
Администратор
Ще има още такива вагони - в завода в Септември видях три подготвени коша за рециклиране. На тях седалките също ще са самостоятелни. Последните ги доставят от ТЮВАСАШ - Бурса, не били лоши, но във вагона става малко тясно с тях. Другото, което не харесвам са прозорците - можеше да се приложи изпълнение подобно на серия 63, просто с тая дограма стоят неестествено и грозно.VESO написа:Мисля , че само един вагон е оборудван с единичните седалки и го пускали само на атракционни пътувания.Но щом вече и в редовна експлоатация го вкараха , ще очакваме още такива изпълнения.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
ДА ги направят поне като хората, защото сегашните прозорци са смешни и грозни. Може да се измисли нещо от типа на тези при вагоните серия 63, хем ще стоят хубаво, хем ще има по - голям светъл отвор, а не една педя дървения... Освен това, поставянето на тези прозорци обуславя монтаж на климатик, а такъв по ред причини не може да се монтира на теснопътните вагони.VESO написа:За съжаление ще се нагледаме на все повече екземпляри с неотварящи се прозорци.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
"Гениалната" идея е на някой, който хал хабер си няма как ще изглеждат вагоните. Освен това през лятото вътре става ад. Поне да бяха направили някаква друга концепция на системата за отваряне.Labros написа:То е ясно, че рано или късно ще направят всички теснопътни вагони такива джамове. Някоя "началническа" комунисто-болшевишка кратуна е родила тая "гениална" идея.
64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
За планировката и интериора съм съгласен , тоалетната също е по - широка от стария тип , но категорично не подкрепям изпълнението на прозорците.Колкото до седалките , ще има още вагони с такъв тип , няма да е само един.
Предполагам като малки сте чели приказката "Клан - недоклан , дран - недодран".Ето ви нагледен пример за модернизиран - недомодернизиран.Май е само един такъв вагон в движение.





Нормално, старите рамки вече почват да издъхват - сигурно или не е можел да се отваря или да се затваря - нещо такова и се е решило да се сложи нов pvc прозорец. Инак за този изобщо не може да се каже модернизиран - недомодернизиран тъй като нито вътре е пипнато нещо, нито пък отвън друго освен този прозорец. Той дали е и 5% от целия вагон... виж ако едната половина е с новата, а другата със старата тапицерия, на модернизираната са подменени прозорците с pvc, а на немодернизираната са оригиналните, може да се съгласим със израза.
Ще бъде много яко такива вагони - който иска зимата на топло - в модернизираната част, който иска на прозорец седи в немодернизираната част. Ще станат като 97-ците, но пък ще е друго нещо... леле откъде го измислих, но като се замислите идеята ми е много добра, като за немодернизираната част само лек козметичен ремонт, нищо повече.
Умно измислено нали? Нещо като смесен вагон серия 30 40. 




Много е малък вагона , за да се дели.По този случай някой ме беше попитал защо при модернизацията на тези вагони не са направили още една тоалетна в другия край.Ами отговорът е в спецификата на вагона - така ще се намали чувствително полезно използваемата площ за седалки.Така че всякакви експерименти с тези малки вагони са рискови относно броя на местата в тях.
Информация
Модератори