Най - удачният вариант , в който този вагон може да се включи е в композицията на "Сл.Бряг" заедно с 97-ците и бистрото - ливреята им е еднаква.Тук обаче естетиката се разрушава от два фактора - първокласната 74-ка е с червено бяла окраска и за капак някой инат непрекъснато подава за ускорения или червенобял или син инвалиден.Синият може спокойно да го композират на "Зл. Пясъци" и ще си пасва идеално с 63-ките.

Администратор
Абсолютно съм съгласен, че бяло - сиво - червения вагон за превоз на ТПЛ и велосипеди може да се включи на 8601/8602. Преди това трябва обаче да се намери някакъв читав първокласен.VESO написа:Най - удачният вариант , в който този вагон може да се включи е в композицията на "Сл.Бряг" заедно с 97-ците и бистрото - ливреята им е еднаква.Тук обаче естетиката се разрушава от два фактора - първокласната 74-ка е с червено бяла окраска и за капак някой инат непрекъснато подава за ускорения или червенобял или син инвалиден.Синият може спокойно да го композират на "Зл. Пясъци" и ще си пасва идеално с 63-ките.
64.19

Администратор
Точно с нова ливрея. Ако бяха внесли първокласни INTERCITY вагони от DB, те щяха да са идентични по вид с 22-97 и бистрото и ставаше прекрасна композиция. Току - виж се сетили за това като четат форумаVESO написа:Под читав , да разбираме с нова ливрея , идентична на останалите вагони.А иначе 74-ката си е много читава.

Добър вариант за първокласен вагон за композиция с вагони 22-97 и "Бистро" е този тип Apmz, който осигурява скорост до 200 км/час.
Друг вариант е вагон тип Avmz, който не се различава особено от показания по - горе.
64.19


Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Глобален модератор
То явно УБВ-тата си останаха идентични само с БЪЛХАРИЯ!. Тъй че на "гол тумбак-чифте пищови", ще му дойдат много... (за различните цветове иде реч).




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Глобален модератор
Ех, Колега дълга ама много дълга тема..., ми то няма инфраструктура за други. (интерсити или дори регио...) 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Именно поради инфраструктурата се наложи премахването на наименованието Експресен Влак.
Иначе ми е интересно нещо за вбъдеще- като се пусне линията до Димитровград и после до Свиленград, дали освен ПВ ще се движат и БВ, а защо не и УБВ София-Димитровград-Свиленград? Проектната й скорост е 160 км/ч. И совсем спокойно влак "Хебър" може да си е със старата синя ливрея... само че като УБВ.
Иначе ми е интересно нещо за вбъдеще- като се пусне линията до Димитровград и после до Свиленград, дали освен ПВ ще се движат и БВ, а защо не и УБВ София-Димитровград-Свиленград? Проектната й скорост е 160 км/ч. И совсем спокойно влак "Хебър" може да си е със старата синя ливрея... само че като УБВ.

Глобален модератор
Ех!,-мечти за всеки... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Точно поради незадоволителното качество на инфраструктурата въведоха тези промени.Затова нашите експресни влакове са само ускорени бързи - т.е бързи , които спират на по - малко гари.Такива влакове в Европа са IC (Inter City) , докато експресите са много малко - с такъв статус са само ICE (Inter City - Express) в Германия и TGV във Франция (мисля , че имаше още един тип).Навсякъде бързите са IR (Inter Regio) - бързи и Regio / Local - пътнически.
В съседна Румъния нещата са доста интересни.Видовете категории влакове са "C" (Cursa) - отговаря на нашите КПВ , движи се на кратки разстояния (пример от България мога да дам със София - Банкя и Пловдив - Асеновград) , "P" (Personal) - пътнически влакове на по - дълги разстояния (пример от нашата страна София - Г. Оряховица и Видин - София) (едно уточнение - крайградските влакове от гарата на Букурещ до летище Otopeni , обслужвани от DESIRO обаче не се водят Cursa , а Personal - т.е. с по - скъпи цени на билетите) , "A" (Accelerat) - бързите влакове , отговарят на нашите бързи , "R" (Rapid) - идентични на нашите ускорени. В Румъния има още 2 категории ускорени влакове , едните са "IC" (Inter City) и спират само на по - големите градове и "IC-E" (Inter City Express) , който в истинския смисъл на думата не е експресен влак (казах по - горе кои влакове в Европа имат тази превилегия) , а просто не спира никъде от начална до крайна гара.Посочиха ми и пример - Bucureşti N. - Constanta (директен).Това е все едно у нас влак София - Бургас без спиране никъде по пътя си да е с категория по - висока от УБВ-тата.Попитах каква е разликата между тези 3 вида ускорени и отговорът , който ми беше посочен е , че различията са единствено и само в цената.
В съседна Румъния нещата са доста интересни.Видовете категории влакове са "C" (Cursa) - отговаря на нашите КПВ , движи се на кратки разстояния (пример от България мога да дам със София - Банкя и Пловдив - Асеновград) , "P" (Personal) - пътнически влакове на по - дълги разстояния (пример от нашата страна София - Г. Оряховица и Видин - София) (едно уточнение - крайградските влакове от гарата на Букурещ до летище Otopeni , обслужвани от DESIRO обаче не се водят Cursa , а Personal - т.е. с по - скъпи цени на билетите) , "A" (Accelerat) - бързите влакове , отговарят на нашите бързи , "R" (Rapid) - идентични на нашите ускорени. В Румъния има още 2 категории ускорени влакове , едните са "IC" (Inter City) и спират само на по - големите градове и "IC-E" (Inter City Express) , който в истинския смисъл на думата не е експресен влак (казах по - горе кои влакове в Европа имат тази превилегия) , а просто не спира никъде от начална до крайна гара.Посочиха ми и пример - Bucureşti N. - Constanta (директен).Това е все едно у нас влак София - Бургас без спиране никъде по пътя си да е с категория по - висока от УБВ-тата.Попитах каква е разликата между тези 3 вида ускорени и отговорът , който ми беше посочен е , че различията са единствено и само в цената.
Последно промяна от VESO на Сря Окт 07, 2009 10:02 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори