
Техник


Администратор
На 63-та серия манометрите са в преддверие №2(без ел. таблото) на колонката за пожарогасителя. Показват налягането само в СЦ.bdz46 написа:И аз за 74 говоря. Има някои много безшумни.
На 63 не съм им търсил манометрите. На 74 са в единия край на вагона до тоалетната.
Реостата се комбинира с работата на АВС много лесно. Това се казва координация на спирачките и за него е необходим тензодатчик за налягането в ГВ. Управлението на "Батир"-а може да се прекара и през този датчик, но при това положение трябва значително изменение на схемата на реостатната спирачка на ЕЛ 44/45 и непременно привеждане в работоспособност на самия реостат. Но иначе не е трудно да се направи. На 44 001/2, 46200, ZS441, 444, HZ 1141-300, 1142 я има тази координация и съм я пробвал при всички посочени от мен серии по - горе. Най - добре се справи "лепа брена", чиито реостат е класически от 441, но с използване на зоновите регулатори като възбудителни. При намаляване на налягането в ГВ с 0,5 bar, локомотива събира реостатната схема и при по - нататъшно намаляване повишава спирачния ток. В този случай, локомотивната спирачка няма да задържи, дори и да не сме натиснали разхлабителя. При нашите 44 001/2 и 46200, координацията е изпълнена по подобен начин, но има някои слабости.
64.19

Като ще използувам АВС за какво да използувам реостатна.lok45111 написа:На 63-та серия манометрите са в преддверие №2(без ел. таблото) на колонката за пожарогасителя. Показват налягането само в СЦ.bdz46 написа:И аз за 74 говоря. Има някои много безшумни.
На 63 не съм им търсил манометрите. На 74 са в единия край на вагона до тоалетната.
Реостата се комбинира с работата на АВС много лесно. Това се казва координация на спирачките и за него е необходим тензодатчик за налягането в ГВ. Управлението на "Батир"-а може да се прекара и през този датчик, но при това положение трябва значително изменение на схемата на реостатната спирачка на ЕЛ 44/45 и непременно привеждане в работоспособност на самия реостат. Но иначе не е трудно да се направи. На 44 001/2, 46200, ZS441, 444, HZ 1141-300, 1142 я има тази координация и съм я пробвал при всички посочени от мен серии по - горе. Най - добре се справи "лепа брена", чиито реостат е класически от 441, но с използване на зоновите регулатори като възбудителни. При намаляване на налягането в ГВ с 0,5 bar, локомотива събира реостатната схема и при по - нататъшно намаляване повишава спирачния ток. В този случай, локомотивната спирачка няма да задържи, дори и да не сме натиснали разхлабителя. При нашите 44 001/2 и 46200, координацията е изпълнена по подобен начин, но има някои слабости.


Администратор
На описаните серии локомотиви, реостата може да се ползва и независимо от АВС, тъй, че въпроса е не само нелогичен, но и заядлив! Координацията на спирачките не обуславя непременно използване на АВС. Винаги мануално с лоста "движение - спиране" може да се избере електрически спирачен режим независимо от налягането в ГВ.
64.19

Администратор
Тук ще подкрепя Тодор, че в Подуяне на "Р" спирачката не се обръща почти никакво внимание. Нито се духат съпротивления, нито се чистят контактори, а това на ТП трябва да се прави. А и какво да искаме, след като вкарват електровоз за ТП и след 3 часа е готов и изписан.bdz46 написа:Ама на ТП и МПР не се хващат проблемите с охлаждане, контактори, котвени вериги и др.
На товарната проба пробва ли се спускане на яко надолнище с реостат?


64.19

Администратор
Информация
Модератори