












13212/211, 13214/213, 13216/215/ПОЧИВА/10202/10203, 13204/203;
Защо машината заминава толкова рано за Сърбия? У нас все още не е минала много проби. Не е била изпробвана на БВ.lok45111 написа:Прясна оперативна информация от днес 22.11.2006 г.:
В 18:30 по 2-ри гаров коловоз на гара София премина МДТВ, в чиито състав в студено състояние за ЖТП-Београд отпътува скъпата ни гостенка 444 - 022. Аз за съжаление с тъга я отгледах как потъва в мрака и останах да изчакам и моят влак...
![]()
Най-после да чуя, че този влак е пристигнал навреме в София. Учудващо е, че 46 235.8 не се е лигавила по пътя.БВ 3622 пристигна на време с 46 235.8 и се установи на 10-ти гаров коловоз;
През лятото около края на август "Чайката" дори влизаше навреме във Бургас, но на обратно позната песен с образците.07 написа:Дори и Връзката на Тулово да е навреме от там до Сф се трупат 20мин от намаления и спирания за образци и това беше още март месец, от тогава насам условията не са се променили..... А Януари месец въпреки 15 мин закъснение на Тулово 3622 беше НАВРЕМЕ на Подуяне - здраво ръчкане беше! Обратно 3621 ако не го спъне връзката на Дъбово успява да избие до 20 мин до Бургас
Виждал съм и по-лоши случаи - как 30111 заминава от София с 50 минути закъснение, а за съжаление това не е най-лошият случай.mitko_pz написа:Случвало ми се е да пътувам с този влак и да тръгне с 15 минути закъснение поради липса на локомотив
Рулоните са тежък товар и при разместването си са предизвикали дисбаланс и от там наклоняване на вагона, след което той е дерайлирал. Тук нито НК "ЖИ", нито "БДЖ - ЕАД" нямат вина, че някой не си е свършил работата. Още повече ако тези вагони са били от типа Еаs, които редовно преустройват за возене на рулони, но и ма и такива, които нямат поставени легла за рулоните. В този случай, вагонът вероятно не е имал легла за рулоните и те са се търкаляли докато не са предизвикали белята.KRAKOMOBILA написа:Много често почнаха да се случват такива работи......