Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На пристанище Варна дали има смисъл да се търси? За "Леспорт" знам , че разполагат с 52-00-ки , виждал съм и 55-00-ци , но нищо не пречи да се попита."Кълвача" го избистрихме , в "Каолин" АД има Ганц и 52-00-ки.Остава необятният комплекс "Марица изток" , при който положението е меко казано сложно.Чавдар преди време бе пуснал снимки на 52-110 и 52-145 в някакви предприятия в участъка Добрич - Кардам.Няма да е зле и там да се надникне , възможно е в някой склад или хале да има нещо , за което не знаем.

Молба към Човека-влак - ще може ли да ни разясни какви са маневрените машини в КЦМ - Асеновград? Знам за TEM и един Ганц - 51170-9 , но може би има и още.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
В КЦМ- АД работят ТЭМ-2Б 029, 036. ТГМ6В-0136, и Ганца в резерв. След парните л-тиви там е работил и ТГМ-23 + две "Татри" (64-66 та серия) но тях не ги сварих през 1986г. Само ми е разказвано за тях.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Татрите не са 64, 66, мисля, че бяха 62-ра или 65-та серии. Аз също знам иначе, че в КЦМ-АД не е имало лок. V22(серии 64 и 66), но ми се върти из главата нещо за ДП-ТСВ Пловдив, там дали няма нещо?
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Не и там съм обикалял двора няма такива останки.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
choveka_vlak написа:Не и там съм обикалял двора няма такива останки.
Значи вероятно няма и да изникнат повече от вече уточнените машини. До тук имаме:

64-ХХ Мини "МАрица - изток"
64-19 Горубсо
66-ХХ ОЦК - Кърджали
66-02 Локомотив - паметник в Дупница
66-07 София
66-ХХ Неизвестен собественик(от снимките в началото)
V22-82 ВРЗ-99 Септември
V22-ХХ София - Мел*

*Интересно е Florian да каже от кога е информацията за годна V22 в мелницата и в какво състояние е точно. Освен това трябва да се осъществят контакти и да се види машината на място.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор
lok45111 написа: Значи вероятно няма и да изникнат повече от вече уточнените машини. До тук имаме:
.....
66-ХХ Неизвестен собественик(от снимките в началото)
......
Ilian беше посочил за този локомотив , който показах:
По мое мнение оранжевият локомотив от обявата за 120 000 лева е бил на Агробиохим в Стара Загора. Имуществото на завода беше разпродадено на безценица преди няколко години.
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

Извинявам се - сега си погледнах снимките. Машината в София Мел е V10, а не V22. Състоянието й е отлично и, както казах, се ползва за маневри в мелницата и за атракционни пътувания на БДЖ - вземали я да карат деца на 1 юни. Информацията е съвсем нова - няма какво да проверявате - бях при машината преди месеци.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Florian написа:Извинявам се - сега си погледнах снимките. Машината в София Мел е V10, а не V22. Състоянието й е отлично и, както казах, се ползва за маневри в мелницата и за атракционни пътувания на БДЖ - вземали я да карат деца на 1 юни. Информацията е съвсем нова - няма какво да проверявате - бях при машината преди месеци.
Не е лошо да пуснеш снимките, иначе аз също бих искал да я видя :)
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес посетих "София - Мел" АД, където бях посрещнат много любезно от технолога по транспортната дейност г-н Шойлеков и локомотивен машинист. Локомотива, който притежават е представител на серия 64, модификация, доставен през 1973 г. за индустрията.

Направени са много снимки както отвън, така и отвътре.

Състоянието е повече от добро, като изключим двете малки повреди, които с форумна помощ ще се отстранят!
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И обещаните снимки на локомотива, собственост на "София - МЕЛ" ООД:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно , фабричният номер започва с 252 , а на останалите по списъците - с 261 и 262 (V 18 са от 261276 до 261530 , а на първа страница , машините под серия 66-00 , изброени от Марио са с фабр. номера от 262083 до 262439).Следователно , въпросите с този локомотив V10 B, които изникват тук са два - различна доставка или може би друга серия? :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Интересно , фабричният номер започва с 252 , а на останалите по списъците - с 261 и 262 (V 18 са от 261276 до 261530 , а на първа страница , машините под серия 66-00 , изброени от Марио са с фабр. номера от 262083 до 262439).Следователно , въпросите с този локомотив V10 B, които изникват тук са два - различна доставка или може би друга серия? :?
Този локомотив е доставян за индустрията, тост не е зачисляван в БДЖ никога, не е получавал серия и не е вписван в никакви регистри на държавната ни железница. Принципно трябва да е представител на серия 64, но по ред причини е останал без серия - различен двигател, мощност, година на производство...

В момента, машината се съхранява отговорно в мелничния комбинат, чака малък ремонт и после може да се пробва лицензиране за атракционни пътувания, след което да му се намери работа.
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Хубави снимки дано оправят машината скоро за да я видим в действие на коловозите, а иначе отвън това оргиналната боя ли е или е пребоядисвана.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

veselintodorov написа:Хубави снимки дано оправят машината скоро за да я видим в действие на коловозите, а иначе отвън това оргиналната боя ли е или е пребоядисвана.
Машината ще я ОПРАВИМ! Боята не е оригиналната. Оригиналната също е синя и си личи под новата на шаблоните. Идеята е да се направи ремонт на ДД и реставрация вътре, след което да се измисли вариант да работи атракционни влакове.
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Щом ще се ползва за атракционни пътувания ще грябва да се изберат и подходящи вагони можи нещо ретро например. :)
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация