Както каза Тодор има много други машини които не се нуждаят от по-малко работа и пари за да тръгнат. 14.25 беше избрана за възстановяване тъй като беше седяла в хале, беше най-скорошно палената машина (93-та година) и е на малко километри от заводски ремонт. Проблема дойде от там, че машината седя много дълго време в депо Сз на открито действайки и всички метерологични фактори. За това са изгнили нитовете по котела, за това са изгнили и анкерните болтове и пещта е пропаднала. Както също каза Тодор машини като нашата 14-та серия BR50 в цял свят с лопата да ги ринеш. Много по-интересни са машини като 03.12, 46-тите, че дори и 36.10 която седи във варна като излезла от завод. За това не е целесъобразно в момента да се отклоняват повече пари за 14.25 от колкото за горненската или варненската машини.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори