
___________________



Всъщност 41 са прототипи на техните машини. Нашите са първия опит на Шкода за строителство на променливотоков локомотив и резултата е плачевен, подлаган на три модернизации, едната едва 2 години след производството.rexkos написа:Жалко че не ги опазихме.Вижте как са Чехите.Дори модернизираха техните и си дърпат влаковете(прототипите на 41).
Да се надяваме 44/45 да работят още дълго време.
Не ли е имало начин това охлаждане да се оправи.Дори и по"БЪЛГАРСКИ"начин.С познатите ни средства(пиронче и телчицаbenslavovski написа:Така цели три години се друсах на тия кошници бяха 5 помощни във пунк Карлово . Най големия дефект беше оставането на междинна позиция и охлаждането.А тия снимки дето ги гледате на тия пликове това всичкото е от резервните части и така г-н Василев ни скара със чехите.Тогава хората искаха да им дадем две стари за една нова но Василев не ее ще си ги рецеклираме и така една по една понеже охлаждането им беше под всякаква критика започнаха да се самозапалват .