003 трябва да е в Дряново, и да е без климатик43.309 написа:Интересно, че в състава на "Янтрата" видях 63 -003.


Колега, той има в предвид 15 63 003 и 15 63 004 които се движат редовно, и двата миналата година излязоха от ревизии.07 написа:003 трябва да е в Дряново, и да е без климатик43.309 написа:Интересно, че в състава на "Янтрата" видях 63 -003.


Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Този вагон е от новата композиция на "ПЛЕВЕН"-а, когато го пуснаха до Пловдив.VESO написа:На 51 52 25 63 008 - 3 ясно си личи как "Плевен" е замазано и отгоре нанесено "Горна Оряховица".Сега този вагон пътува в състава на Янтрата.А има и още като него.
А интересно ми е дали 63-та серия от старата партида са до №040 или ще има омешани номера.
64.19

Администратор
Тогава новата партида 63-ки ще трябва да започва от 25 63 040 нагоре, така ли да разбирам?
Ако е така, то не е проблем да бъдат отделени и с нарочна заповед да се опоменат, че те са за Vмакс съгласно проектната документация.
А що се касае до 15 63 003 - не е лош вагона, но той не е бил на "ПЛЕВЕН"-а май. Иначе 63-003, 004, 005, 006, 007 и 008 са били плевенски вагони със сигурност. След като са им взети прототипните вагончета.
Ако е така, то не е проблем да бъдат отделени и с нарочна заповед да се опоменат, че те са за Vмакс съгласно проектната документация.
А що се касае до 15 63 003 - не е лош вагона, но той не е бил на "ПЛЕВЕН"-а май. Иначе 63-003, 004, 005, 006, 007 и 008 са били плевенски вагони със сигурност. След като са им взети прототипните вагончета.
64.19
Интересна работа , преди да модернизират вагоните , те можеха да се движат с максимална скорост до 120-140 км/ч ( 40-тите серии ) а след като сложат дисковата спирачка и подменят част от коша на вагона падат до 100 км/ч , ами то по-добре тогава само да сменят вътрешния интериор и да ги пускат веднага , вместо това УБВ да стават по-бавни и от ПВ 

Още нещо за тези , които вероятно не са забелязали - новата партида , заснета в Дряново са инвалидни вагони - от снимката се вижда , че местата във вагона са 65 - толкова , колкото са в инвалидна 63-ка от старите.А нормален второкласен "Bmp" има 78 места , ето и снимка.
За сравнение в първокласен са 58.
За сравнение в първокласен са 58.

Брех на тез първокласни 63 големи разминавания в посочения брой места на шаблоните забелязах вчера... на първокласната 63 на 2602 пишеше, че местата са 75, на първокласната на Янтрата пък пишеше също 78, а тук виждам 58.
Ходи ги разбери кое е вярно, но предвид схемата 2+1 на редица е ясно, че са 58. 



Следя темата от много време и бих искал сега да се включа в дискусията.
Малко ми е странно, като чета песимистичните мнения, за номера на серията, и относно опастността от ограничение до 100кмч, заради бюрократични недорузомения.
Аз съм просто фен на железниците, а не инженер, машинист, или какъвто и да е железничар, и със сигурност нямам нужните познания, за да кажа дали рециклирането е успешно и в кой от 2та завода, правят най-добрите 63new generation или 65(както искайте ги наричайте).
Аз уча икономика, и това което виждат очите ми е единствено успех за България. В учебниците е пълно, с данни и информация за апогея на българската икономика, когато цялата държава е била пълна със заводи и предприятия. Сега единствено са останали разрушени цехове, стърчащи студени комини, и изоставени кранове.
Трябва да обърнем внимание, че са отделени пари, и че все пак някой се е сетил да направи нещо умно. Нещо, което е наистина печелившо, и всички нормални държави правят от години.
Трябва да се гордеем, че от България излизат вагони за 160кмч, а не ги влачиме до други държави и там да ни ги ремонтират много по-калпаво, и на двойна цена.
Честно ви казвам, мислех че тези заводи, са закрити. Много благо ми стана, че хората работят вътре, и че наистина се раздават. За парите които са дадени за рециклиране, изглеждат повече от чудесни.
Администрацията не е глупава. Ще оправят, номерацията, и новите вагони ще си се движат в много прилични скорости. Най-важното е сега ние да си ги пазим чисти, и здрави.
Малко ми е странно, като чета песимистичните мнения, за номера на серията, и относно опастността от ограничение до 100кмч, заради бюрократични недорузомения.
Аз съм просто фен на железниците, а не инженер, машинист, или какъвто и да е железничар, и със сигурност нямам нужните познания, за да кажа дали рециклирането е успешно и в кой от 2та завода, правят най-добрите 63new generation или 65(както искайте ги наричайте).
Аз уча икономика, и това което виждат очите ми е единствено успех за България. В учебниците е пълно, с данни и информация за апогея на българската икономика, когато цялата държава е била пълна със заводи и предприятия. Сега единствено са останали разрушени цехове, стърчащи студени комини, и изоставени кранове.
Трябва да обърнем внимание, че са отделени пари, и че все пак някой се е сетил да направи нещо умно. Нещо, което е наистина печелившо, и всички нормални държави правят от години.
Трябва да се гордеем, че от България излизат вагони за 160кмч, а не ги влачиме до други държави и там да ни ги ремонтират много по-калпаво, и на двойна цена.
Честно ви казвам, мислех че тези заводи, са закрити. Много благо ми стана, че хората работят вътре, и че наистина се раздават. За парите които са дадени за рециклиране, изглеждат повече от чудесни.
Администрацията не е глупава. Ще оправят, номерацията, и новите вагони ще си се движат в много прилични скорости. Най-важното е сега ние да си ги пазим чисти, и здрави.

Администратор
Лично аз не съм изказвал ни най - малко песимистично мнение за рециклираните вагони от новата партида. Напротив - това, което видях ме радва много и единственото от което се опасявам е дали умните глави в БДЖ - ЕАД ще се сетят да разграничат по някакъв начин новите от старите вагони от серията, за да не попаднат и те в списъка на "скопените". Що се касае до технологиите и качеството - смятам, че за около 800 000 лв/вагон, това което получаваме е чудесно и ще задоволи нуждите на БДЖ поне в близките 7-8 години.
64.19
Информация
Модератори