А за климатиците на оригиналните 44 и 45 доколкото знам на повечето се поддържат и си работят...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
И на оригиналните Р-ки и на модернизираните ли не се зарежда с фреон? Не ми се вярва да поглъщат галони от тази ценна за климатиците течност, все пак те са малки, а не съм чувал толкова бързо да го изразходват... а филтри, нещо друго поддържа ли се... ама какво питам... то щом с фреон не зареждат... ясна му работата...44142 написа:За да се подържат трябва фирма която да ги зарежда. СФ лок не се зареждат.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm
Администратор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Естествено. Хърватските търгаши трябва да цунат някоя и друга пара в тая криза. Интересно дали ПР влиза в договора като безплатен (все пак машината е правена там) или БДЖ ще кихне някой кинт... който уж го няма... за заплати... но за шуробаджанаците от хърватската шайка обирджии със сигурност ще се намери.
Администратор
Ремонтите се заплащат и то на доста висока цена. Един подемен ремонт беше някъде към 100 000 лева ако не ме лъже паметта. Обикновено ремонтите се плащат по банков път и със закъснение както всичко в БДЖ, ако не греша дори може да се окаже, че за ремонта пари няма и машината да седи в депото на ограда известно време.Labros написа:Естествено. Хърватските търгаши трябва да цунат някоя и друга пара в тая криза. Интересно дали ПР влиза в договора като безплатен (все пак машината е правена там) или БДЖ ще кихне някой кинт... който уж го няма... за заплати... но за шуробаджанаците от хърватската шайка обирджии със сигурност ще се намери.
64.19
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Тук е момента да си зададем въпроса "Само Кончар и хърватите ли могат да модернизират машини ?" и не може ли някой друг да поеме това реновиране, ако мога така да го нарека ? Някъде бях гледал снимка на модернизирана 40-ка на CFR, сега не си спомням точно къде, но на външен вид изглеждаше 100 пъти по-добре отколкото нашите "модернизирани" 46-ци, не мислите ли ?
ПП - За това говоря:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/ele ... 078-9a.jpg
ПП - За това говоря:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/ele ... 078-9a.jpg
Последно промяна от БДЖ на Нед Сеп 27, 2009 9:47 am, променено общо 2 пъти.
Администратор
Администратор
Вчера 44 002.4 щъкаше на 8601/8602. На връщане, влакът се движеше с около 5 мин. закъснение. Локомотива доста тресе, но все пак скоро е за подемен ремонт. Има проблеми обаче с втора талига. Удря на отбивачки. Колегите казаха, че не е боксувала обаче, а и по ускорението може да се съди за това. За феновете на V над 120, прилагам следната СНИМКА
п.п.: Добре, че на 8601/2 няма вече 63-ки, че иначе тая снимка нямаше да я има
п.п.: Добре, че на 8601/2 няма вече 63-ки, че иначе тая снимка нямаше да я има
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Администратор
Информация
Модератори