
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Но пък показват друг дефект - ненадеждни контактори тип V40E-L. Най-големите проблеми идват от тях контактори, съчетано с машинистически "майсторлък в професията - нанайста степен" става мазало в изправителя, комисии, протоколи ..... и накрая много ме боли. 


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Проблема не е в маслото - проблема е в контактора. Такъв контактор не сме виждали чисто нов и на картинка, камо ли на живо. В Дца обичат да помагат за вертушка на дизела без последния да е запален
. В съчетание с проблемен контактор + малко пипане на машиниста там където най-малко го сърби става прекрасна картинка. Нали си виждал зурна кво представлява - с едни такива тумбенца на свирката. Те така стават маркучетата от изправителя. Невероятна картинка.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

За дебитомера ли говориш или за поплавъка в раширителя?borislaviv написа:Ами имате ли проблем с разходомера. От депо Ст. Загора ни искаха един за проба, като ни обещаха да го върнат, обаче ни върнаха техния-скапан. Пак прее.аха другарчето.
Последно промяна от dido73 на Чет Окт 08, 2009 9:52 pm, променено общо 2 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

С поплавъци не сме имали проблеми. Дебитомери сме имали запушени от мръсотия, щот някои си мислят, че щом може да се слага трансформаторно масло, може и да е от мръсния гюм с боклуците. И после дебитомера затапен. Разглобява се, почиства се и работи. Проблемите идват или от мръсно масло или от вече споменатия контактор. Машинките са така направени, че ако не се пипа на неразрешени места фатални последствия няма да има - машината се докарва в депо, оправя се и излиза. Ако обаче почнат да я пипат за оная работа, за да върви без циркулация и съответно .... стават инфекции.
Тоест всички проблеми си идват от нас екплоататори и ремонтаджии, без да конкретизирам.
Тоест всички проблеми си идват от нас екплоататори и ремонтаджии, без да конкретизирам.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Има Reed контакти, кво има. Той се разглобява и без да се местят рид контактите. Ама явно са се опитвали да разглобяват и тях. То сега нема как да знаеш на какво положение тряя са без да имаш реален поток от дроселиращия отвор. Най добре директно на машината с включена помпа регулираш едните, а като изключиш помпата регулираш другите. Резбира се не при включена машина - само помпата захранвате с кабел.borislaviv написа:На този дето го върнаха са му разбутали настройките, въпреки че преместих плъзгача както на другите не смея да го ползвам, защото те са го отваряли да видят какво има вътре.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Да аз така мисля,само че в момента няма такава машина за ремонт,за да го пробвам.Като го върнаха пробвах с един магнит на кое място включва рид контакта и на кое изключва. И на двата контакта има разлика спрямо нашите. Като ги докарам спрямо нашите се намират на ралични места, което ме кара да мисля,че и вътре е бутано.Затова не знам кое ще е меродавно.

Това с магнита не ти върши работа щот не знаеш буталото вътре на какво место е при норбален дебит. Има един дроселиращ отвор и без реален поток не мож да знаеш къде точно ще се намира буталото при нормален дебит.borislaviv написа:Да аз така мисля,само че в момента няма такава машина за ремонт,за да го пробвам.Като го върнаха пробвах с един магнит на кое място включва рид контакта и на кое изключва. И на двата контакта има разлика спрямо нашите. Като ги докарам спрямо нашите се намират на ралични места, което ме кара да мисля,че и вътре е бутано.Затова не знам кое ще е меродавно.
Последно промяна от dido73 на Пет Окт 09, 2009 11:50 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори