
надписът LDE 1450 ми навява мисълта че в него тупти сърце идентично с нашите "Шестаци" И щом е с ЕПС освен по коша и пултовете няма с какво да прилича на нашите четворки талигите на лок с ХПС са различни от тези за ЕПСAnonymous написа:Заговорихте за подобия на 04 и аз ще ви представя нещо много интересно известно на адски малко хора. Става въпрос за локомотив прототип на SGP с кош и талиги на 99% идентични на 04. Разликата тук е,че при 04 предаването на теглителната сила е дизел-хидравлично а при този прототип под серия LDE 1450 дизел-електрическо. Машината не е експлоатирана много и е предадена през 1969 година на частната фирма GKB и е бракуван и нарязан 1972 година.
Ето снимки на локомотива
Тук малко преди нарязването
http://www.bahnbilder.de/bilder/38053.jpg
Тук в по-добро състояние
http://www.railfaneurope.net/pix/at/pri ... /GRAZB.jpg
А тук и в движение
http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/d ... 021bb3aeaa
Надявам се да ви харесва и няма да е лошо още някой да потърси информация за тази уникална и красива машина

Администратор

Имам въпроси. Подразбрах, че първите машини от 04-01 до 04-20 са били в депо София, от 04-21 до 04-41 в Пловдив, а от 04-41 до 04-50 в Дупница. Въпросите са ми. Първо, вярно ли е разпределението. Второ ако е вярно всички поредни номера ли са така по депата или е имало и разбъркани. Кой машини са бракувани преди преномерирането и поставянето на контролна цифра.
П.П. Наясно съм, че до 1975 или 1978 не помня вече всички машини от 04-01 до 04-50 са били в депо София, интересува ме след тези години как седят нещата.
П.П. Наясно съм, че до 1975 или 1978 не помня вече всички машини от 04-01 до 04-50 са били в депо София, интересува ме след тези години как седят нещата.

До 1973 или 1976/на две места пише различно/всичките 50 локомотива са в София.На депо ПО /през 1973 първо - 6 лок.и през 1976 още 12 лок./през 1976 г. са предадени 18 локомотива от 04-25 до 04-42 включително.През 1980 г. на депо Ст.Димитров/Дупница/ са предадени лок.№№04-01;04-04;04-06;04-07;04-08;04-11;04-23 и 04-24.Много хубава и подробна статия на инж.Д.Деянов в сп. ЖП Транспорт бр.3 от 1993 г.KRAKOMOBILA написа:Имам въпроси. Подразбрах, че първите машини от 04-01 до 04-20 са били в депо София, от 04-21 до 04-41 в Пловдив, а от 04-41 до 04-50 в Дупница. Въпросите са ми. Първо, вярно ли е разпределението. Второ ако е вярно всички поредни номера ли са така по депата или е имало и разбъркани. Кой машини са бракувани преди преномерирането и поставянето на контролна цифра.
П.П. Наясно съм, че до 1975 или 1978 не помня вече всички машини от 04-01 до 04-50 са били в депо София, интересува ме след тези години как седят нещата.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ето номерата на локомотиви 04.ххх
http://airgroup2000.com/gallery/albums/ ... an0001.gif
http://airgroup2000.com/gallery/albums/ ... an0001.gif

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
В държавния резерв в Долапите е имало много части за ДЛ 04, но са изкарани преди няколко години в незнайна посока. В склада в депо София също има доста части за 04, но премдимно по електрическата и командната част. За двигателите няма части, но те могат да бъдат заменени с такива от ДЛ серия 52.Labros написа:Лошото е, че никъде няма оригинални части.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Информация
Модератори