 Предварително искам да благодаря на авторите на част от снимките!
 Предварително искам да благодаря на авторите на част от снимките!___________________
 Като за начало ще започнеме с локомотив 41 - 09. В момента състоянието на машината, намираща се в депо Подуяне е ТАКОВА.
 Като за начало ще започнеме с локомотив 41 - 09. В момента състоянието на машината, намираща се в депо Подуяне е ТАКОВА.  Локомотив 41 127 е по - голям късметлия, макар и да е "закотвен" като вагон - отоплител на Централна гара. За външният му вид поне се полагат някакви грижи, а миналото лято се сдоби и с нова боя.
 Локомотив 41 127 е по - голям късметлия, макар и да е "закотвен" като вагон - отоплител на Централна гара. За външният му вид поне се полагат някакви грижи, а миналото лято се сдоби и с нова боя.  Локомотив 41 103, както беше споменато в историческия преглед е работил до 1998 г., когато е опожарен и нарязан в последствие. Тази машина беше уникална по рода си, не само с използваните за изграждането и възли от най - различни локомотивни серии, но и с новият за електрическите локомотиви на БДЖ външен вид на локомотива и изпълнение на командните кабини. Тази машина имаше врата за излизане навън само от страната на помощник - машиниста, а от страната на машиниста имаше плъзгащ се страничен прозорец. ПУЛТЪТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ на 41 103 също е уникален с принципно новата си конфигурация. От снимката се забелязват осезаемите разлики спрямо пултовете на която и да е от сериите 41, 43 или 44/45.
 Локомотив 41 103, както беше споменато в историческия преглед е работил до 1998 г., когато е опожарен и нарязан в последствие. Тази машина беше уникална по рода си, не само с използваните за изграждането и възли от най - различни локомотивни серии, но и с новият за електрическите локомотиви на БДЖ външен вид на локомотива и изпълнение на командните кабини. Тази машина имаше врата за излизане навън само от страната на помощник - машиниста, а от страната на машиниста имаше плъзгащ се страничен прозорец. ПУЛТЪТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ на 41 103 също е уникален с принципно новата си конфигурация. От снимката се забелязват осезаемите разлики спрямо пултовете на която и да е от сериите 41, 43 или 44/45.






 )
 )  
  