
А инак благодарение на нашия админ разчутото ще помогне много при фотографиране на ТПС, инфраструктура и т.н. Сега се замислям, че ако ме освободят от училище за 1 ден заради участието ми в "Здравей България" бих се престрашил, но едва ли ще стане.


Редно е ако става освобождаване от у-ще заради участието(ще ти дадат служебна бележка) да дойдеш, но трябва с нещо да си рано в София. Иначе добра диея е да дойде човек като теб - спотър, който редовно снима и се е сблъсквал с описаните проблеми.Nikss написа:В кръга на шегата: Не се притеснявай - Лорчето ще му асистира.![]()
А инак благодарение на нашия админ разчутото ще помогне много при фотографиране на ТПС, инфраструктура и т.н. Сега се замислям, че ако ме освободят от училище за 1 ден заради участието ми в "Здравей България" бих се престрашил, но едва ли ще стане.А за коя дата е определено участието? 7-ми няма да е, аз предполагам, че ще е на 6-ти.
Имам такава идея, но се чудя дали един заповеден диск няма да е хубав символ и намек за зелена светлина към нашето общество. Или един кран-машинист за дир. спирачка, реставриран катто трябва.42 072.9 написа:Ако имаш възможност остави нещо за спомен на предаването нещо от типа на "огледай се, ослушай се и ако не идва влак - премини"
НАли за това отиваме в телевизията, да види народа, че има цяло общество, макар и разделено на три.Искаме останалите хора да не ни гледат учудено, когато отиваме пред машината или заставаме в някое междугарие, ние сме нормални хора обичаме железницата и не искаме много, просто разбиране и малко свобода.
Между другото съм забелязал , че само у нас гледат така.Където съм бил - в Румъния , в Сърбия , Гърция , Турция , навсякъде хората изобщо не обръщат внимание.Най - много се удивих на едни снимки на RWman от Австрия , поне 10-тина бяха правени в големи навалици по перони на гари и там хората дори и най - малко не поглеждат към снимащия. На Bucuresti Nord дори попаднах в интересна ситуация - влязох в едни двуетажни вагони , току що дошли от Buzau и след като влакът се изпразни снимах вътре интериора на първия етаж.В този момент един от многото щъкащи по перона железничари (не знам каква функция изпълняват , при положение , че локомотивите сами си бутат съставите назад , след като пътниците слязат) ме видя и застана на вратата , докато си правих снимките.Човекът даже ми обърна гръб , извади от джоба някаква вафла и започна да я яде.След като свърших , излязох от вратата и тогава той бързо си хвърли вафлата , която не успя да си дояде и се провикна към машинистите , подаващи се от вратата на локомотива , като махаше с една палка.Само секунди по - късно композицията се изтгели.Искаме останалите хора да не ни гледат учудено, когато отиваме пред машината или заставаме в някое междугарие, ние сме нормални хора обичаме железницата и не искаме много, просто разбиране и малко свобода.
В България много хора не знаят, че има цяло общество, занимаващо се с жп фотография. Вчера в НОВА ТВ, човека на пропуска гледаше като гръмнат като му дадох да прочете писмото и остана учуден, че има толкова хора с този интерес - снимане на влакове. Охранителя на пропуска на в-к "Труд" пък почти беше сигурен, че няма да се заинтересуват от вестника за нашия проблем - все пак не излезе прави се срещнахме с репортер.VESO написа:Нали един полицай с чувство за хумор ни питаше дали има хора в България , които гледат снимки на влакове.Случката стана на Дупница , а полицаят излезе доста свестен и ни остави без проблем да снимаме.Било му интересно това , което правим , като че ли на Дца не се е снимало никога и оттам няма никакви снимки.
Нещо подобно съм изживявал и аз.Спомням си навремето, като ученик в 8 клас бях в един кръжок по електротехника и радиотехника и ни заведоха в лок. депо да разглеждаме един дизел седмак.Там ни обясняваха устройството му и как двигателя задвижва генератор, който от своя страна захранва тяговите двигатели.По-късно като ученик в техникума по електроника А.С. Попов във В. Търново, веднъж споделих наученото за дизела, моите съученици започнаха да ме подиграват за това как е възможно такова преобразувне на енергия.Първо механична, после електрическа и пак механична.Просто казаха,че си измислям.Най-лошото беше,че и учителите не ме подкрепиха,явно и те не са знаели принципа на локомотива.Но това ми даде сили да не се отказвам от моите знания и да си отстоявам мненията.Така,че не се притеснявайте от хорските мнения и гледайте напред!Nikss написа:Да се надяваме. Защото мен поне в началото когато споделих пред приятели, съученици и т.н., че съм запален по влакове ме подиграваха, гледаха ме все едно съм от Нептун паднал тук, сякаш правя нещо, което ограбва цялата държава.Ходи ги разбери.