Новите с вакуумни тоалетни ли са?
Ако не, то сертификацията по RIC е сложена ей така.

Рециклирането се извършва по техническо задание на БДЖ, поради което въпроса трябва да бъде зададен на тях. А и тоалетните са лесно адаптивни към вакуумната система. Според мен може от ВЗ "Интерком" да направят прототип с апаратура от вакуумни WC на вагони серия 33. Там има такъв вагон и могат с разрешение от БДЖ да качат на някои от сега строящите се вагони тези системи за вакуумни тоалетни пък да видим.Labros написа:И каква е тоя рециклация без вакуумни нуждници![]()
![]()
Именно с тях ще става качването, както и до сега, просто нямаме пригодени за инвалид перони, че да се изработят специални платформи. Иначе като цяло, конструкцията на вагона е изключително осъвременена, използват се италиански седалки, идентични с тези в гръцките вагони на 361/2/3, осветлението се извършва изцяло с LED лампи, което прави вагона изключително енергоефективен и щадящ околната среда поради избегнатата употреба на лампи с нажежаема жичка и флоуресцентни тела. Подовото покритие също е от нов тип - негоримо и лесно за почистване. Във вагона има инсталиран стабилен източник на 220V и под масичките в салона има изведени контакти, на които да се включат различни маломощни консуматори - преносим компютър, GSM апарат и др.Labros написа:А качването на инвалидните колички как ще става?
Не виждам на самия вагон да има платформа, тъй че ме навява мисълта, че ще се използуват приспособленията за повдигане по гарите.
Последно промяна от Vancho на Чет Сеп 17, 2009 8:09 pm, променено общо 1 път.