lok45111 написа:Новите вагони серия 63 вероятно ще се пуснат на дългите УБВ, тъй като пътниците на 8601/2 масово започнали да се оплакват от 97-ците. В БДЖ има поне 10 запитвания защо били махнали вагоните с климатик и автоматични врати.
Иначе Nikss е прав за калъфките, едно време на "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС", а по - късно и на други УБВ го имаше това нещо, после постепенно изчезнаха тези подглавници. Не е толкова трудно да се ушият калъфки, които в депата да се сменят след всяко приключване на движение на дадената композиция. Поне за УБВ може да се направи това, защото иначе не я виждам хубавата тапицерия на новата партида рециклирани вагони. Друг належащ проблем е в тоалетните да се поставят ароматизатори и течен сапун, а на клекалото да се сложи някакво патронче с дезинфектант, който при всяко пускане на водата да почиства допълнително. Така няма да смърди.
Извинявай, но "Янтрата" все още има калъвки, които се перат на седмица един пат докато вагона е в престой на ГО