Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Но пък показват друг дефект - ненадеждни контактори тип V40E-L. Най-големите проблеми идват от тях контактори, съчетано с машинистически "майсторлък в професията - нанайста степен" става мазало в изправителя, комисии, протоколи ..... и накрая много ме боли. 
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Проблема не е в маслото - проблема е в контактора. Такъв контактор не сме виждали чисто нов и на картинка, камо ли на живо. В Дца обичат да помагат за вертушка на дизела без последния да е запален
. В съчетание с проблемен контактор + малко пипане на машиниста там където най-малко го сърби става прекрасна картинка. Нали си виждал зурна кво представлява - с едни такива тумбенца на свирката. Те така стават маркучетата от изправителя. Невероятна картинка.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
За дебитомера ли говориш или за поплавъка в раширителя?borislaviv написа:Ами имате ли проблем с разходомера. От депо Ст. Загора ни искаха един за проба, като ни обещаха да го върнат, обаче ни върнаха техния-скапан. Пак прее.аха другарчето.
Последно промяна от dido73 на Чет Окт 08, 2009 9:52 pm, променено общо 2 пъти.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
С поплавъци не сме имали проблеми. Дебитомери сме имали запушени от мръсотия, щот някои си мислят, че щом може да се слага трансформаторно масло, може и да е от мръсния гюм с боклуците. И после дебитомера затапен. Разглобява се, почиства се и работи. Проблемите идват или от мръсно масло или от вече споменатия контактор. Машинките са така направени, че ако не се пипа на неразрешени места фатални последствия няма да има - машината се докарва в депо, оправя се и излиза. Ако обаче почнат да я пипат за оная работа, за да върви без циркулация и съответно .... стават инфекции.
Тоест всички проблеми си идват от нас екплоататори и ремонтаджии, без да конкретизирам.
Тоест всички проблеми си идват от нас екплоататори и ремонтаджии, без да конкретизирам.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Има Reed контакти, кво има. Той се разглобява и без да се местят рид контактите. Ама явно са се опитвали да разглобяват и тях. То сега нема как да знаеш на какво положение тряя са без да имаш реален поток от дроселиращия отвор. Най добре директно на машината с включена помпа регулираш едните, а като изключиш помпата регулираш другите. Резбира се не при включена машина - само помпата захранвате с кабел.borislaviv написа:На този дето го върнаха са му разбутали настройките, въпреки че преместих плъзгача както на другите не смея да го ползвам, защото те са го отваряли да видят какво има вътре.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Да аз така мисля,само че в момента няма такава машина за ремонт,за да го пробвам.Като го върнаха пробвах с един магнит на кое място включва рид контакта и на кое изключва. И на двата контакта има разлика спрямо нашите. Като ги докарам спрямо нашите се намират на ралични места, което ме кара да мисля,че и вътре е бутано.Затова не знам кое ще е меродавно.
Това с магнита не ти върши работа щот не знаеш буталото вътре на какво место е при норбален дебит. Има един дроселиращ отвор и без реален поток не мож да знаеш къде точно ще се намира буталото при нормален дебит.borislaviv написа:Да аз така мисля,само че в момента няма такава машина за ремонт,за да го пробвам.Като го върнаха пробвах с един магнит на кое място включва рид контакта и на кое изключва. И на двата контакта има разлика спрямо нашите. Като ги докарам спрямо нашите се намират на ралични места, което ме кара да мисля,че и вътре е бутано.Затова не знам кое ще е меродавно.
Последно промяна от dido73 на Пет Окт 09, 2009 11:50 pm, променено общо 1 път.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори