Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Според Гергов ж.п. транспортът до панаирното градче бил неефективен и безпреспективен , затова съдействал да демонират клона.Може би защото нямаше как да завърти някаква далавера (а цял Пловдив знае , че Гергов е човек , който и от духащия вятър може да изкара пари).
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:Според Гергов ж.п. транспортът до панаирното градче бил неефективен и безпреспективен , затова съдействал да демонират клона.Може би защото нямаше как да завърти някаква далавера (а цял Пловдив знае , че Гергов е човек , който и от духащия вятър може да изкара пари).
А от жп транспорт защо не вади?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Защото се е нацелил някъде другаде...

Иначе интересно е да видим локомотива на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" на Панаира :wink:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Би било добре да го докарат с едно звено, че да може да се разхожда напред-назад.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

assen5 написа:Линиите вътре в панаира и тях ли са ги извадили?
Логично е при положение, че са демонтирали клона. А всъщоност така ли е? Защото бях чел, че само са го асфалтирали където се пресича с булеварда. Кое как е точно?
Част от линията в панаира е под асфалта, друга част е демонтирана.

"ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" си карат звено май за да качат локомотива на него. Като посетя в Сряда събитието ще знам подробности.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Бяха два клона- едния беше за Панаирното градче, последно преди изтърбушването (ок. 1998 г.) му бяха докарали пред 18-та палата чисто новия вагон серия 63. Другия клон отиваше до ХПК Родина (все още седи част от линията барабар с прелезната уредба преди разклона за с. Рогош), като от самия комбинат излизаше разклонение за МЗ НАПРЕДЪК (той пък е зад Панаира, до моста на о.Адата).
Една поправка- не Г. Гергов зеноса клона, а бившия кмет два мандата д-р Иван Чомаков. По негово време в първия му мандат 1999-2003 г. Панаира беше все още Общински и тоя въпросен г-н комунист-католик извади клона за Панаирното градче. А през втория му мандат 2003-2007 хариза на другия комунист Георги Гергов Панаира.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Labros , бъркаш в едно - Чомака не е комунист , а е от ОДС (СДС) и с това продължи традицията Пловдив да няма червен кмет години наред.Сегашният Славчо Атанасов прекъсна синята традиция , но е от ВМРО и социалистите пак точат зъби за следващите местни избори.
А колкото до съсипването на Панаира , одисеята започна още при Пачо Гърнето в края на мандата му през 1999 г.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Веско, д-р Иван Чомаков има партийна книжка. Съшия стана баш демократ след 1989 г. Това лице беше изгонено през 1997 г. от длъжността "Завеждащ отделение" при болницата на "Пещерско шосе" за подкупи, злоупотреби и тормоз на персонала.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

С Панаира стана следния филм- Г. Гергов закупи от Община Пловдив общински имоти на в пъти занижена цена. Само след 2 години с апортна вноска на същите тия имоти, закупи основния дял акции на Панаира.

Пост скриптум: размихме темата (извинения), но нека не се трият, а се преместят мненията, защото казват истината. И бях заплашван със саморазправа, за това, че повдигнах в съда въпроса... и изгониха баща ми от работа именно за това, че дадохме гласност по радиото. Сега вдигат олелия до небето за Панаирното градче, но пакостта е сторена вече.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Затова панаирът е на това дередже.А истината се знае , ако не от всички , то поне от 2/3 от пловдивчани.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

През този вече липсващ ЖП клон са вкарвали на няколко пъти локомотиви. В единия случай е представяна JZ 442, преди това са докарвали няколко дизела и един електровоз.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да не забравяме , че през 1964 г. по този начин е докаран 80001-1 , закупен от БДЖ и през 1967 г. започва редовна работа в депо Септември.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Да не забравяме , че през 1964 г. по този начин е докаран 80001-1 , закупен от БДЖ и през 1967 г. започва редовна работа в депо Септември.
Локомотива е бил качен на специален вагон и закаран на панаира по железопътната линия, водеща до там. "Лепа ви Брена"(442-008) също по тоя начин е изтангъркана с 52-ра серия до там. По този начин е каран и един от модерните за онези времена вагони В-84.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Електровоз на Румънските железници също е бил на "този коловоз но не помня коя кодина , при всички случеи е било година преди влизането им като серия 46- на БДЖ. 8)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
choveka_vlak написа:Електровоз на Румънските железници също е бил на "този коловоз но не помня коя кодина , при всички случеи е било година преди влизането им като серия 46- на БДЖ. 8)
Есента на 1984 г. е имало у нас CFR40.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация