами вече имаме една софийска , старозагорска и дупнишка машина. :D Мездра да се готвят.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Точно те нямат особен нужда от 44 серия.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

46 242 написа:Точно те нямат особен нужда от 44 серия.
То и Дупница нямат, за 2 бързи влака и няколко пътнака, кой ще им държи 130 километрова машина на тях? Затова им я зеха София.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

От новото разписание софийските БВ или с бързи машини или закъснели.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:45 179 да не е станала и тя 44 ?
Има вариант да премине в серия 44, но не е препоръчителен... тогава е ясно, че ще има трансфер между Сф и М макар, че са едно депо, но различни райони.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

lok45111 написа:Днес екип на Форум "Локомотиви" бе любезно посрещнат от г-н Иван Иванов, ръководител "Ремонт ел локомотиви" в БДЖ - Трансимпекс - Русе. Целта на посещението бе установяване хода на ремонта на ел. локомотивите и ЕМВ, като констатациите, които направихме бяха повече от убеждаващи, че качеството на ремонта в бившия ЛВЗ- Русе е повече от добър. Въпреки това, БДЖ не превежда пари, поради което годната 44 088 седи и чака плащане, а работата по 45 179, която в момента е на състояние "нов локомотив" е замразена. Редно е някой да се усети и да поднови големите ремонти в ЛВЗ, защото хората се стараят повече от нужното.

Казаното е подкрепено със снимки, които като се върна в Сф ще кача :wink:
Виц на седмицата :!: :!: :!:
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Определено не е виц. В сравнение с ремонта по депата /изкл. ГО/ качеството е задоволително. Остава открит въпросът защо тези пари не се преведат примерно на депо ГО и не се извърши ремонта там а се ангажира частна фирма. 8)
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Локомотивите които излизат от ПР в Подуяне са далеч по-добри от средния ремонт на 44 089.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Конкретно за 44 089 нямам наблюдения. А ПР в Подуяне е по-скоро на хартия. 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация