Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Явно им е по-изгодно да слагат бандаж, вместо цели моно-блокове.
Последно промяна от 42 072.9 на Вто Дек 27, 2011 3:17 pm, променено общо 1 път.
Глобален модератор
Освен че дори и чисто физическия труд е по-малко, са и финансовите средства. Азвездите не доринасят с нищо за аеродинамиката, те са просто едно техническо решение. Дори звездата изисква както повече професионализам така и повече прецизност в отливането. Рисковете за пукнатини при звездите и при блоковете са почети в равно съотношение.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Администратор
Тя какъв ремонт е, доста време не се е мяркала по София, а и последно като я видях не беше цветенце. Блъскаше, тръскаше, от едната прожекторна камера падаха ситни стъкълца и пепеляк... Дано сега я стегнат, че направо си беше жива да я оплачеш.disell написа:Очаквайте скоро и 44.062 да се присъедини към клуба на "червените ботушки"
64.19
Администратор
Аз това го знам, но и доста слбед като ти си бил с нея си падаха стъклата... Освен това да не говоря колко е мръсна, компресорите текат и двата и вентилацията смуче от всякъде другаде, но не и от филтрите, които вероятно са затлачени от мърсотия.bdz46 написа:Тези стъкла си падат така от миналата година.
64.19
Администратор
Ами аз когато бях с нея на 3637, крушката изгърмя и я сменявахме на Тулово. Не знам дали е от блъскането или някой тъпанар е вдигнал напрежението на зарядното, защото ми направи впечатление, че доста пъти е писано в книгата, че горят крушки по пултаbdz46 написа:Не се ли свършват тези стъкла. Тя много блъскаше и сигурно много прожекторни крушки са оставили стъклата си там.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори