
Има 3-4 участъка в цяла България в момента, които стават за 160 km/h и за такива проби, но ако трябва чак от София да се тътрази до там подвижния състав... иначе едно време в сравнително добро състояние е била инфраструктурата в страната - особено 3-та линия - чайката щом за 4:35 часа е стигала до Бс - прави сметка. 


Администратор
СМ 19 001.7 не веднъж се е движила със 125 км/час. Дори и аз съм присъствал на такава проба - през 2004 г. след като се стегна за лицензия ходихме до ЕП. Иначе мотрисата в миналото е имала още една функция, освен да вози висши началници на БДЖ. При някои пътувания на "ВИТОША ЕКСПРЕС", мотрисата е пускана като пилотна на междугарово разстояние пред влака.
64.19

Администратор
Мотрисата в действителност наистина има малък пробег в сравнение с останалия подвижен състав у нас. Доколкото знам до сега е минала само един голям ремонт - ГПР ако не се лъжа, някъде през 90-те. Като цяло е много запазена и е идеална за фирмени и атракционни пътувания на малки групи. През 2007 г., мотрисата обслужи атракционен влак до Кочериново с група, пътуваща за Рилския манастир.
64.19

Администратор
Мотрисата вече е наемана за атракционно пътуване. Сега на 17-ти предстои пътуване с италианска делегация до Септември, от където пътуването ще продължи с парен локомотив до Велинград.veselintodorov написа:Сигурно ще има нужда от реклама, за да клъвне някоя едра фирма и да вземе мотрисата под наем за фирмена среща или може и само за разходка.
Мотрисата е идеална за бизнес - пътувания на собственици на фирми и дори за тиймбилдинг. Удобствата, които предлага гарантират приятно пътуване както на къси, така и на дълги разстояния.
64.19

Администратор
Като локомотив не може да се използва по ред причини - лекия тип ТОС, малката мощност на ДД, малкото сцепно тегло. А и не е предвидена за тази работа.veselintodorov написа:Мотрисата си е една подвижна квартира всички екстри има. Дали може да се ползва като локомотив ако се наложи.
Иначе вчера, мотрисата е пътувала Сф - Сп - Сф с италианска делегация. Към края на месеца оттново ще има някакво пътуване с нея. Поне и намериха малко работа да не хайлазува в депото.
64.19

Администратор


Чайката за 4.35ч до Бургас???Това в кои години е било?Звучи като научна фантастика.Nikss написа:Има 3-4 участъка в цяла България в момента, които стават за 160 km/h и за такива проби, но ако трябва чак от София да се тътрази до там подвижния състав... иначе едно време в сравнително добро състояние е била инфраструктурата в страната - особено 3-та линия - чайката щом за 4:35 часа е стигала до Бс - прави сметка.

Golyam fen sam na BDJ 

Информация
Модератори