Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Климатиците на модернизираните маш не се ли проверяват/ремонтират при ремонти/прегледи и т.н.?
А за климатиците на оригиналните 44 и 45 доколкото знам на повечето се поддържат и си работят... 8)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

За да се подържат трябва фирма която да ги зарежда. СФ лок не се зареждат.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

44142 написа:За да се подържат трябва фирма която да ги зарежда. СФ лок не се зареждат.
Не е редно за всеки ремонт да се търси външна фирма. Конкретно за климатиците просто няма пари за зареждане с фреон. 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:За да се подържат трябва фирма която да ги зарежда. СФ лок не се зареждат.
И на оригиналните Р-ки и на модернизираните ли не се зарежда с фреон? Не ми се вярва да поглъщат галони от тази ценна за климатиците течност, все пак те са малки, а не съм чувал толкова бързо да го изразходват... а филтри, нещо друго поддържа ли се... ама какво питам... то щом с фреон не зареждат... ясна му работата... :? :(
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Депото не е сервиз за поддръжка/ремонт на климатиците. Има си специализирани фирми за това. Като има пари- викат се техници и се пълни.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На някои машини пък почнаха да текат, явно си плачат за по - сериозна поддръжка.
64.19
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

На 01.10.2009г ще спират 44001 за ПР
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok06 написа:На 01.10.2009г ще спират 44001 за ПР
Предполага се, че ремонта ще ес прави в "Кончар" :roll:
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Естествено. Хърватските търгаши трябва да цунат някоя и друга пара в тая криза. Интересно дали ПР влиза в договора като безплатен (все пак машината е правена там) или БДЖ ще кихне някой кинт... който уж го няма... за заплати... но за шуробаджанаците от хърватската шайка обирджии със сигурност ще се намери.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Естествено. Хърватските търгаши трябва да цунат някоя и друга пара в тая криза. Интересно дали ПР влиза в договора като безплатен (все пак машината е правена там) или БДЖ ще кихне някой кинт... който уж го няма... за заплати... но за шуробаджанаците от хърватската шайка обирджии със сигурност ще се намери.
Ремонтите се заплащат и то на доста висока цена. Един подемен ремонт беше някъде към 100 000 лева ако не ме лъже паметта. Обикновено ремонтите се плащат по банков път и със закъснение както всичко в БДЖ, ако не греша дори може да се окаже, че за ремонта пари няма и машината да седи в депото на ограда известно време.
64.19
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Тук е момента да си зададем въпроса "Само Кончар и хърватите ли могат да модернизират машини ?" и не може ли някой друг да поеме това реновиране, ако мога така да го нарека ? Някъде бях гледал снимка на модернизирана 40-ка на CFR, сега не си спомням точно къде, но на външен вид изглеждаше 100 пъти по-добре отколкото нашите "модернизирани" 46-ци, не мислите ли ?

ПП - За това говоря:

http://www.railfaneurope.net/pix/ro/ele ... 078-9a.jpg
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не разбира се. Модернизации правят много заводи, но нашите са избрали "Кончар". Освен това 44 001/002 бяха прототипи, заради които "ШКОДА" заведе дело и "Кончар" вече нямат право да правят модернизации на базата на чешкия кош и талиги.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 44 002.4 щъкаше на 8601/8602. На връщане, влакът се движеше с около 5 мин. закъснение. Локомотива доста тресе, но все пак скоро е за подемен ремонт. Има проблеми обаче с втора талига. Удря на отбивачки. Колегите казаха, че не е боксувала обаче, а и по ускорението може да се съди за това. За феновете на V над 120, прилагам следната СНИМКА 8)

п.п.: Добре, че на 8601/2 няма вече 63-ки, че иначе тая снимка нямаше да я има :twisted:
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Това че поблъсква на отбивачки далеч не и е най-големия проблем :idea: :!:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Това че поблъсква на отбивачки далеч не и е най-големия проблем :idea: :!:
Проблемите са много, дано като я спрат за ремонт, да ги изчистят. Въпреки, че има много неизчистваеми такива.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация