Защо не се спряха на варианта с размяна на котлите - два стари за един нов? Аз мисля, че с това щеше да се реши основния проблем на локомотива. Освен това вече възстановен, 14-25 щеше бързо да се изплати.44-134 написа:По-горе обясних, че въпроса вече не опира до средства, а до невъзможност да се извърши ремонта у нас.

Администратор
64.19

Администратор

Администратор
Измислената криза, която направи богатите още по - богати, а бедните още по - бедни. Разсипията на старото управление в края на мадната им беше тотална и това рефлектира и върху съхраняването на историята на нашите железници, част от което е възстановяването на 14-25. Дано новите се усетят и подновят работата по машината, че да не се излагаме като кифладжии пред чужденците.44-134 написа:Ами разсъхна се историята, дойде кризата, парите уж отидоха за друга машина ама нейсе.
64.19

Администратор


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Глобален модератор
Не бих се съгласил, относно парите в кеш!. Ставал съм свидетел когато парите са на лице, и веднага се прави опит за "отклоняване"...



В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
От тия опити за отклоняване сме на това дередже. Въпреки, че темата е за възстановяването на 4-25 ще посоча няколко примера, освен нея машина:choveka_vlak написа:Не бих се съгласил, относно парите в кеш!. Ставал съм свидетел когато парите са на лице, и веднага се прави опит за "отклоняване"...![]()



Та и с 14-25 май се получи нещо такова. Вдигна се много пара, ама отиде само за свирката. И пак сме си на едно място.
Редно е вече музейния отдел в БДЖ да започне да мисли по - съзнателно за музейния подвижен състав, тъй като той изкарва и парите на тоя отдел. И да отпуснат пари като хората - да се покриват разходите нацяло, а не депата да се чудят как да поддържат парните локомотиви...
64.19

Администратор

Администратор
Състоянието на музейния подвижен състав е отражение на състоянието на цялата железница и държавата като цяло. Можеше много години преди да се достигнат тези размери на занемаряване, разграбване и разруха, да се положат грижи за правилното консервиране и съхраняване на подвижния състав, да не се допуска ограбване по базите, да не се режат ценни и уникални машини, каквито загубихме доста.
Като гледах снимки, 14-25 е била сравнително запазена, но тъпоумниците от "музеен отдел" май не им пука за машините. Освен това, хубаво, котела бил с проблеми... А няма ли по базите още машини от тази серия с годен котел, че да се вземе от тях? Варианти има много, но просто никой не е мотивиран, а не го и натискат да търси решение на проблема. Защото ако заплатата на тези в музейния отдел зависи от броя атракционни пътувания, то тогаз ще си помислят доста като правят глупости.
Като гледах снимки, 14-25 е била сравнително запазена, но тъпоумниците от "музеен отдел" май не им пука за машините. Освен това, хубаво, котела бил с проблеми... А няма ли по базите още машини от тази серия с годен котел, че да се вземе от тях? Варианти има много, но просто никой не е мотивиран, а не го и натискат да търси решение на проблема. Защото ако заплатата на тези в музейния отдел зависи от броя атракционни пътувания, то тогаз ще си помислят доста като правят глупости.
64.19
Информация
Модератори