
Точно.IC-тата им са с такива вагони , за които може само да мечатем.Единственото , по което си приличат с нашите 63-ки , са автоматичните врати и неотварящите се прозорци.И най - вече в северната ни съедка се движат няколко разновидности на тези вагони.Labros написа:Освен в цената мисля, че се различават и по комфорта на вагоните.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Няма нищо , което да ги отличава , всичко си е нормално.Както ние пускаме 63-ки на ускорените влакове , така и там на R и IC пускат "В 11" - ето какво представляват тези вагони:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
интериор;
Някои от вагоните имат и барв салона.
Влакът от снимките пътува за Mangalia.При влизане в Bucureşti N. видях още един заминаващ влак (предположително IC) с такива вагони.А тези стояха на гарата , композирани за друг ускорен влак.Общо взето ливреите са различни.
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
интериор;
Някои от вагоните имат и барв салона.
Влакът от снимките пътува за Mangalia.При влизане в Bucureşti N. видях още един заминаващ влак (предположително IC) с такива вагони.А тези стояха на гарата , композирани за друг ускорен влак.Общо взето ливреите са различни.
Последно промяна от VESO на Сря Окт 07, 2009 10:05 pm, променено общо 1 път.

Администратор
У нас едно време е имало експреси с различна ливрея. Като започнем със "Синия дунав", минем през "Пловдив"(белия влак), "Златните" и т.н.
Аз си мисля, че не е нужно всеки УБВ да е със собствена ливрея, а по - скоро всички да са с еднаква - такава като на 22-97 и бистрата. Но за това трябват и хубави първокласни вагони, още 97-ци и малко желание от страна на Дирекцията.
Аз си мисля, че не е нужно всеки УБВ да е със собствена ливрея, а по - скоро всички да са с еднаква - такава като на 22-97 и бистрата. Но за това трябват и хубави първокласни вагони, още 97-ци и малко желание от страна на Дирекцията.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори