13212/211, 13214/213, 13216/215/ПОЧИВА/10202/10203, 13204/203;
Администратор
Оперативна информация за днес 21.11.2006 г. от депо Подуяне:
ЕЛ 44 066.9 отново се разписа на вл. 3636, дойде за смяна на бригадите и замина за вл. 2611;
ЕМВ 32 109/110 замина ПВ 20221/20222;
ЕМВ 33 007/008 замина за ПВ 13208;
ЕМВ 33 001/002+33 005/006 днес ще обслужат ПВ 20223/20224;
ЕЛ 46 030 дойде от ДТВ 30532 за ДТВ 30505;
ЕМВ 32 123/124 докара ПВ 10110 и влезе в депо тъй като имаше четири счупени странични стъкла в салона;
ЕМВ 32 099/100 илзезе за ПВ 10123;
ЕМВ 32 141/142 днес обслужва ПВ 10121/10263/10114;
ЕЛ 44 072 влезе в депото заедно с 44 060, след което същият замина за трияжна гара;
БВ 8611, начело с 44 063 замина от гара София +40 мин поради изваждане на вагон с повредена инсталация за ел. захранване 1500V и съпътстващата това мероприятие маневра.
УБВ 2608 пристигна на време в гара София начело с 45 205;
УБВ 1602 се движеше на време и в гара София пристигна начело с 44 082;
От днес ПВ 13202/13201 ще се обслужва с ДМВ серия 10 "Дезиро", а ПВ 10202/10203 ще се обслужва от ЕМВ 32/33. Поради тези промени се прави и изменение в графика за работа на лок. бригади на ЕМВ, като от дежурството "нощно Банкя", което започва с вл. 13212 ще се извади вл. 13202, а ще се вмъкнат както следва:
13212/211, 13214/213, 13216/215/ПОЧИВА/10202/10203, 13204/203;
13212/211, 13214/213, 13216/215/ПОЧИВА/10202/10203, 13204/203;
64.19
Администратор
Прясна оперативна информация от днес 22.11.2006 г.:
В 18:30 по 2-ри гаров коловоз на гара София премина МДТВ, в чиито състав в студено състояние за ЖТП-Београд отпътува скъпата ни гостенка 444 - 022. Аз за съжаление с тъга я отгледах как потъва в мрака и останах да изчакам и моят влак...
На 3-ти гаров коловоз точно в 18:44 се установи ПВ 20206, обслужван от ЕМВ 32 111.7/112.5, която остана за ПВ 10214/10215 и аз се заех с нея...
ПВ 10214 точно на време замина от гара София и в Драгоман беше с 10 мин. закъснение поради изчакване в гарите Сливница и Алдомировци;
ПВ 10215 замина от гара Драгоман на време и в гара София се установи точно в 21:45 на 4-ти гаров коловоз;
БВ 8627 беше композиран на 6-ти гаров коловоз с 44 135.3 начело;
МБВ 292 беше композиран на 5-ти коловоз "запад" начело с 44 074 начело;
БВ 3637 София - Карлово - Варна беше композиран на 5-ти коловоз "изток" начело с варненската 44 088;
БВ 3622 пристигна на време с 46 235.8 и се установи на 10-ти гаров коловоз;
Нощна помощна в участъка Сливница - Драгоман тази нощ е 45 154 със софийска бригада и виден столичен помощник 
64.19
Защо машината заминава толкова рано за Сърбия? У нас все още не е минала много проби. Не е била изпробвана на БВ.lok45111 написа:Прясна оперативна информация от днес 22.11.2006 г.:
В 18:30 по 2-ри гаров коловоз на гара София премина МДТВ, в чиито състав в студено състояние за ЖТП-Београд отпътува скъпата ни гостенка 444 - 022. Аз за съжаление с тъга я отгледах как потъва в мрака и останах да изчакам и моят влак...
![]()
Най-после да чуя, че този влак е пристигнал навреме в София. Учудващо е, че 46 235.8 не се е лигавила по пътя.БВ 3622 пристигна на време с 46 235.8 и се установи на 10-ти гаров коловоз;
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
На първото питане ще ти отговоря директно защо машината си заминава толкова бързо. Клауза в договора за модернизация гласи, че "Железнице Србиjе" ще проведат на своя територия онази част от пробите, която няма отношение към проверка надеждността на локомотива. Тоест тягово - спирачната проба на бърз влак ще си бъде в Сърбия.
На второто питане също ще отговоря директно. Вероятно пътническия влак от 4-та линия не е закъснял и не са подпирали 3622 по разни гари, където същият не спира по разписание. Опита на машиниста също е от значение. Вероятно е паднало юнашко ръчкане
На второто питане също ще отговоря директно. Вероятно пътническия влак от 4-та линия не е закъснял и не са подпирали 3622 по разни гари, където същият не спира по разписание. Опита на машиниста също е от значение. Вероятно е паднало юнашко ръчкане
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Дори и Връзката на Тулово да е навреме от там до Сф се трупат 20мин от намаления и спирания за образци и това беше още март месец, от тогава насам условията не са се променили..... А Януари месец въпреки 15 мин закъснение на Тулово 3622 беше НАВРЕМЕ на Подуяне - здраво ръчкане беше! Обратно 3621 ако не го спъне връзката на Дъбово успява да избие до 20 мин до Бургас
Иначе Днес около 8ч и 40 мин. имаше движение по 600мм Ж.П линия на Бургаските солници ! Искренно съжалявам че нямах фотоапарат............
Влакчето се движеше от към Тухлената фабрика към солниците. Рядкост е да се види движение по тази линия , аз съм от Бургас на 27 год. съм и за 2ри път виждам влакче да се движи по тази линия! Предишния път беше преди много години още го нямаше надлезът и в чест на "соления експрес бяха спуснати бариери! А днес за малко не катастрофирах когато се загледах в теснолинеиката и се опитах да преброя вагоните........
Иначе Днес около 8ч и 40 мин. имаше движение по 600мм Ж.П линия на Бургаските солници ! Искренно съжалявам че нямах фотоапарат............
Влакчето се движеше от към Тухлената фабрика към солниците. Рядкост е да се види движение по тази линия , аз съм от Бургас на 27 год. съм и за 2ри път виждам влакче да се движи по тази линия! Предишния път беше преди много години още го нямаше надлезът и в чест на "соления експрес бяха спуснати бариери! А днес за малко не катастрофирах когато се загледах в теснолинеиката и се опитах да преброя вагоните........
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
През лятото около края на август "Чайката" дори влизаше навреме във Бургас, но на обратно позната песен с образците.07 написа:Дори и Връзката на Тулово да е навреме от там до Сф се трупат 20мин от намаления и спирания за образци и това беше още март месец, от тогава насам условията не са се променили..... А Януари месец въпреки 15 мин закъснение на Тулово 3622 беше НАВРЕМЕ на Подуяне - здраво ръчкане беше! Обратно 3621 ако не го спъне връзката на Дъбово успява да избие до 20 мин до Бургас
Лок 46 211 докара УБВ 8602.
ЕМВ 33 007/008 обслужваше нощните чифтета по Банкя.
Лок 44 060 беше начело на БВ 1622.
Вчера около 19:40 ч. между гарите Владо Тричков и Курило бърз влак № 2610, движещ по маршрут Варна – София, се удря в паднала върху железния път скална маса. Вследствие на удара са нанесени сериозни щети върху локомотива на пътническата композиция. Това е наложило подмяна на машината. “Български държавни железници” ЕАД своевременно са осигурили друг локомотив, с който влакът е продължил своето пътуване до крайната си гара. Превозният и локомитивен персонал на влака със собствени сили са отстранили скалната маса от железния път.
Отстраняването на скалната маса от железния път и подмяната на локомотивите са изисквали технологично време, което е довело до 85-минутно закъснение на бързия влак до крайна гара.
При сблъсъка на бързия влак със скалната маса няма пострадали пътници или служители на железницата!
Отстраняването на скалната маса от железния път и подмяната на локомотивите са изисквали технологично време, което е довело до 85-минутно закъснение на бързия влак до крайна гара.
При сблъсъка на бързия влак със скалната маса няма пострадали пътници или служители на железницата!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Локомотивът, пострадал при вречашният инцидент е 44 118 на депо Горна Оряховица. По време на обслужване на БВ 2610 в междугарието Владо Тричков - Курило, машинистът забелязва паднала голяма скална отломка на линията и предприема екстрено спиране на състава. Поради малката видимост и минималното време за реакция обаче последва удар на локомотива, при което се откъртва плуга, скъсва се провод към ГВР и е счупен тахопреобразувателя за скоростомерната инсталация. На мястото е пристигнала аварийна група от Възстановителна служба - София с авариен автомобил "Мерцедес" и след отстраняване на препядствието и идването на друг локомотив, влакът заминава към гара София.
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Малко инфо от днешният ден:
Поради продължителните валежи по 5-та линия в участъка Генерал Тодоров-Кулата се е активизирало свлачище. Благодарение на навременен сигнал на мястото е пратен кантонер, който посреща влаковите композиции и следи обстановката. Имайки се предвид обстоятелствата през инцидентното място се преминава със скорост 15км/ч и с готовност за спиране.
МБВ 360 - Лок 44 073.
МБВ 361 - Лок 44 109.
БВ 5621 - Лок 44 085.
БВ 5622 - Лок 45 170.
Поради продължителните валежи по 5-та линия в участъка Генерал Тодоров-Кулата се е активизирало свлачище. Благодарение на навременен сигнал на мястото е пратен кантонер, който посреща влаковите композиции и следи обстановката. Имайки се предвид обстоятелствата през инцидентното място се преминава със скорост 15км/ч и с готовност за спиране.
МБВ 360 - Лок 44 073.
МБВ 361 - Лок 44 109.
БВ 5621 - Лок 44 085.
БВ 5622 - Лок 45 170.
Виждал съм и по-лоши случаи - как 30111 заминава от София с 50 минути закъснение, а за съжаление това не е най-лошият случай.mitko_pz написа:Случвало ми се е да пътувам с този влак и да тръгне с 15 минути закъснение поради липса на локомотив
Един вагон, ама пълен! (4627)
Вчера към 14 часа при влизане в гара Долни Дъбник по път №1, дерайлират два вагона от товарен влак, натоварени с ламаринени рулони. Около 300м железен път е повреден, а около 30м път, непосредствено до първата входна стрелка е напълно унищожен. Причината е разместване на товара. Рулоните са били подредени надлъжно на вагона и са се изтъркаляли настрани. Последния вагон беше вдигнат на 03:02 часа. Отзовани бяха два възстановителни влака (от ГО и М), но техните кранове не бяха използвани. Движението се осъществява само по път №2, като има намаление на скоростта 25км/ч с фронт 250м. Няколко снимки от вдигането на втората талига на втория изпаднал вагон (след като пристигнах на мястото на произшествието към 01:50 с влак 4627):

Унищоженият железен път:

Вагонът, вдигнат с хидравличен крик:

Вагонът най-после е вкаран обратно в пътя:

Унищоженият железен път:
Вагонът, вдигнат с хидравличен крик:
Вагонът най-после е вкаран обратно в пътя:
Администратор
Рулоните са тежък товар и при разместването си са предизвикали дисбаланс и от там наклоняване на вагона, след което той е дерайлирал. Тук нито НК "ЖИ", нито "БДЖ - ЕАД" нямат вина, че някой не си е свършил работата. Още повече ако тези вагони са били от типа Еаs, които редовно преустройват за возене на рулони, но и ма и такива, които нямат поставени легла за рулоните. В този случай, вагонът вероятно не е имал легла за рулоните и те са се търкаляли докато не са предизвикали белята.KRAKOMOBILA написа:Много често почнаха да се случват такива работи......
64.19
Информация
Модератори