Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:По-горе обясних, че въпроса вече не опира до средства, а до невъзможност да се извърши ремонта у нас.
Защо не се спряха на варианта с размяна на котлите - два стари за един нов? Аз мисля, че с това щеше да се реши основния проблем на локомотива. Освен това вече възстановен, 14-25 щеше бързо да се изплати.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За какво са им стари котли, като си правят нови?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:За какво са им стари котли, като си правят нови?
Колегата 44-134 спомена, че немците са били съгласни да ни дадат един нов за два стари. Това визирах!
64.19
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Ами разсъхна се историята, дойде кризата, парите уж отидоха за друга машина ама нейсе.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:Ами разсъхна се историята, дойде кризата, парите уж отидоха за друга машина ама нейсе.
Измислената криза, която направи богатите още по - богати, а бедните още по - бедни. Разсипията на старото управление в края на мадната им беше тотална и това рефлектира и върху съхраняването на историята на нашите железници, част от което е възстановяването на 14-25. Дано новите се усетят и подновят работата по машината, че да не се излагаме като кифладжии пред чужденците.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Каквото са правили старите, са го правили и по-старите, ще го правят и новите.
А тези пари така и никой не ги видя.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:А тези пари така и никой не ги видя.
Колкото и 30-те хил. лева за ремонта на 66-07 :evil:
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Така ще бъде като няма кой да ги отучи, че всяко удоволствие се заплаща. :evil:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тия пари рано или късно ще дойдат. Но обикновено става така, че като има кеш, положението вече е изтървано.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Не бих се съгласил, относно парите в кеш!. Ставал съм свидетел когато парите са на лице, и веднага се прави опит за "отклоняване"... 8) :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
choveka_vlak написа:Не бих се съгласил, относно парите в кеш!. Ставал съм свидетел когато парите са на лице, и веднага се прави опит за "отклоняване"... 8) :evil:
От тия опити за отклоняване сме на това дередже. Въпреки, че темата е за възстановяването на 4-25 ще посоча няколко примера, освен нея машина:

:arrow: 66-07/ПАВЕЛ/ - Пари уж се отпуснаха, но до депо София не стигнаха...
:arrow: 03-12 И там нещата нещо замръзнаха...
:arrow: 15-215 Причините за спиране бяха поправими, пари уж щеше да се отпуснат и после нещата се покриха...

Та и с 14-25 май се получи нещо такова. Вдигна се много пара, ама отиде само за свирката. И пак сме си на едно място.

Редно е вече музейния отдел в БДЖ да започне да мисли по - съзнателно за музейния подвижен състав, тъй като той изкарва и парите на тоя отдел. И да отпуснат пари като хората - да се покриват разходите нацяло, а не депата да се чудят как да поддържат парните локомотиви...
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По-трудно ще е да се направи 15.215, отколкото да се възстанови някоя друга. А и такива машини с лопата да ги ринеш из цял свят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:По-трудно ще е да се направи 15.215, отколкото да се възстанови някоя друга. А и такива машини с лопата да ги ринеш из цял свят.
Ами тогаз да се възстанови 14-25. ДА се прададе 15-215 и с парите от нея да се направи ВР на пловдивската машина. Това също е идея.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има 16.27, която е в почти готово състояние и е от рядък вид.
Има 03.12, която е в същото състояние, има 26.26.
А и преди да се гледа за нови машини трябва да се оправи батака със сегашните, което както наблюдаваме никой не се е засилил да прави.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Състоянието на музейния подвижен състав е отражение на състоянието на цялата железница и държавата като цяло. Можеше много години преди да се достигнат тези размери на занемаряване, разграбване и разруха, да се положат грижи за правилното консервиране и съхраняване на подвижния състав, да не се допуска ограбване по базите, да не се режат ценни и уникални машини, каквито загубихме доста.

Като гледах снимки, 14-25 е била сравнително запазена, но тъпоумниците от "музеен отдел" май не им пука за машините. Освен това, хубаво, котела бил с проблеми... А няма ли по базите още машини от тази серия с годен котел, че да се вземе от тях? Варианти има много, но просто никой не е мотивиран, а не го и натискат да търси решение на проблема. Защото ако заплатата на тези в музейния отдел зависи от броя атракционни пътувания, то тогаз ще си помислят доста като правят глупости.
64.19
Заключено

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация