Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Колко вагона ще бъдат инвалидни?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Колко вагона ще бъдат инвалидни?
За сега видяхме общо 5 бр. с такова предназначение, сигурно ще се направят още 5 бр.

Вероятност има в Дряново да се направят само инвалидни, пък Септември да прави нормалното изпълнение. Много ми е интересно, кой от двата завода пръв ще пусне "А" вагон.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Във вагона има инсталиран стабилен източник на 220V и под масичките в салона има изведени контакти, на които да се включат различни маломощни консуматори - преносим компютър, GSM апарат и др.
То това добре. Но колко ли ще изкара...
Опираме до нашенския си манталитет. Възпитание почти никакво, да не кажа нулево, култура по време на пътуване- липсва. Гледа се да е удобно и да не реват, че влаковете били мръсни, но главната вина си е в пътниците...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Контакти (макар и не под всяка масичка) имаше и в старите вагони. Повечето са с отдавна изкормено захранване.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Контакти (макар и не под всяка масичка) имаше и в старите вагони. Повечето са с отдавна изкормено захранване.
Защото старите статични даваха ядове и вместо да се реши проблема, махнаха контактите. Новия статичен ще дава стабилно напрежение при всякакви колебания на захранващото 1500V напрежение, управлението на статичния е микропроцесорно.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

63 или 65,без значение, Vmax=100.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Няма да е 100.Могат без проблем да се движат със скоростта , за която са сертифицирани - лично бяхме убедени от работниците в завода за това.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Работниците не издават заповедите... Ако са серия 63, ще трябва или да се движат със 100, или и старите да се пуснат с конструктивната скорост.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тя серията и без това е грешна - както на старите , така и на новите вагони.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Щом се води 63-та, значи ще е до 100 км/ч. Нямам как да е иначе- едната част до 100, другата за 160 км/ч.
Апропо, да вземат да пуснат по един вагон на 360/1/2/3. Така ще има наши вагони във фанариотските влакове, които да си возят наши пътници.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

В следващите редове, ще можете да прочетете и да видите как се правят вагони 63 серия, от стари купейни 40-ки и спални вагони. Първо се изтърбушва вагона и се оставя шасито, носещите колони и покрива. Правят се напълно нови страни на вагона. След това се грундирва и китосва, поставя се шумоизолация, след което се боядисва и му се поставят прозорци. Следва топлоизолацията, поставянето на талигата.

Общ изглед на вагон1.

Общ изглед на вагон2.

Общ изглед на вагон3.

Полуготов интериор.

Поставят се талигите, климатика. Почтиготов вагон, който чака инсталирането на климатика и ел. таблото. Ел. табло монтирано във вагона, интериор на напълно готов вагон. Седалките са италиански, а не както в другите вагони 63-та серия турски, автоматичните врати обаче на турски, сигналните стопове са светодиодни. Тоалените не са вакуумни, едната от двете тоалетни е инвалидна, в салона на вагона ще бъдат монтирани специални места за инвалидни колички. Няколко снимки на напълно готов вагон серия 63: снимка1, снимка2; номера на вагона.

Останах с добри впечатления от вагоните, целия технологичен процес се изпълнява професионално от професионалисти. Силно се надявам че вагоните ще издържат дълго време по родните ни жп. пътища без да имат проблеми.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ще се види колко ще изкарат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Работниците не издават заповедите... Ако са серия 63, ще трябва или да се движат със 100, или и старите да се пуснат с конструктивната скорост.
Тогава защо старите са с номера от 001 до 044, а новите от 045 нагоре? Именно за да се издаде заповед когато започнат да се движат изцяло само те на УБВ, а не в комбинация със стари 63. :wink: Работниците не издават заповедите, но издават вагоните във вид, в който издаващите заповеди трябва да се замислят сериозно до кога мислят да продължават както са я подкарали. :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Според мен трябва да се работи в насока за правилно определяне серията на вагоните - и всички от новата партида да са групиравни в правилната серия. Например онзи ден видях, че има вагон с номер 041, тоест или старите 63-ки са били 40 бр. или има нещо объркано тук. В темата за ограничената скорост писах варианти за пренебрегване на "възпиращата" заповед.

Редно е да се даде правилната серия на вагоните и лично ще се заема да пиша на Белева по случая, както и този път ще изискам отговор на предложението. Нека Весо да се конкретизира в сериите.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Интересно, че в състава на "Янтрата" видях 63 -003.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация